izpis_h1_title_alt

Vloga opremljenosti prodajnega mesta v tržno komunikacijskem procesu : diplomsko delo
ID Podergajs, Katja (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Podnar, Klement (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Podergajs-Katja.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tržno komuniciranje, psihobiologija, študija primera
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Podergajs]
Leto izida:2003
Št. strani:75 f.
PID:20.500.12556/RUL-5994 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:333.9(043.2)
COBISS.SI-ID:21975645 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1460
Število prenosov:216
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing communication, psychobiology, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj