izpis_h1_title_alt

Padec in vzpon tržne znamke : primer kavarne restavracije Rusjan
ID Kodelja, Maša (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/kodelja-masa.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:preznamčenje, tržne znamke, revitalizacija, Blagovne znamke, Tržno komuniciranje, Oglaševanje, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Kodelja]
Leto izida:2016
Št. strani:105 f.
PID:20.500.12556/RUL-87548 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.626:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:34463069 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.12.2016
Število ogledov:1289
Število prenosov:163
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Trademarks, Marketing communication, Advertising, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj