izpis_h1_title_alt

Uporaba senzoričnega marketinga pri načrtovanju tretjih prostorov : primer restavracije Robba
ID Rozman, Špela (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/rozman-spela.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:senzorični marketing, čutila, tretji prostori, Storitve, Trženje, Blagovne znamke, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Rozman]
Leto izida:2016
Št. strani:75 str.
PID:20.500.12556/RUL-89251 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8:338.46(043.2)
COBISS.SI-ID:34707549 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.02.2017
Število ogledov:1395
Število prenosov:228
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Services, Marketing, Trademarks, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj