izpis_h1_title_alt

Marketinška usmerjenost malih podjetij : študija primera Vinarne Gönc
Rožanc, Nika (Avtor), Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_rozanc-nika.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:marketinška usmerjenost, vinski trg, Mala in srednja podjetja, Trženje, Vinarstvo, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2016
Založnik:[N. Rožanc]
Št. strani:39 str.
UDK:339.138:634.8(043.2)
COBISS.SI-ID:34350685 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:684
Število prenosov:141
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Small business, Marketing, Wine industry, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj