izpis_h1_title_alt

Pomen blagovne znamke na trgu vina : primer blagovna znamka Quercus
ID Černic, Dajana (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Cernic-Dajana.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tržno komuniciranje, trženje, alkohol, trg, Republika Slovenija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Černic]
Leto izida:2002
Št. strani:70 f.,[35] f. pril.
PID:20.500.12556/RUL-5817 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.19(043.2)
COBISS.SI-ID:21640797 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1473
Število prenosov:252
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, marketing, alcohol, market, Republic Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj