Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (4)

  1. Amadea Dobovišek: Vpliv vrhnjega managementa na vodenje prodaje
  2. Karin Kasesnik: Vpliv družbeno odgovornega promocijskega sporočanja o zdravju in zdravilih na strokovno in splošno javnost
  3. Mateja Žibret: Notranji in zunanji ojačevalci nakupa ekoloških živil
  4. Tina Šegota: Vpliv oglaševanja in skladnosti samopodobe na izbiro turistične destinacije

Magistrska dela (73)

  1. Dario Berginc: Trženjski odnosi
  2. Majda Vodopivec: Konceptualizacija storitvene znamke
  3. Petra Molan: Vpliv korporativne blagovne znamke na blagovno znamko izdelka
  4. Nastja Mulej: "Ljubljena" tržna znamka
  5. Ana Rozman: Vpliv direktorjevega ugleda na ugled podjetja in njegovo finančno uspešnost na primeru podjetij v Sloveniji
  6. Bojan Korenini: Teoretske in metodološke dileme ter dopolnitve Reynolds-Gutmanove metode veriženja na področju trženja
  7. Martina Ilc Pungerčič: Nakupno obnašanje potrošnikov s poudarkom na procesu upravljanja blagovnih skupin
  8. Mojca Hardi: Ustvarjanje in ohranjanje pozitvnega imidža politika
  9. Aljoša Selan: Politično liderstvo - strateški pristop
  10. Marko Lovše: Osebnost blagovne znamke kot konkurenčna prednost
  11. Eva Perčič: Čas kot vrednost
  12. Uršula Hafner: Vpliv samopodobe potrošnika na izbiro tržne znamke
  13. Mojca Lukančič: Možnosti za interno merjenje vrednosti kapitala tržnih znamk v podjetjih
  14. Jasna Požek: Vpliv emocionalnih oglasov na oblikovanje ali spreminjanje potrošnikovega stališča do blagovne znamke - primerjalna raziskava
  15. Tjaša Petrovič: Vloga identitetnih podob pri oblikovanju podobe tržne znamke pri otrocih
  16. Majda Kuzma: Uvajanje tržnega vodja [i. e. vodje] blagovne skupine v marketinške odnose
  17. Mateja Žibret: Vrednote kot motiv družbeno odgovorne potrošnje
  18. Saša Košec: Vpliv tržne znamke pri uspešnem prodoru slovenskih podjetij na tuje trge
  19. Matjaž Ogorevc: Organizacijska klima slovenskih centrov za socialno delo
  20. Jakob Abe: Zaupanje v nakup preko interneta
  21. Tina Fonović: Zaupanje potrošnikov v banke
  22. Romana Jenko: Kohezijska politika Evropske unije kot tržna znamka
  23. Nuša Kerč: Od pretiranega do omejenega trošenja
  24. Matic Korošec: Status in delovanje Centra urbane kulture Kino Šiška
  25. Nina Jakhel: Neotipljivo premoženje osebne znamke
  26. Aleksandra Flegar: Družbena vloga potrošnje prestižnih blagovnih znamk
  27. Andreja Kokalj: Javna diplomacija kot dimenzija strategije upravljanja tržne znamke države
  28. Diana Stožinič: Moč soustvarjanja osebne znamke predsedniškega kandidata
  29. Mirjam Obljubek: Razvoj blagovne znamke za segment tweens
  30. Diana Stanonik: Marketinški odnosi na primeru podjetja Polycom Škofja Loka d.o.o.
  31. Zorica Lazić: Vpliv skladnosti med podobo tržne znamke in samopodobo potrošnika na preferenco ter zadovoljstvo z znamko
  32. Barbara Zobavnik: Raziskovanje koncepta motivacije v turizmu
  33. Nina Pentić: Vonj kot marketinško orodje
  34. Matej Kumar: Difuzija inovacije
  35. Živa Prelog: Strategija imitiaranja in afektivni vplivi na potrošnikovo zmedo
  36. Tjaša Kocjan: (Ne)zmožnost vpliva marketinga na stališča potrošnikov do okolju prijaznih izdelkov
  37. Katarina Pollak: Motivi za doniranje humanitarnim organizacijam
  38. Natalija Lužar: Model tehnik osebne prodaje
  39. Shpend Sadiku: Zviševanje nakupnega namena za lokalne blagovne znamke na Kosovu
  40. Isabela Kovačič: Trženje televizijskih pravic športnih prenosov
  41. Žiga Vraničar: Digitalna transformacija medorganizacijskega tržnega komuniciranja
  42. Barbara Pribožič Leka: Oglaševanje
  43. Petra Polak: Marketing mest kot orodje lokalnih skupnosti pri oživljanju mestnih središč
  44. Martina Dolgan: Problem optimizacije arhitekture znamk v Mladinski knjigi
  45. Anja Rus: Vpliv imidža države izvora in označbe kakovosti na nakupne odločitve potrošnikov
  46. Sanja Kropec: Vpliv tržne znamke na vrednost prostora
  47. Anamarija Kalan: Gverilski marketing
  48. Jana Dobrijevič: Edinstvenost identitete prostora kot osnova za njegovo znamko
  49. Maša Bantan: Vpliv zaznane vrednosti oznamčenih mobilnih aplikacij na stališča o blagovni znamki
  50. Ana Ostan: Znamčenje kot del javne diplomacije držav
  51. Špela Sedej: Soznamčenje, potrošnikovo zaznavanje kakovosti partnerskih blagovnih znamk
  52. Danica Lovenjak: Osebnost kot blagovna znamka
  53. Tanja Knafelj: Umeščanje blagovnih znamk v slovenske filme
  54. Maja Jančič: Znamka države
  55. Tamara Bregar: Vpliv marketinške usmerjenosti na uspešnost muzeja
  56. Jaša Vrabec: S postopkovno pravičnostjo in učinkovitostjo do večjega zaupanja v sodstvo
  57. Božica Čulibrk Rajkovič: Vpliv medijev in motivi za donatorstvo
  58. Nataša Dovič: Vpliv države izvora na premoženje blagovne znamke
  59. Ines Gergorić: Povezanost osebnostnih lastnosti zaposlenih, pripravljenosti na spremembo in organizacijske energije skozi prizmo internega marketinga
  60. Jera Rakovec: Vpliv spleta 2.0 na krepitev zaupanja v spletni nakup
  61. Nataša Skok: Vloga komunikacijskih politik pri prepoznavnosti javne politike (evropskih) shem kakovosti
  62. Alenka Rozman: Vpliv centralizacije korporativnega komuniciranja na njegovo učinkovitost in večanje ugleda organizacije
  63. Ana Lina Merhar: Komunikacijski vidiki na različnih stopnjah razvoja novega izdelka za slovenski trg
  64. Tanja Veg: Vpliv dimenzij nacionalne kulture na uvajanje novosti v tradicionalnih panogah
  65. David Jurić: Potrošnja ponaredkov in imitacij iz sveta mode
  66. Mateja Laknar: Potovanje 2.0
  67. Adrijana Korez: Družbena omrežja in vrednost blagovne znamke
  68. Nina Jazbec: Digitalna osebna znamka na trgu dela
  69. Larisa Casar: Ustvarjanje spletnega in analognega zaupanja potrošnikov različnima znamkama vina s pomočjo tretjih prostorov
  70. Špela Bezjak, Tadej Grešovnik: Jezikovna uresničitev oglasnega slogana kot gradnik dolgoročne vrednosti tržne znamke
  71. Eva Rudman: Zid med uredniškim in poslovnim delom medija: študija razumevanja slovenskih novinarjev
  72. Gordana Lacić: Učinki komuniciranja na percepcijo gledališkega festivala pri mladih gledalcih. Primer Festivala Borštnikovo srečanje
  73. Kristjan Koželj: Nove oblike lokalne demokracije: spletna komunikacija slovenskih mestnih občin

Diplomska dela (270)

  1. Tanja Nastovski: Ženski lik v oglaševanju
  2. Mojca Slapnik: Celostna podoba Nove ljubljanske banke d.d.
  3. Dajana Černic: Pomen blagovne znamke na trgu vina
  4. Borut Haclar: Šokantni oglasi
  5. Dragan Perendija: Oglasni panoji na športnih prizoriščih
  6. Tatjana Lovrak: Trženje kraja kot tržne znamke - primer Lendave
  7. Ana Putrih: Trgovinske znamke
  8. Meta Anžiček: Vpliv prodajnega mesta na nakupne odločitve
  9. Miha Petek: Elemeneti projektnega vodenja
  10. Nina Rupel: Klubska kultura v elektronski glasbi in specifika njenega tržnega predstavljanja
  11. Lidija Dolenc: Brezplačne kartice kot medij komuniciranja
  12. Katja Podergajs: Vloga opremljenosti prodajnega mesta v tržno komunikacijskem procesu
  13. Janja Poglajen: Identifikacija kupca s katalogom
  14. Dimitrija Gavriloski: Tržno komuniciranje športnih organizacij
  15. Mateja Purgar: Vpliv mehkih dejavnikov na uspešnost uvajanja CRM-ja v organizacijo
  16. Tina Tomažič: Prenova celostne grafične podobe blagovne znamke
  17. Urška Planinc: Opraviti z govoricami - rešiti ugled?
  18. Maja Pavšek: Telemarketing - od informiranja do prepričevanja in manipuliranja
  19. Maja Nahtigal: Imidž blagovnih znamk - primer blagovne znamke Presad
  20. Mojca Uršič: Ustvarjanje zadovoljnih in zvestih kupcev
  21. Katja Šemrov: Cilji in merjenje učinkovitosti sponzoriranja
  22. Petra Rutar: Komunikacijski vidiki embalaže za vino
  23. Mateja Toplak: Komunikacijska podpora zbiranju donacij na primeru mednarodne ustanove - Fundacije za razminiranje in pomoč žrtvam min (ITF)
  24. Lea Cimperman: Marketing olimpizma
  25. Jasna Mak: Interni marketing
  26. Jana Šefic: Upravljanje odnosov s kupci preko interneta na področju leasing storitev
  27. Alenka Slavinec: Kreativna klima v kreativnem oddelku oglaševalske agencije
  28. Jana Bogataj: Pozicioniranje znamke Vega na slovenskem trgu mobilne telefonije
  29. Metod Krajnc: Doseganje konkurenčnih prednosti skozi celovito obvladovanje kakovosti v storitvenem sektorju
  30. Gregor Gorjan: Oglaševanje v virtualnih svetovih
  31. Urška Perko: Scenariji možnih sprememb v upravljanju tržnih znamk
  32. Maja Tomažin: Merchandsing
  33. Tina Bajec: Storitvena znamka
  34. Monika Miklič: Je majhna razlika lahko velik korak? Ali: kritični pregled prenove celostne grafične podobe Zavarovalnice Triglav
  35. Nuša Fain, Anja Zagomilšek: Vzpon in padec modernega olimpizma
  36. Petra Urška Benčina: Vizualno komuniciranje globalnih korporacij
  37. Damjan Planinc: Ugled predsednikov uprav in finančna uspešnost podjetij
  38. Emilija Kercan: Vloga dogodka pri ustvarjanju uspešne blagovne znamke
  39. Katja Dolenec: Učinkovito komuniciranje na spletni strani
  40. Vesna Turel: Vpliv podjetja na proces oblikovanja javne politike
  41. Saša Deželak: Širjenje novosti
  42. Metka Podgoršek: Sponzoriranje v spletu tržnega komuniciranja na primeru SCT d.d.
  43. Tjaša Ficko: Odgovorni, torej ugledni?
  44. Lina Gradišar: Marketing individualnega vrhunskega športnika v Sloveniji, primer deskarja
  45. Stanka Parkelj: Tržna znamka Slovenija v Evropski uniji
  46. Tanja Rojc: Stanovanjska problematika mladih - od ideje do javne predstavitve
  47. Urša Goršak: Družbena odgovornost podjetja kot dejavnik njegove poslovne uspešnosti
  48. Doroteja Kitak: Družbena odgovornost podjetja in odnosi s skupnostjo
  49. Renata Janković: Vpetost raziskav trga v celotno poslovanje podjetja
  50. Goran Štefančič: Zdraviliški turizem - tržna niša Slovenije v mednarodnih ekonomskih odnosih
  51. Valentina Erčulj: Ugled podjetja kot konkurenčna prednost primer Mobitel d.d.
  52. Petra Likar: Imidž države kot omejitveni dejavnik mednarodnega tržnega komuniciranja podjetja
  53. Maja Šogorič: Športni zvezdniki kot blagovne znamke na primeru Davida Beckhama
  54. Zmago Žnidaršič: Trženje športa
  55. Tina Uranič: Oglaševanje slovenskega turizma za domačo javnost
  56. Vito Gosar: Zaupanje in elektronsko poslovanje
  57. Marija Zajec: Trženje brezplačnega tiskanega medija
  58. Alenka Horvat: Trženje Slovenije kot lokacije za tuje neposredne investicije
  59. Nuša Ladinek: Sponzoriranje kot sredstvo za doseganje gospodarsko koristnih ciljev podjetja
  60. Julija Predan: Začaran krog oglaševanja
  61. Sandra Benedik: Od zadovoljstva k predanosti - konverzacijski model
  62. Teja Čadež: Uporaba imidža športnikov pri uveljavljanju blagovne znamke
  63. Sanja Kejžar: Vzpostavljanje in ohranjanje dobrih odnosov z deležniki na primeru podjetja Minervo d.d.
  64. Iva Stanič: Marketinška priložnost izobraževanja potrošnikov
  65. Zarja Krasnič: Oblikovanje blagovne znamke za modno kolekcijo Katjuše Tavčar
  66. Urška Maček: Pospeševanje prodaje mestnega turizma
  67. Viviana Žorž: Odnosi z javnostmi na internetu
  68. Saša Lešnjak: Sejem kot oblika komunikacije podjetja z okoljem
  69. Nika Savinšek: Trg nadstandardnih poslovnih prostorov v Ljubljani
  70. Monika Šterlek: Nakupno vedenje potrošnikov planinske opreme
  71. Tea Dernovšek: Imidž države kot turistične destinacije in njena promocija
  72. Aleš Miklaužič: Odnosi z lokalnimi javnostmi pri umeščanju naložb v okolje - primer obnova HE Moste
  73. Primož Uhan: Vpliv tržnega komuniciranja na imidž trgovine obsession
  74. Živa Zajec: Primerjava marketinške zanimivosti moškega in ženskega športa
  75. Tadej Muršič: Strategija umeščanja tržne znamke kot priložnost za višanje njenega priklica
  76. Maja Nemac: Promocija okolju prijaznih inovacij
  77. Neda Rosić: Navidezno nakupovanje
  78. Urh Bulc: Razvoj snežnega parka na Voglu in njegovo trženje
  79. Žiga Vraničar: Korporacijska znamka kot strateški vir
  80. Julija Vardjan: Trženje v virtualnih svetovih
  81. Marko Andrišević: Načrtovanje marketinškega pristopa v turizmu
  82. David Rožac: Iskalniški marketing - Google Adwords
  83. Majdi Kosi: Globalna standardizacija vs. lokalna adaptacija
  84. Tina Milavec: Trženje športnih prireditev
  85. Roman Buzeti: Politika in organiziranje komuniciranja v marketingu v Zavarovalnici Triglav, d.d. območni enoti Murska Sobota
  86. Ana Šušteršič: Izkustveni marketing
  87. Tjaša Telić: Lepo je dobro, grdo je popravljivo - trženje estetske kirurgije
  88. Petra Škerlj: Tržno komuniciranje v STA Ljubljana
  89. Mirko Mayer: Nogometni klub kot prepoznavna tržna znamka
  90. Tomaž Jelenko: Vloga zasebnih vojaških podjetij v Iraku po okupaciji
  91. Matej Praprotnik: Podcasting
  92. Nikolina Ćiković: Preznamčenje
  93. Blaž Bezek: Vrednost tržne znamke in učinkovitost tržno-komunikacijskih kanalov
  94. Jure Berič: Marketinška orientacija podjetja Arcont IP d.o.o.
  95. Monika Kristančič: Znane osebnosti v oglaševanju
  96. Jagoda Đorđević: Posebnosti vizualnega komuniciranja s poudarkom na veleplakatu
  97. Katarina Holcman: Odnosi z javnostmi v državnih organih
  98. Lena Balantič: Vpliv izbora distribucije na imidž blagovne znamke
  99. Neva Čuček: Zmeda potrošnika in imitacijska strategija
  100. Tjaša Mazgič: Prodor spleta med komunikacijske kanale
  101. Nina Lubarda Stropnik: Kreativnost v oglaševanju
  102. Petra Podgoršek: Vpliv države izvora izdelka na potrošnikovo nakupno odločitev
  103. Veronika Ložak: Umeščanje tržnih znamk
  104. Maša Čeplak: Uvajanje blagovne znamke na novi trg; Vstop Zavarovalnice Triglav, d.d. na Slovaško
  105. Nataša Đukelić: Vzpon spletnih knjigarn
  106. Nina Hace: Spletno mesto kot tržno-komunikacijsko orodje
  107. Gašper Zakrajšek: Zaposlovalčeva znamka
  108. Nina Šarčević: Vpliv internega komuniciranja na identificiranje z organizacijo
  109. Maša Habjan: Analiza tržnega komuniciranja v športnem društvu
  110. Romana Bizilj: Kakovost posredovanja storitev v wellness turizmu
  111. Maja Kocjančič: Promocijski splet na medorganizacijskem trgu
  112. Karin Jelnikar: Vpliv ekoloških oznak na preference potrošnikov
  113. Andreja Novak: Vpliv glasbe na vedenje potrošnika
  114. Helena Škof: Normativni vplivi na impulzivno nakupovanje modnih izdelkov
  115. Karmen Čelam: Širitev blagovne znamke
  116. Martina Dolgan: Integracija spletne strani in tiskane izdaje najstniške revije Plus
  117. Tina Šarčević: Tržno komuniciranje z mladimi
  118. Špela Juhart: Metaforični svet zelenih tržnih znamk
  119. Eva Bandelj: Vzpostavljanje tržne znamke države
  120. Darja Perko: Učinkovitost medorganizacijskega komuniciranja malih podjetij
  121. Nuša Skubic: Psihološki vidiki gospodarskih kriz
  122. Špela Selak: Komuniciranje na internetu oziroma kako narediti uporabniku prijazno spletno stran?
  123. Urška Eva Pucelj: Tržno komuniciranje skozi prizmo nevrolingvističnega programiranja
  124. Mateja Rajh Jager: Komuniciranje na prodajnem mestu in njegov vpliv na impulzivno nakupovanje
  125. Nina Čavž: (Ne)ustvarjalnost veleplakatov
  126. Lavra Peršolja: Repozicioniranje korporativne znamke s sponzoriranjem
  127. Aneja Gregorič: Embalaža kot medij, ki govori o podjetju
  128. Barbara Kolenc: Blog kot grožnja ugledu podjetja
  129. Ines Ravnjak: Zgodba vizualne podobe podjetja
  130. Jerca Maček: Virusni marketing na primeru spletne kampanje blagovne znamke Old Spice
  131. Ana Jelovšek: Upravljanje potrošniške zvestobe
  132. Kaja Šindič: Upravljanje orodij medorganizacijskega tržnega komuniciranja na primeru izbranega podjetja
  133. Urška Medved: Vloge slavnih oseb v oglaševanju
  134. Karmen Golob: Pripovedovanje zgodb v turizmu
  135. Petra Albreht: Znamčenje mest
  136. Barbara Daljavec: Evropska filmska industrija
  137. Neža Potočnik: Odločitev podjetij za spremembo embalaže in njen vpliv na potrošnike
  138. Simona Pirih: Dejavniki odnosov znotraj spletnih skupnosti
  139. Katarina Kumelj: Vpliv znanja in psiholoških pristranskosti na finančno vedenje potrošnikov
  140. Tina Batistuta: Možnosti uporabe komunikacije od ust do ust za povečanje obiska v igralnicah
  141. Nina Vogrin: Elektronska pošta kot učinkovito orodje direktnega marketinga
  142. Živa Prelog: Kraja identitete blagovne znamke
  143. Mirjam Obljubek: Učinkovitost umeščanja tržnih znamk v video igre
  144. Aleksandra Flegar: Pomen embalaže - stekleničk - parfumov pri nakupni odločitvi potrošnika
  145. Darko Matjašič: Promocija države in uporaba izkustvenega marketinga - primer letališče
  146. Nika Rakonjac: Pospeševanje prodaje tržne znamke Garnier in njegova učinkovitost
  147. Tjaša Poznanović: Podatkovno rudarjenje pri upravljanju odnosov s kupci
  148. Andrej Brglez: Neprofitne in profitne organizacije v odnosu do družbeno odgovornih vsebin v medijih
  149. Nina Lenček: Znamčenje in analiza razvoja turistične destinacije
  150. Matevž Košak: Sejmi
  151. Kaja Polajnar: Mentalna reprezentacija tržne znamke
  152. Darja Demšar: Tržno komuniciranje v umetnosti
  153. Nataša Regovec: Komuniciranje identitete blagovne znamke v sodobnih medijih
  154. Gašper Šemrov: Strategija uvajanja inovacije na trg
  155. Katja Kaluža: Vpliv gospodarske krize na impulzivno nakupno vedenje
  156. Urška Brinovec: Prenova embalaže kot dejavnik pritegnitve potrošnika
  157. Sandra Smolič: Stereotipizacija žensk v oglaševanju
  158. Tanja Knafelj: Simbolni pomen blagovnih znamk in oblikovanje osebne identitete
  159. Mojca Skrt: Dejavniki imidža prodajnega prostora
  160. Uroš Djinovski: Strokovni sejem kot orodje trženja pri prodoru na tuje trge za majhna in srednje velika podjetja ter vloga državne pomoči
  161. Saša Zidanšek: Samopromocija na YouTubu
  162. Urška Pengov Bitenc: Univerzalnost in subjektivnost barvnih pomenov
  163. Jure Marolt: Učinkovitost sponzorstva v športu
  164. Natalia Marić: Vplivi na nakupno odločitev
  165. Karina Šenveter: Vpliv barve embalaže na potrošnika
  166. Nina Jazbec: Neklasična orodja tržnega komuniciranja za otroke
  167. Urška Jager: Vpliv trajnostne embalaže na potrošnikovo zaznavanje podjetja
  168. Kaja Lesjak: Privlačnost oglaševalskih agencij kot delodajalca
  169. Ajda Smrekar: Trženje med možnim in realnim
  170. Matevž Brec: Vpliv uspešne organizacije dogodka na medijsko odmevnost dogodka
  171. Barbara Završnik: Vpliv pospeševanja prodaje na nakupno vedenje potrošnikov
  172. Alenka Bencak: Pozitivna psihologija v množičnih medijih in oglaševanju
  173. Katja Škorić: Optimizacija oglasnega sporočila
  174. Mojca Hribar: Impulzivni nakup ob soočenju s prodajno polico
  175. Danica Lovenjak: Vidik učinkovitosti različnih orodij za promocijo knjige
  176. Juna Neubauer: Analiza vsebine komuniciranja programov lojalnosti slovenskih trgovcev
  177. Svetla Božičnik: Trženjsko komuniciranje dogodka
  178. Maša Šolinc: Medijsko načrtovanje za ciljno skupino mladih
  179. Tanja Veg: Osebna znamka dekana kot element ugleda fakultete
  180. Ines Baričević: Tržna znamka
  181. Iza Križaj: Povezava konceptov marketinga in religije ter študija primera
  182. Jasna Mikić: Soznamčenje v slovenskih podjetjih
  183. Anja Kneževič Aleš: Vpliv komunikacije na odličnost in motiviranost zaposlenih v podjetju
  184. Vesna Grilj: Menjava v ljubezni
  185. Monika Šimec: Ključni dejavniki zaznavanja tveganja pri spletnem nakupovanju
  186. Barbara Janžekovič: O narcizmu znamk
  187. Nada Savković: Tržno komuniciranje v družbenih medijih
  188. David Rozman: Tržno komuniciranje v času omreženega potrošnika
  189. Ana Mušič: Predsedniški kandidat kot tržna znamka
  190. Andreja Keš: Vpliv spletnih komentarjev potrošnikov na stališče in nakupno namero do tržne znamke
  191. Jasna Belšak: Tržna znamka države in njeno spreminjanje
  192. Karmen Noterzberg: Vpliv emocionalnih apelov na prepričevalno komuniciranje
  193. Petra Grünfeld: Komuniciranje amaterskega gledališča ŠODR teater prek družbenega medija
  194. Katja Kosec: Vpliv vizualnih informacij na potrošnikovo zaupanje elektronskim govoricam
  195. Tamara Korat: Glasba v prodajnem okolju in njen vpliv na potrošnike
  196. Urška Saletinger: Repozicioniranje oglaševalske agencije z uvedbo nove storitve
  197. Kristina Bogataj: Spletna družbena omrežja in grajenje osebne prepoznavnosti ter osebne blagovne znamke
  198. Tina Česnik: Motivi za sodelovanje v spletnih panelih in kakovost odgovorov
  199. Vika Kuštrin: Stereotipna osebnost blagovne znamke, pivo Union in pivo Laško
  200. Ana Oblak: Vloga tržne znamke pri uspešnosti mikro podjetij
  201. Katja Belošević: Predsedniške volitve 2012
  202. Barbara Istenič: Percepcija slovenskih prestižnih modnih znamk oblačil na slovenskem modnem trgu
  203. Larisa Casar: Podoba znamke in njen vpliv na določanje cenovne strategije
  204. Tamara Hrka: Blagovna znamka turistične destinacije v očeh uporabnika
  205. Živa Medved: Ustreznost širitve znamke Abanka s podznamko Akeš
  206. Polona Rogina: Neverbalna komunikacija političnih akterjev
  207. Anja Jager: Vsebinski marketing
  208. Lorina Smolnikar: Gverila marketing v teoriji in praksi
  209. Maja Bertoncelj: Programi zvestobe
  210. Vanja Witwicky: Mesto kot znamka turistične destinacije
  211. Maja Jarc: Čutna identiteta znamk mobilne telefonije na glasbenih dogodkih
  212. Jaša Niklanovič: Mobilni marketing in kako ga zaznavajo podjetja
  213. Tjaša Ornik: Blagovna znamka v osrčju izkustvenega in senzoričnega marketinga
  214. Tadej Jontez: Embalaža med prepričevanjem in odločanjem na mestu prodaje
  215. Vida Burja Virjent: Ponotranjeni vedenjski vzorci in njihov vpliv na sprejemanje električne mobilnosti
  216. Ervina Miskić: Vpliv internega komuniciranja na zadovoljstvo zaposlenih v podjetju
  217. Tjaša Derstvenšek: Prepričevalna moč glasbe v oglasih
  218. Nuša Sitar: Indosiranje nogometašev in ustvarjanje nogometnih znamk
  219. Karin Jerala: Osebnost tržne znamke in čustvena navezanost potrošnika na njo
  220. Anja Habula: Sponzoriranje športnega kluba, primer ŠK Bleščica
  221. Marjetka Orel: Zvočni logotip podjetja
  222. Iris Horvat: Sejmi kot orodje marketinškega komuniciranja, vpliv pred-, med- in posejemskih aktivnosti na oceno uspešnosti sejma
  223. Tjaša Jarc: Kontekst in mehanizem humorja slovenskih oglasov skozi psihoanalitsko perspektivo
  224. Mojca Jeneš: Vloga in pomen čustev v oglaševanju
  225. Kaja Nedog: Blagovna znamka in slovenski vinski trg
  226. Sandra Murnik: Spletni iskalnik Google kot učinkovito trženjsko orodje
  227. Mirnes Jusufović: Trženjsko komuniciranje na Facebooku
  228. Franjo Šantalab: Novi načini promocije zadružništva
  229. Tina Mozetič: Gledališče kot tržna znamka
  230. Kaja Fikfak: Vpliv sponzoriranja vrhunskega športnika na podobo podjetij v očeh potrošnikov
  231. Tine Aćimović: Sprožanje pozitivnih govoric v turizmu
  232. Ana Mesar: Vpliv države izvora na nakupno odločanje slovenskih potrošnikov
  233. Veronika Janžekovič: Čutna zaznava blagovne znamke
  234. Urška Munda: Vpliv umeščanja blagovnih znamk v računalniške igre na spomin in odnos potrošnika do umeščanja
  235. Alja Bitenc: Vpliv modnih blogerjev na nakup izdelkov
  236. Urša Žuna: Vpliv zunanjega videza v prepričevalnem komuniciranju
  237. Nika Rožanc: Marketinška usmerjenost malih podjetij
  238. Petra Franetič: Oblikovanje sistemov in procesov izvajanja storitev
  239. Patricija Oštarijaš: Oglaševanje na Instagramu in soustvarjanje blagovne znamke
  240. Albertina Sarah Bertoncelj: Vpliv osebne znamke športnika in njegovih dosežkov na uspešnost podjetja
  241. Nina Perovič: Znamčenje umetnikov
  242. Nikki Monika Trnovec: Vpliv (ne)indosiranosti na kredibilnost Youtuberjev
  243. Igor Kopić Drole: Graditev osebne znamke trenerjev
  244. Maša Kodelja: Padec in vzpon tržne znamke
  245. Jelena Vučković: Vpliv priljubljenosti televizijskega voditelja na uspešnost oddaje
  246. Matej Štrucl: Lojalnost znamki in programi lojalnosti
  247. Martina Ina Hawlina: Vpliv izbranih dejavnikov na potrošnikovo intenco zamenjave ponudnika mobilne telefonije
  248. Nina Radoš: Tržno komuniciranje plesnih festivalov
  249. Špela Rozman: Uporaba senzoričnega marketinga pri načrtovanju tretjih prostorov
  250. Katja Šafar: Razkošje v recesiji
  251. Andraž Trebše: Reševanje potrošnikove dileme
  252. Katja Kodba: Vpliv udejstvovanja managerjev na družabnih dogodkih na ugled podjetja
  253. Barbara Štor: (Ne)uspešnost Televizije Slovenija pri promociji svojega programa
  254. Marko Milenković: Upravljanje digitalnih blagovnih znamk
  255. Katarina Lah: Vpliv trajnostnih vidikov embalaže na nakupne odločitve potrošnikov
  256. Urška Pintar: Marketinški pristopi pri uveljavljanju tržne znamke kraja
  257. Nika Andoljšek: Vpliv večanja znaka in loga znamke na njeno preferenco
  258. David Brezinščak: Dejavniki uporabnikovega zaupanja v spletne igralnice
  259. Sara Končar: Tržno komuniciranje elektronskih govoric
  260. Petra Viki Čeru: Proces nakupne odločitve potrošnikov v dobi digitalizacije
  261. Maja Čuden: Vpliv intenzivnosti apela strahu na intenco vedenja
  262. Ana Valič: Odnos slovenskih medorganizacijskih podjetij do spletnega tržnega komuniciranja
  263. Sandra Križanec: Celostni vidik organizacije dogodka Škisova tržnica
  264. Kornelija Kamenik: Potencial sočasnega spremljanja medijev na primeru oglaševanja na Radiu Rogla in spletnem portalu novice.si
  265. Sara Mlinar: Komunikacijski kapital nostalgije v oglaševanju in cikel komunikacije nostalgije skozi oglaševanje na primeru znamke Cockta
  266. Nina Dajčer: Interni korporativni dogodki in organizacijska identifikacija zaposlenih
  267. Helena Zadnik, Anže Kurnik: Upravljanje festivala vizualnih komunikacij Design Lab
  268. Mankica Kranjec, Jelka Breznik: Motivacija za vstop in izstop v internetne skupnosti
  269. Ana Žitko: Vpliv zagovornikov znamk modnih oblačil na potrošnikove nakupne odločitve
  270. Manca Karlovšek: Strateški učinek vhodnega digitalnega marketinškega komuniciranja

Druga dela (7)

  1. Miro Kline, Dario Berginc: Tržna znamka države: študija primera Slovenije
  2. Miro Kline, Dario Berginc: Transfer imidža turistične tržne znamke države na ostale njene znamke
  3. Miro Kline, Nuša Fain: Perceived effectiveness of creative new product development in virtual teams
  4. Klement Podnar, Miro Kline: Teoretski okvir korporativnega komuniciranja
  5. Nuša Fain, Miro Kline: Zaznana uspešnost kreativnega razvoja izdelkov v virtualnih timih
  6. Urša Golob, Miro Kline: Družbena odgovornost kot sestavina ugleda podjetja
  7. Ivan Toroš, Miro Kline: Cenovna strategija v odvisnosti od moči tržne znamke