Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (44)

  1. Moira Berginc: Govorno-jezikovne zmožnosti otrok z govorno-jezikovnimi motnjami v Primorsko-kraški regiji
  2. Lidija Jovanov: Samoocena logopedov o kompetenci sodelovanja s starši: primerjalna študija Slovenije in Severne Makedonije
  3. Sanja Premović: Uporaba integriranega joga programa pri odraslem, ki jeclja
  4. Tjaša Kerin: Pripovedovanje zgodbe kot vir informacij za oceno govorno-jezikovne produkcije slišečega otroka gluhih staršev
  5. Tina Rus: Kvaliteta življenja otrok in mladostnikov s polževim vsadkom
  6. Urška Šmid: Mobilni surdopedagog kot izvajalec dodatne strokovne pomoči
  7. Anja Lukman: Telerehabilitacija na področju logopedije in surdopedagogike
  8. Glorija Jugović: Javna ozaveščenost o logopediji in surdopedagogiki in delu logopeda-surdopedagoga
  9. Karina Lana Černohorski: Analiza britanskega jezikovnega programa nadomestne in dopolnilne komunikacije: Makaton
  10. Tjaša Čamernik: Javna ozaveščenost o jezikovnih motnjah v Sloveniji
  11. Anamarie Svetec: Sociopragmatične spretnosti otrok z downovim sindromom
  12. Anita Udir: Prilagojeno izvajanje vsebin za učenca s spino bifido in hidrocefalusom pri pouku športa (študija primera)
  13. Maja Jakob: Obravnava deklice z avtističnimi motnjami in težjo motnjo v duševnem razvoju po metodi Floortime
  14. Maruša Poklič: Program spodbujanja fonološkega zavedanja pri predšolskih otrocih (4-6 let)
  15. Marjeta Trček Kavčič: Celostna obravnava odrasle osebe z dizartrijo po travmatski poškodbi glave
  16. Katarina Petrič: Vloga vzgojitelja v razvoju govora otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
  17. Alja Strgar: Ocenjevanje znakov otroške govorne apraksije
  18. Melisa Herakovič: Stališča strokovnih delavcev o pomenu zunanjih dejavnikov za govorno-jezikovni razvoj predšolskih otrok
  19. Meta Bernik: Povprečna dolžina izjave enako starih otrok s težavami v govorno-jezikovnem razvoju in brez težav
  20. Eva Bolčina: Učinki uporabe elektronske interaktivne knjige na zmožnosti pripovedovanja zgodbe pri gluhih in naglušnih učencih
  21. Maja Ravnikar: Logoped surdopedagog v mobilni specialno-pedagoški službi
  22. Tatjana Glavan: Jezikovno razumevanje in jezikovno izražanje glagolskih oblik med 2. in 4. letom starosti
  23. Saša Širnik: Učinkovitost zapomnitve informacij z uporabo slovenskega znakovnega jezika pri slišečih učencih
  24. Nadja Plestenjak: Vpliv fonomimične metode na stopnjo govorne razumljivosti otrok z motnjo v duševnem razvoju
  25. Kristina Hosta: Izbira slušnega pripomočka pri težko naglušnem otroku
  26. Nina Hrovat: Vzroki za glasovne motnje pri starostnikih
  27. Ana Bovhan: Uporaba ultrazvoka v logopedski obravnavi z dečkom s sumom na otroško govorno apraksijo
  28. Barbara Razboršek: Vpliv motenj hranjenja in požiranja na razvoj govora
  29. Mojca Hrovat: Ocenjevanje sposobnosti poslušanja slišečih otrok in otrok s polževim vsadkom pred vstopom oz. ob vstopu v šolo
  30. Tinka Ferkolj: Kvaliteta življenja oseb z Usherjevim sindromom
  31. Nika Puc: Prepoznavanje in ocenjevanje specifičnih jezikovnih motenj pri predšolskih otrocih
  32. Eva Polančec: Ocenjevanje znakov jecljanja pri predšolskih otrocih
  33. Blaž Mišica: Sociopragmatične spretnosti in govorna razumljivost otrok s polževim vsadkom
  34. Katja Vezonik: Aktivacija jezikovnih modalitet pri pacientu z afazijo po možganski kapi
  35. Ula Dremel: Govorno jezikovne sposobnosti deklice s Sotos sindromom
  36. Katja Traven: Razumevanje in izražanje besed pri otrocih od 24. do 47. meseca
  37. Tanita Pražen: Vloga logopeda in surdopedagoga ter kvaliteta življenja oseb v domovih za starejše
  38. Maja Raduha: Telerehabilitacija v logopediji in surdopedagogiki
  39. Katja Lavrenčič: Uporaba akustičnih meritev govora pri diagnostiki razvojne dizartrije
  40. Lucija Nagode: Uporaba cikličnega fonološkega pristopa v terapiji otroka s fonološko motnjo
  41. Polona Barič: Jezikovni in motorični profil otrok z razvojno jezikovno motnjo
  42. Blažka Korun: Diferencialna diagnostika funkcionalnih motenj govorjenih glasov
  43. Boštjana Bajc Kosem: Informiranost o storitvah pomoči in pravicah staršev otrok s posebnimi potrebami
  44. Nina Praunseis: Povezanost zgodnjih gest z receptivnim in ekspresivnim besediščem pri tipično razvijajočih se dojenčkih in malčkih

Diplomska dela (33)

  1. Petra Zver: Ugotavljanje otrokovega funkcioniranja in njegovih sposobnosti na področju predakademskih veščin
  2. Daša Popenko: Zgodnji razvoj komunikacije
  3. Maja Jevšnikar: Uporaba testa za afazijo pri dvojezični osebi v starosti od 65 do 75 let slovensko govorečih oseb brez demence
  4. Urška Šteh: Uspešnost metode modifikacije vedenja pri dečku z Aspergerjevim sindromom
  5. Andreja Lončarič: Razvijanje pripovedi in vrednotenje logopedskega programa pomoči pri otroku z govorno-jezikovno motnjo
  6. Monika Lužnik: Stališča vzgojiteljic do dela z gibalno oviranimi otroki
  7. Luka Sterle: Funkcionalna pismenost vzgojiteljev v vrtcu
  8. Mojca Muznik: Fonološki razvoj otrok med 3. in 7. letom starosti (transkripcija govora)
  9. Katja Rovan: Pravljica v očeh psihoanalize - pravljica kot metoda terapije pri logopedski obravnavi patologije selektivnega mutizma
  10. Katja Kokot: Obravnava dvojčkov z avtizmom po Floortime metodi
  11. Polona Juvan: Didaktične strategije za razvoj govora pri naglušnih otrocih
  12. Mojca Trontelj: Uporaba alternativnih oblik komunikacije pri otrocih z Downovim sindromom
  13. Sanja Koroman: Razvoj govora in jezika pri otroku z motnjo avtističnega spektra ter vpliv na učenje in komunikacijo
  14. Barbara Šumak: Primerjava izobraževanja logopedov v Sloveniji, Belgiji in na Portugalskem
  15. Ana Petrun: Zgodnja obravnava nedonošenih otrok kot rizične skupine za specialno pedagoško obravnavo
  16. Jana Ravnikar: Stopnja razumljivosti govora predšolskega otroka
  17. Lučka Prašnikar: Razvitost gibalnih spretnosti pri otroku s prebolelim možganskim tumorjem
  18. Manuela Makovec: Uporaba komunikacijske matrike pri predšolskem otroku s cerebralno paralizo
  19. Neva Izlakar: Prikaz metode PECS pri otroku z avtistično motnjo in zmerno motnjo v duševnem razvoju
  20. Klavdija Cvitkovič: Načini vključevanja romskih otrok v vrtcu
  21. Tanja Maček: Predopismenjevalne veščine pri predšolskih otrocih
  22. Petra Kranjec: Logopedski pregled govora, jezika in komunikacije triletnih otrok
  23. Nika Ribarič: Uporaba komunikacijske matrike pri predšolskih otrocih v starosti od 1. do 3. leta
  24. Barbara Vidmar: Sociopragmatične spretnosti slišečih ter gluhih in naglušnih predšolskih otrok, vključenih v vrtec
  25. Anamarie Svetec: Komunikacija otrok z Downovim sindromom
  26. Alja Marin: Fonološki (govorni) razvoj otrok med 2;5. in 5;7. letom starosti
  27. Maja Finžgar: Delo z otroki, ki imajo astmo
  28. Karin Gogala: Prilagajanje vzgojnega dela otroku s sladkorno boleznijo tipa 1
  29. Ksenja Berlec: Stališča staršev in strokovnih delavcev o pomenu enodnevnega sprejema otrok v bolnišnico
  30. Mojca Simerl: Vloga vzgojitelja pri spodbujanju govorno-jezikovnega razvoja predšolskih otrok
  31. Mirjam Juvan: Program dela za učenca s težavami na področju grafomotorike
  32. Brina Ulčar: Sporazumevanje z gluhimi in naglušnimi strankami pri postopku pridobivanja osebnega dokumenta
  33. Eva Tomažin: Pogostost uporabe znakovnega sporazumevanja in drugih načinov komunikacije z otroki, ki še ne govorijo in s tuje govorečimi otroki v vrtcu

Druga dela (30)

  1. Jerneja Novšak Brce, Nika Ribarič, Damjana Kogovšek: Komunikacijska matrika pri predšolskih otrocih v starosti od 1. do 3. leta
  2. Damjana Kogovšek: Collaboration between researchers, speech and language therapists and SLT students in Slovenia
  3. Mirjam Blumenthal, Manuela Julien, Nikol Krizmancic, Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce: Vprašalnik o večjezičnosti otrok: intervizijska skupina za delo z večjezičnimi otroki
  4. Daniil Umanski, Damjana Kogovšek, Martina Ozbič, Niels Olaf Schiller: Development of a voice-based rhythm game for training speech motor skills of children with speech disorders
  5. Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek, Janez Jerman, Stanislav Košir: The temperamental characteristic of extraversion in Slovenian preschool children who stutter
  6. Michel Paradis: Test za afazijo pri dvojezični osebi
  7. Damjana Kogovšek, Martina Ozbič, Stanislav Košir: Inkluzivna praksa gluhih/naglušnih oseb v vzgojno-izobraževalnem sistemu Republike Slovenije
  8. Martina Ozbič, May Barbara Bernhardt, Damjana Kogovšek, Mojca Muznik Zimic, Joseph Paul Stemberger: P.12 Cluster reduction in Slovenian children from 3 to 7 years old
  9. Damjana Kogovšek, Daniil Umanski: 14.4 ‘Innovation for speech language pathology’ - a new educational seminar
  10. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Barbara Penko: P.18 First gestures, first words, first sentences and the parents’ degree of education
  11. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Barbara Penko: P.19 First gestures, first words, first sentences: a pilot study for Slovenian children
  12. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Valentina Ferluga, Petra Zver: P.26 Teacher-administered questionnaire for detecting precursors of learning disabilities
  13. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Daniil Umanski: Formant frequencies in children with normal hearing and profound or severe hearing impairments
  14. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, May Barbara Bernhardt, Joseph Paul Stemberger, Mojca Muznik: Variabilnost izgovora kot ovira pri avtomatskem prepoznavanju govora
  15. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, May Barbara Bernhardt, Joseph Paul Stemberger, Mojca Muznik: Variabilnost izgovora kot ovira pri avtomatskem prepoznavanju govora: primer epenteze, epiteze in proteze v govoru slovenskih predšolskih otrok
  16. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Petra Zver, Jerneja Novšak Brce, Aleksander Vališer: Zgodnje prepoznavanje morebitnih učnih težav pred vstopom v šolo z vprašalnikom za vzgojitelje in učitelje
  17. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, Mojca Muznik, Joseph Paul Stemberger, May Barbara Bernhardt: Razvoj sičnikov, šumnikov in zlitnikov pri slovenskih predšolskih otrocih
  18. Damjana Kogovšek: Self-esteem of deaf and hard of hearing compared with hearing adolescents in Slovenia - the context of social and communication factors
  19. Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek: Gluhota in nadarjenost
  20. Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek, Stanislav Košir, Martine Vanryckeghem, Janez Jerman: KiddyCAT© - test odnosa do lastnega govora pri predšolskih otrocih, ki jecljajo
  21. Jelena Kuvač Kraljević, Ana Matić Škorić, Maja Roch, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce: Public awareness of developmental language disorder in Croatia, Italy and Slovenia
  22. Jelena Kuvač Kraljević, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, Maja Roch, Ana Matić: Developmental language disorder and associated misconceptions: a multi-country perspective
  23. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek: An acoustic comparison of formant frequencis in individuals with normal hearing, profound and severe hearing impairment
  24. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek: Segmentalne in suprasegmentalne značilnosti govora ter govorna razumljivost slovenskih gluhih in naglušnih oseb
  25. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek: The latent space of speech in deaf people
  26. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek: Voice quality, articulation, nasality, prosody and overall intelligibility in the speech of subjects with hearing impairment
  27. Sharynne McLeod, Linda J. Harrison, Jane McCormack: Lestvica razumljivosti govora v vsakdanjem življenju
  28. Damjana Kogovšek, Blaž Mišica, Jerneja Novšak Brce: Sociopragmatične spretnosti in govorna razumljivost otrok s polževim vsadkom
  29. Sara Grebenc: Skrb za glas in uporaba besednega/nebesednega sporazumevanja pri vzgojiteljih predšolskih otrok
  30. Jerneja Novšak Brce, Ingrid Žolgar, Damjana Kogovšek: Self-evaluation of speech and language therapists on their competence in cooperation with parents in Slovenia and North Macedonia