izpis_h1_title_alt

Oglaševanje na Instagramu in soustvarjanje blagovne znamke : primer blagovne znamke Nike
ID Oštarijaš, Patricija (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Jontes, Dejan (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_ostarijas-patricija.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Instagram, Blagovne znamke, Oglaševanje, Spletna družabna omrežja, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Oštarijaš]
Leto izida:2016
Št. strani:71 str.
PID:20.500.12556/RUL-86887 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:004.738.52(043.2)
COBISS.SI-ID:34365021 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.11.2016
Število ogledov:1957
Število prenosov:190
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Trademarks, Advertising, Online social networks, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj