Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (44)
Moira Berginc:
Govorno-jezikovne zmožnosti otrok z govorno-jezikovnimi motnjami v Primorsko-kraški regiji
Lidija Jovanov:
Samoocena logopedov o kompetenci sodelovanja s starši: primerjalna študija Slovenije in Severne Makedonije
Sanja Premović:
Uporaba integriranega joga programa pri odraslem, ki jeclja
Tjaša Kerin:
Pripovedovanje zgodbe kot vir informacij za oceno govorno-jezikovne produkcije slišečega otroka gluhih staršev
Tina Rus:
Kvaliteta življenja otrok in mladostnikov s polževim vsadkom
Urška Šmid:
Mobilni surdopedagog kot izvajalec dodatne strokovne pomoči
Anja Lukman:
Telerehabilitacija na področju logopedije in surdopedagogike
Glorija Jugović:
Javna ozaveščenost o logopediji in surdopedagogiki in delu logopeda-surdopedagoga
Karina Lana Černohorski:
Analiza britanskega jezikovnega programa nadomestne in dopolnilne komunikacije: Makaton
Tjaša Čamernik:
Javna ozaveščenost o jezikovnih motnjah v Sloveniji
Anamarie Svetec:
Sociopragmatične spretnosti otrok z downovim sindromom
Anita Udir:
Prilagojeno izvajanje vsebin za učenca s spino bifido in hidrocefalusom pri pouku športa (študija primera)
Maja Jakob:
Obravnava deklice z avtističnimi motnjami in težjo motnjo v duševnem razvoju po metodi Floortime
Maruša Poklič:
Program spodbujanja fonološkega zavedanja pri predšolskih otrocih (4-6 let)
Marjeta Trček Kavčič:
Celostna obravnava odrasle osebe z dizartrijo po travmatski poškodbi glave
Katarina Petrič:
Vloga vzgojitelja v razvoju govora otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
Alja Strgar:
Ocenjevanje znakov otroške govorne apraksije
Melisa Herakovič:
Stališča strokovnih delavcev o pomenu zunanjih dejavnikov za govorno-jezikovni razvoj predšolskih otrok
Meta Bernik:
Povprečna dolžina izjave enako starih otrok s težavami v govorno-jezikovnem razvoju in brez težav
Eva Bolčina:
Učinki uporabe elektronske interaktivne knjige na zmožnosti pripovedovanja zgodbe pri gluhih in naglušnih učencih
Maja Ravnikar:
Logoped surdopedagog v mobilni specialno-pedagoški službi
Tatjana Glavan:
Jezikovno razumevanje in jezikovno izražanje glagolskih oblik med 2. in 4. letom starosti
Saša Širnik:
Učinkovitost zapomnitve informacij z uporabo slovenskega znakovnega jezika pri slišečih učencih
Nadja Plestenjak:
Vpliv fonomimične metode na stopnjo govorne razumljivosti otrok z motnjo v duševnem razvoju
Kristina Hosta:
Izbira slušnega pripomočka pri težko naglušnem otroku
Nina Hrovat:
Vzroki za glasovne motnje pri starostnikih
Ana Bovhan:
Uporaba ultrazvoka v logopedski obravnavi z dečkom s sumom na otroško govorno apraksijo
Barbara Razboršek:
Vpliv motenj hranjenja in požiranja na razvoj govora
Mojca Hrovat:
Ocenjevanje sposobnosti poslušanja slišečih otrok in otrok s polževim vsadkom pred vstopom oz. ob vstopu v šolo
Tinka Ferkolj:
Kvaliteta življenja oseb z Usherjevim sindromom
Nika Puc:
Prepoznavanje in ocenjevanje specifičnih jezikovnih motenj pri predšolskih otrocih
Eva Polančec:
Ocenjevanje znakov jecljanja pri predšolskih otrocih
Blaž Mišica:
Sociopragmatične spretnosti in govorna razumljivost otrok s polževim vsadkom
Katja Vezonik:
Aktivacija jezikovnih modalitet pri pacientu z afazijo po možganski kapi
Ula Dremel:
Govorno jezikovne sposobnosti deklice s Sotos sindromom
Katja Traven:
Razumevanje in izražanje besed pri otrocih od 24. do 47. meseca
Tanita Pražen:
Vloga logopeda in surdopedagoga ter kvaliteta življenja oseb v domovih za starejše
Maja Raduha:
Telerehabilitacija v logopediji in surdopedagogiki
Katja Lavrenčič:
Uporaba akustičnih meritev govora pri diagnostiki razvojne dizartrije
Lucija Nagode:
Uporaba cikličnega fonološkega pristopa v terapiji otroka s fonološko motnjo
Polona Barič:
Jezikovni in motorični profil otrok z razvojno jezikovno motnjo
Blažka Korun:
Diferencialna diagnostika funkcionalnih motenj govorjenih glasov
Boštjana Bajc Kosem:
Informiranost o storitvah pomoči in pravicah staršev otrok s posebnimi potrebami
Nina Praunseis:
Povezanost zgodnjih gest z receptivnim in ekspresivnim besediščem pri tipično razvijajočih se dojenčkih in malčkih
Diplomska dela (33)
Petra Zver:
Ugotavljanje otrokovega funkcioniranja in njegovih sposobnosti na področju predakademskih veščin
Daša Popenko:
Zgodnji razvoj komunikacije
Maja Jevšnikar:
Uporaba testa za afazijo pri dvojezični osebi v starosti od 65 do 75 let slovensko govorečih oseb brez demence
Urška Šteh:
Uspešnost metode modifikacije vedenja pri dečku z Aspergerjevim sindromom
Andreja Lončarič:
Razvijanje pripovedi in vrednotenje logopedskega programa pomoči pri otroku z govorno-jezikovno motnjo
Monika Lužnik:
Stališča vzgojiteljic do dela z gibalno oviranimi otroki
Luka Sterle:
Funkcionalna pismenost vzgojiteljev v vrtcu
Mojca Muznik:
Fonološki razvoj otrok med 3. in 7. letom starosti (transkripcija govora)
Katja Rovan:
Pravljica v očeh psihoanalize - pravljica kot metoda terapije pri logopedski obravnavi patologije selektivnega mutizma
Katja Kokot:
Obravnava dvojčkov z avtizmom po Floortime metodi
Polona Juvan:
Didaktične strategije za razvoj govora pri naglušnih otrocih
Mojca Trontelj:
Uporaba alternativnih oblik komunikacije pri otrocih z Downovim sindromom
Sanja Koroman:
Razvoj govora in jezika pri otroku z motnjo avtističnega spektra ter vpliv na učenje in komunikacijo
Barbara Šumak:
Primerjava izobraževanja logopedov v Sloveniji, Belgiji in na Portugalskem
Ana Petrun:
Zgodnja obravnava nedonošenih otrok kot rizične skupine za specialno pedagoško obravnavo
Jana Ravnikar:
Stopnja razumljivosti govora predšolskega otroka
Lučka Prašnikar:
Razvitost gibalnih spretnosti pri otroku s prebolelim možganskim tumorjem
Manuela Makovec:
Uporaba komunikacijske matrike pri predšolskem otroku s cerebralno paralizo
Neva Izlakar:
Prikaz metode PECS pri otroku z avtistično motnjo in zmerno motnjo v duševnem razvoju
Klavdija Cvitkovič:
Načini vključevanja romskih otrok v vrtcu
Tanja Maček:
Predopismenjevalne veščine pri predšolskih otrocih
Petra Kranjec:
Logopedski pregled govora, jezika in komunikacije triletnih otrok
Nika Ribarič:
Uporaba komunikacijske matrike pri predšolskih otrocih v starosti od 1. do 3. leta
Barbara Vidmar:
Sociopragmatične spretnosti slišečih ter gluhih in naglušnih predšolskih otrok, vključenih v vrtec
Anamarie Svetec:
Komunikacija otrok z Downovim sindromom
Alja Marin:
Fonološki (govorni) razvoj otrok med 2;5. in 5;7. letom starosti
Maja Finžgar:
Delo z otroki, ki imajo astmo
Karin Gogala:
Prilagajanje vzgojnega dela otroku s sladkorno boleznijo tipa 1
Ksenja Berlec:
Stališča staršev in strokovnih delavcev o pomenu enodnevnega sprejema otrok v bolnišnico
Mojca Simerl:
Vloga vzgojitelja pri spodbujanju govorno-jezikovnega razvoja predšolskih otrok
Mirjam Juvan:
Program dela za učenca s težavami na področju grafomotorike
Brina Ulčar:
Sporazumevanje z gluhimi in naglušnimi strankami pri postopku pridobivanja osebnega dokumenta
Eva Tomažin:
Pogostost uporabe znakovnega sporazumevanja in drugih načinov komunikacije z otroki, ki še ne govorijo in s tuje govorečimi otroki v vrtcu
Druga dela (30)
Jerneja Novšak Brce, Nika Ribarič, Damjana Kogovšek:
Komunikacijska matrika pri predšolskih otrocih v starosti od 1. do 3. leta
Damjana Kogovšek:
Collaboration between researchers, speech and language therapists and SLT students in Slovenia
Mirjam Blumenthal, Manuela Julien, Nikol Krizmancic, Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce:
Vprašalnik o večjezičnosti otrok: intervizijska skupina za delo z večjezičnimi otroki
Daniil Umanski, Damjana Kogovšek, Martina Ozbič, Niels Olaf Schiller:
Development of a voice-based rhythm game for training speech motor skills of children with speech disorders
Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek, Janez Jerman, Stanislav Košir:
The temperamental characteristic of extraversion in Slovenian preschool children who stutter
Michel Paradis:
Test za afazijo pri dvojezični osebi
Damjana Kogovšek, Martina Ozbič, Stanislav Košir:
Inkluzivna praksa gluhih/naglušnih oseb v vzgojno-izobraževalnem sistemu Republike Slovenije
Martina Ozbič, May Barbara Bernhardt, Damjana Kogovšek, Mojca Muznik Zimic, Joseph Paul Stemberger:
P.12 Cluster reduction in Slovenian children from 3 to 7 years old
Damjana Kogovšek, Daniil Umanski:
14.4 ‘Innovation for speech language pathology’ - a new educational seminar
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Barbara Penko:
P.18 First gestures, first words, first sentences and the parents’ degree of education
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Barbara Penko:
P.19 First gestures, first words, first sentences: a pilot study for Slovenian children
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Valentina Ferluga, Petra Zver:
P.26 Teacher-administered questionnaire for detecting precursors of learning disabilities
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Daniil Umanski:
Formant frequencies in children with normal hearing and profound or severe hearing impairments
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, May Barbara Bernhardt, Joseph Paul Stemberger, Mojca Muznik:
Variabilnost izgovora kot ovira pri avtomatskem prepoznavanju govora
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, May Barbara Bernhardt, Joseph Paul Stemberger, Mojca Muznik:
Variabilnost izgovora kot ovira pri avtomatskem prepoznavanju govora: primer epenteze, epiteze in proteze v govoru slovenskih predšolskih otrok
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Petra Zver, Jerneja Novšak Brce, Aleksander Vališer:
Zgodnje prepoznavanje morebitnih učnih težav pred vstopom v šolo z vprašalnikom za vzgojitelje in učitelje
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, Mojca Muznik, Joseph Paul Stemberger, May Barbara Bernhardt:
Razvoj sičnikov, šumnikov in zlitnikov pri slovenskih predšolskih otrocih
Damjana Kogovšek:
Self-esteem of deaf and hard of hearing compared with hearing adolescents in Slovenia - the context of social and communication factors
Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek:
Gluhota in nadarjenost
Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek, Stanislav Košir, Martine Vanryckeghem, Janez Jerman:
KiddyCAT© - test odnosa do lastnega govora pri predšolskih otrocih, ki jecljajo
Jelena Kuvač Kraljević, Ana Matić Škorić, Maja Roch, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce:
Public awareness of developmental language disorder in Croatia, Italy and Slovenia
Jelena Kuvač Kraljević, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, Maja Roch, Ana Matić:
Developmental language disorder and associated misconceptions: a multi-country perspective
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek:
An acoustic comparison of formant frequencis in individuals with normal hearing, profound and severe hearing impairment
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek:
Segmentalne in suprasegmentalne značilnosti govora ter govorna razumljivost slovenskih gluhih in naglušnih oseb
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek:
The latent space of speech in deaf people
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek:
Voice quality, articulation, nasality, prosody and overall intelligibility in the speech of subjects with hearing impairment
Sharynne McLeod, Linda J. Harrison, Jane McCormack:
Lestvica razumljivosti govora v vsakdanjem življenju
Damjana Kogovšek, Blaž Mišica, Jerneja Novšak Brce:
Sociopragmatične spretnosti in govorna razumljivost otrok s polževim vsadkom
Sara Grebenc:
Skrb za glas in uporaba besednega/nebesednega sporazumevanja pri vzgojiteljih predšolskih otrok
Jerneja Novšak Brce, Ingrid Žolgar, Damjana Kogovšek:
Self-evaluation of speech and language therapists on their competence in cooperation with parents in Slovenia and North Macedonia