izpis_h1_title_alt

Marketinška usmerjenost malih podjetij : študija primera Vinarne Gönc
ID Rožanc, Nika (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_rozanc-nika.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:marketinška usmerjenost, vinski trg, Mala in srednja podjetja, Trženje, Vinarstvo, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Rožanc]
Leto izida:2016
Št. strani:39 str.
PID:20.500.12556/RUL-86702 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:634.8(043.2)
COBISS.SI-ID:34350685 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.10.2016
Število ogledov:1638
Število prenosov:225
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Small business, Marketing, Wine industry, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj