Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
P.26 Teacher-administered questionnaire for detecting precursors of learning disabilities
ID
Ozbič, Martina
(
Avtor
),
ID
Kogovšek, Damjana
(
Avtor
),
ID
Ferluga, Valentina
(
Avtor
),
ID
Zver, Petra
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/830/
Galerija slik
Izvleček
Slovenian speech and language therapists don’t have till today any systematic procedure for detection of the predictors of learning disabilities. A step toward this aim is the elaboration of a teacher-administered questionnaire, written to assess and evaluate children in a noninvasive manner earlier as possible, preferentially in the last year of the kindergarten, all the fields that are important for the first grade in school.
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
učne težave
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/RUL-68212
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1619
Število prenosov:
167
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
learning difficulty
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj