izpis_h1_title_alt

Vpliv prodajnega mesta na nakupne odločitve : primer parfumske kozmetike
ID Anžiček, Meta (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Anzicek-Meta.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:prodaja, potrošniki, trgovci, odločanje, študija primera
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Anžiček]
Leto izida:2003
Št. strani:73 f.
PID:20.500.12556/RUL-5973 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1(043)
COBISS.SI-ID:21929565 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1483
Število prenosov:323
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:sale, consumer, merchant, decision-making, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj