izpis_h1_title_alt

Transfer imidža turistične tržne znamke države na ostale njene znamke
ID Kline, Miro (Avtor), ID Berginc, Dario (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20045-6KlineBerginc.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V prispevku je predstavljen pomen prenosov imidžev med tržnimi znamkami države, posebej pa je izpostavljen transfer imidža s strani turistične tržne znamke države na njene ostale tržne znamke, prav tako pa tudi na njeno korporativno tržno znamko. Najprej je prikazan koncept tržne znamke države in njenega imidža, vezanega tudi na državo kot turistično destinacijo. V nadaljevanju sta opisana koncepta specifičnega transferja turistične tržne znamke ter model mreže imidžev države. V empiričnem delu članka so predstavljene teoretične predpostavke obravnavane tudi v okviru treh študij primera. Te so prikazane s pomočjo relativno nove metodologije analiziranja študij primerov, ki ima svoje osnove v pravni znanosti.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2004
Št. strani:Str. 962-978
Številčenje:Letn. 41, št. 5/6
PID:20.500.12556/RUL-22404 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:33
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:23389533 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1238
Število prenosov:254
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
The article presents the meaning of image transfer between country brands. Image transfer from tourism country brand to other country banner brands and its corporate brand is particularly exposed. The first part deals with the concept of country brand and its image, which is connected also with the country as a tourist destination. The following part describes two concepts: specific transfer from tourism brand and the model of brand image network. Empirical part of the article discusses theoretical assumptions in the frame of three case studies. These are presented in the sense of relatively new casestudy methodology based on judicial science.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj