izpis_h1_title_alt

Odnos slovenskih medorganizacijskih podjetij do spletnega tržnega komuniciranja : diplomsko delo
ID Valič, Ana (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_valic-ana.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijsko tržno komuniciranje, digitalno tržno komuniciranje, spletno tržno komuniciranje, medorganizacijski trg, Tržno komuniciranje, Digitalizacija, Podjetja, Slovenija, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Valič]
Leto izida:2017
Št. strani:60 str.
PID:20.500.12556/RUL-99064 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:316.77(043.2)
COBISS.SI-ID:35357021 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.01.2018
Število ogledov:1455
Število prenosov:196
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing communication, Digitization, Enterprises, Slovenia, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj