izpis_h1_title_alt

Vpliv spleta 2.0 na krepitev zaupanja v spletni nakup : magistrsko delo
Rakovec, Jera (Avtor), Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_rakovec-nahtigal-jera.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletno nakupovanje, Splet 2.0, Potrošniki, Družbeni mediji, Nakupovanje, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2016
Založnik:[J. Rakovec Nahtigal]
Št. strani:104 str.
UDK:004.738.5:339.13(043)
COBISS.SI-ID:34420317 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:463
Število prenosov:74
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Web 2.0, Consumers, Social media, Shopping, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj