izpis_h1_title_alt

P.26 Teacher-administered questionnaire for detecting precursors of learning disabilities
ID Ozbič, Martina (Avtor), ID Kogovšek, Damjana (Avtor), ID Ferluga, Valentina (Avtor), ID Zver, Petra (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/830/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Slovenian speech and language therapists don’t have till today any systematic procedure for detection of the predictors of learning disabilities. A step toward this aim is the elaboration of a teacher-administered questionnaire, written to assess and evaluate children in a noninvasive manner earlier as possible, preferentially in the last year of the kindergarten, all the fields that are important for the first grade in school.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:učne težave
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/RUL-68212 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1619
Število prenosov:167
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:learning difficulty

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj