izpis_h1_title_alt

Vpliv spleta 2.0 na krepitev zaupanja v spletni nakup : magistrsko delo
ID Rakovec, Jera (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_rakovec-nahtigal-jera.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletno nakupovanje, Splet 2.0, Potrošniki, Družbeni mediji, Nakupovanje, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Rakovec Nahtigal]
Leto izida:2016
Št. strani:104 str.
PID:20.500.12556/RUL-86988 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.738.5:339.13(043)
COBISS.SI-ID:34420317 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.11.2016
Število ogledov:1823
Število prenosov:204
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Web 2.0, Consumers, Social media, Shopping, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj