Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Tanja Petrušič: Identifikacija dejavnikov kakovosti poučevanja predmeta šport

Magistrska dela (73)

  1. Tjaša Kralj: Povezanost gibalne/športne aktivnosti učencev z njihovim zdravjem in odnosom do šole
  2. Lara Pavlič: Model planinskega krožka v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  3. Jasmina Vodovnik: Športna aktivnost razrednih učiteljev v povezavi s kakovostjo športne vzgoje
  4. Gašper Kump: Mnenje razrednih učiteljev o poučevanju malega rokometa
  5. Natalija Pernuš: Povezanost med gibalnimi dejavnostmi in znanjem angleščine pri učencih drugega razreda osnovne šole
  6. Anja Plut: Analiza kolesarske aktivnosti in športno-vzgojnih kartonov učencev od 1. do 5. razreda OŠ Belokranjskega odreda Semič ter predlogi za vzpostavitev infrastrukture v občini Semič
  7. Primož Mirtič Dolenec: Efektivni čas pri pouku športa
  8. Nina Jančič: Stališča razrednih učiteljev do športa v povezavi s kakovostjo izvajanja športno-vzgojnega procesa
  9. Barbara Tomšič: Plezanje kot elementarni gibalni vzorec učencev, starih od 8 do 11 let
  10. Ingrid Sever: Poučevanje na daljavo pri predmetu šport na razredni stopnji med epidemijo COVID-19
  11. Nika Potočnik: Izzivi učiteljev razrednega pouka pri poučevanju predmeta šport na podružničnih šolah
  12. Sara Traven: Vključevanje elementov plavanja v minuto za zdravje
  13. Andraž Zaplotnik: Uporaba pripomočkov za aktivno sedenje med učenci razredne stopnje
  14. Sabina Mlakar: Gibalna/športna aktivnost študentov UL Pedagoške fakultete v času 1. vala epidemije koronavirusa SARS-CoV-2
  15. Katja Zof: Izvajanje obveznih in dodatnih vsebin športne vzgoje v času epidemije Covid-19
  16. Vanja Šenica: Minuta za zdravje v drugem triletju osnovne šole
  17. Anja Breznik: Odnos staršev osrednjeslovenske regije do predmeta Šport
  18. Medita Huskić: Strokovna in didaktična ustreznost spletnih učnih priprav za predmet šport
  19. Jasmina Subič: Izvajanje individualizacije in diferenciacije pri predmetu šport v prvem in drugem triletju osnovne šole
  20. Nina Jerina: Najpogostejše napake učencev pri izvedbi osnovnih plavalnih tehnik po 20-urnem plavalnem tečaju v prvem triletju osnovne šole
  21. Eva Zaletelj Krajnik: Mnenje učencev drugega triletja o vsebinah plesa pri predmetu šport
  22. Katja Remec: Uresničevanje planinskih vsebin na razredni stopnji
  23. Laura Gabrič: Mnenje učencev o različnih vrstah elementarnih iger v glavnem delu ure pri predmetu šport
  24. Barbara Hočevar: Mnenje študentov o predmetu šport v osnovni in srednji šoli
  25. Mateja Repovž Lisec: Prehranske navade in športna aktivnost osnovnošolcev
  26. Ksenija Pirih Tavčar: Opisno ocenjevanje pri predmetu Šport
  27. Maja Krušič: Kompetence učiteljev za izvajanje športne aktivnosti v podaljšanem bivanju
  28. Tina Šlajkovec: Kompetence učiteljev razrednega pouka za zagotavljanje kakovosti predmeta Šport
  29. Kaja Berlot: Nordijsko smučanje v prvem in drugem triletju osnovne šole
  30. Vesna Špehar: Primerjava mnenj učencev o pedagoških ravnanjih njihovih učiteljev pri učenju plavanja
  31. Tanja Šušteršič: Vpliv razteznih vaj na pozornost učencev v petem razredu osnovne šole
  32. Urša Žužek: Priljubljenost vaj aerobike v primerjavi z gimnastičnimi vajami v uvodnem delu ure športa pri petošolcih
  33. Rosana Dular: Vpliv dodatne gibalne aktivnosti na telesne značilnosti, gibalne sposobnosti in gibalne navade 7 do 9-letnih otrok
  34. Lucija Kupec: Povezanost med količino in intenzivnostjo gibalne/športne aktivnosti ter gibalnimi sposobnostmi otrok, starih od 6 do 9 let
  35. Eva Klemenčič: Aerobna vzdržljivost otrok od 2. do 5. razreda osnovne šole
  36. Urška Kovač: Ocenjevanje standardov znanja pri predmetu Šport v prvih petih razredih osnovne šole
  37. Maša Cokan: Vključevanje vsebin športa v pouk angleščine v prvem razredu osnovne šole
  38. Maja Vogrič: Primerjava slovenskega in nizozemskega osnovnošolskega učnega načrta za športno vzgojo
  39. Vesna Blatnik: Prilagajanje pouka športa debelim in prekomerno težkim učencem v prvem in drugem triletju
  40. Melita Čibej: Odnos učencev 2. in 3. razreda do predmeta šport glede na indeks telesne mase
  41. Katja Štebe: Priprava, izvedba in vrednotenje planinskih športnih dni v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  42. Tadeja Begelj: Odnos učencev 4. in 5. razreda do predmeta šport glede na indeks telesne mase
  43. Klara Volaj: Materialni pogoji za poučevanje športa v 1. in 2. triletju osnovnih šol v Ljubljani in njeni bližnji okolici
  44. Tajda Vidič: Planinski športni dnevi z medpredmetnim povezovanjem v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju na Tolminskem
  45. Alja Jurkošek: Najpogostejše napake učencev pri izvedbi osnovnih plavalnih tehnik po 20-urnem plavalnem tečaju v prvem triletju osnovne šole
  46. Eva Planinšek: Vpliv joge na gibalne sposobnosti otrok v 1. razredu osnovne šole
  47. Katarina Kotar: Postopki učenja izbranih ljudskih plesov na razredni stopnji
  48. Maja Mattiazzi: Učno okolje, ki spodbuja gibanje
  49. Lara Glavič: Priprava telovadnice v funkciji kakovostne izvedbe ur športa
  50. Zala Mehonić: Vpliv gibanja ter pripomočkov, ki spodbujajo gibanje, na študente v pedagoškem procesu kot intervencija proti sedentarnemu načinu življenja
  51. Katja Zupan: Analiza gorniških nesreč osnovnošolcev v slovenskem gorskem svetu od leta 2006 do 2019
  52. Melita Marinč: Povezava med gibalno/športno aktivnostjo otrok in njihovimi gibalnimi sposobnostmi
  53. Marta Lampič: Primerjava mnenj učencev o pedagoških ravnanjih razrednega učitelja pri predmetu šport in pri drugih predmetih v 4. in 5. razredu osnovne šole
  54. Pika Kerpan: Analiza uvodnega dela pouka športa učiteljev razrednega pouka in športnih pedagogov
  55. Marika Prošek: Pogostost uporabe formativnega spremljanja pri predmetu šport na razredni stopnji
  56. Karolina Aškerc: Kompetence razrednih učiteljev za poučevanje ritmične gimnastike na razredni stopnji
  57. Kaja Toplišek: Kompetence učiteljev razrednega pouka za poučevanje gimnastičnih vsebin v prvem triletju osnovne šole
  58. Darja Požun: Vključevanje matematičnih vsebin v pouk športa v 3. razredu
  59. Lara Henigman: Vključevanje slovenskih ljudskih plesov v pouk
  60. Sara Plahuta: Učinki vključevanja gibalnih aktivnosti pri urah matematike na znanje drugošolcev o izbranih aritmetičnih vsebinah
  61. Kerin Škantelj Čretnik: Organizacija šole v naravi in analiza mnenj učencev, staršev in učiteljev
  62. Tilen Šenk: Vloga vizualizacije pri medpredmetnem povezovanju likovne umetnosti in športa
  63. Martina Orehek: Kompetence učiteljev za poučevanje plesa v prvem in drugem triletju
  64. Nina Grobelšek: Varnost pri pouku športa 1. in 2. triletja osnovnih šol savinjske regije
  65. Nataša Frank: Vpliv elementov joge na nekatere gibalne sposobnosti učencev v 1. razredu
  66. Nika Miličič: Mnenja učiteljev razrednega pouka o spolni diferenciaciji pri predmetu šport v prvem in drugem triletju osnovne šole
  67. Anja Peterman: Mnenje pedagoških delavcev o uporabi palic pri planinarjenju in smučanju osnovnošolcev
  68. Metka Kuk: Gibalna/športna aktivnost učencev druge triade med obdobjem šolanja na daljavo v času epidemije SARS-CoV-2 (COVID-19)
  69. Danaja Knez: Razširjenost iger z loparji med razrednimi učitelji v prvem in drugem triletju osnovne šole
  70. Sabina Hatič: Oblikovanje širšega in ožjega okolja šole, ki spodbuja gibanje
  71. Kaja Kozjek: Razširjenost alpskega smučanja med učenci prvega in drugega triletja
  72. Petra Marinko: Vsebine učnega načrta za športno vzgojo in interesi učencev ter učiteljev
  73. Jerca Žvanut: Primerjava učenja angleščine z metodo gibalnih iger v osnovni in plesni šoli

Diplomska dela (80)

  1. Lucija Peklaj: Analiza iger v uvodnem delu ure športne vzgoje
  2. Petra Kelert: Izvajanje športnih dejavnosti v oddelku podaljšanega bivanja
  3. Vanja Gregorič: Priljubljenost iger z žogo
  4. Eva Osredkar: Analiza 5-dnevnega programa smučanja za otroke druge triade
  5. Barbara Zorc: Ocenjevanje športne vzgoje
  6. Ana Kosmač: Ocenjevanje športne vzgoje
  7. Jana Rus: Medpredmetno povezovanje s plesom pri športni vzgoji v 1. razredu osnovne šole
  8. Jasna Kalan: Analiza izvedbe športnih programov Zlati sonček in Krpan v gorenjski regiji
  9. Aneja Cafuta: Družabno-plesne igre v prvem triletju osnovne šole
  10. Dijana Brdar: Medpredmetne povezave pri planinski vzgoji
  11. Petra Brvar: Ocenjevanje športne vzgoje v ljubljanski regiji
  12. Stanka Hebar: Pohodništvo in gorništvo v podaljšanem bivanju
  13. Petra Kočevar: Pogostost ploskih stopal pri osnovnošolcih
  14. Maja Svoljšak: Mnenja učiteljev razrednega pouka štajerske regije o ocenjevanju športne vzgoje
  15. Franka Čosić: Zdravje razrednih učiteljev, ki poučujejo na osnovnih šolah v Zasavju
  16. Ana Hočevar: Deskanje na snegu na razredni stopnji
  17. Anja Bernik: Napredek učencev v znanju plavanja v občini Škofja Loka
  18. Nina Kocjan: Zdravje razrednih učiteljev v osrednji Sloveniji
  19. Anja Alič: Zdravstvene težave, okvare in poškodbe kot posledica opravljanja učiteljskega poklica v Gorenjski regiji
  20. Katja Šivec: Zdravje učiteljev Notranjsko-kraške regije
  21. Julija Žigon: Nekatere kompetence študentov razrednega pouka v odnosu do športa
  22. Mateja Petan: Zdravstveni status učiteljev, ki poučujejo športno vzgojo
  23. Andreja Janečko Goličič: Zaznavanje športnovzgojnega procesa učencev 2. triade v šolah gorenjske regije
  24. Nina Leban Vindiš: Debelost in prekomerna prehranjenost v novomeških osnovnih šolah
  25. Lara Trbižan: Primer rolanja kot dodatne športne vsebine
  26. Sara Bojić: Ocenjevanje športne vzgoje
  27. Anja Ferfila: Športne interesne dejavnosti na izbranih šolah v kraški regiji
  28. Tjaša Ponikvar: Kako športno vzgojo doživljajo učenci drugega triletja z območja Notranjske
  29. Katja Obleščak: Analiza plavalnega tečaja tretješolcev Osnovne šole Šenčur
  30. Špela Bobnar: Povezanost ploskosti stopal z odrivno nogo
  31. Tamara Mesec: Analiza ponudbe aktivnih počitnic za otroke na Vrhniki
  32. Anja Ribnikar: Zdravje razrednih učiteljev, ki poučujejo na osnovnih šolah v jugovzhodni regiji
  33. Tadeja Pezdirc: Mnenja učiteljev o ocenjevanju športne vzgoje v zasavski regiji
  34. Katja Kržič: Kako učenci drugega triletja osnovnih šol v ljubljanski regiji doživljajo športno vzgojo
  35. Tjaša Švigelj: Zaznavanje športnovzgojnega procesa učencev 2. triade v šolah štajersko-koroške regije
  36. Anja Petrič: Razlike v telesnih značilnostih in gibalnih sposobnostih med plesno aktivnimi in plesno neaktivnimi otroki
  37. Anamari Posel Ilijevec: Kajenje in športna aktivnost študentov Oddelka za razredni pouk Pedagoške fakultete
  38. Katja Lavrič: Zdravje razrednih učiteljev Obalno-kraške regije
  39. Živa Košak: Zaznavanje športnovzgojnega procesa učencev 2. triletja v šolah zasavske regije
  40. Ana Košir: Vključevanje učencev izbranih šol gorenjske regije v športne interesne dejavnosti
  41. Urška Kužnik: Mnenje učiteljev o usposobljenosti za poučevanje gimnastičnih vsebin pri športni vzgoji
  42. Petra Jerman: Razlike v ploskosti stopal učencev mestne in primestne šole
  43. Teja Koželj: Znanje plavanja prsne tehnike pri študentih razrednega pouka Pedagoške fakultete
  44. Jana Škrajnar: Ocenjevanje športne vzgoje v Goriški regiji
  45. Barbara Knavs: Zaznavanje športnovzgojnega procesa učencev drugega triletja z goriške regije
  46. Marjeta Colarič: Zaznavanje športovzgojnega procesa učencev 2. triade v šolah spodnjeposavske regije
  47. Katja Novak: Ugotavljanje odrivne noge pri študentkah Pedagoške fakultete
  48. Anže Haler: Kegljanje v prvi in drugi triadi osnovne šole
  49. Darja Matkovič: Kako športno vzgojo doživljajo učenci druge triade iz dolenjske regije
  50. Mariša Semič: Mnenje razrednih učiteljev o predmetu šport
  51. Marko Susman: Mnenje razrednih učiteljev o poučevanju vsebin male košarke
  52. Kaja Kos: Povezanost odrivne noge s ploskostjo stopala pri študentkah razrednega pouka
  53. Mojca Klun: Razlike v telesnih značilnostih in gibalnih sposobnostih med učenci, ki obiskujejo športnointeresne dejavnosti, in učenci, ki ne obiskujejo športnointeresnih dejavnosti.
  54. Sabina Trdan: Učenje smučanja na razredni stopnji osnovne šole
  55. Eva Turk: Primerjava izmerjenih Clarkovih kotov na izbrane načine
  56. Larisa Boštjan: Zdravje učiteljev razredne stopnje Koroške regije
  57. Nuša Skumavc: Motivacija učencev prve in druge triade osnovne šole za ukvarjanje s planinstvom
  58. Tajana Novinić: Kako predmet Šport doživljajo otroci 2. triletja osnove šole (regija Prekmurje)
  59. Eva Kavčnik: Povezanost učnega uspeha z rezultati športnovzgojnega kartona
  60. Nina Avguštin Logar: Povezanost indeksa telesne mase s ploskostjo stopala pri učencih prve triade
  61. Polona Ravnikar: Metodični postopki v atletiki v prvem in drugem triletju osnovne šole (avdio-vizualni pripomoček z metodičnimi postopki)
  62. Dušan Šut: Aktivna pot v/iz šole učencev Osnovne šole Gornja Radgona
  63. Gabi Čimžar: Uresničevanje športnih dni s planinsko vsebino v osnovnih šolah z vidika koncentričnih krogov
  64. Jožica Cirnski: Analiza programa Mali sonček v vzgojno varstvenem zavodu Kekec Grosuplje
  65. Špela Gregorčič: Povezava med ploskostjo stopala in naklonom Ahilove tetive
  66. Darja Rovšek: Ploskost stopal v prvem triletju v OŠ Pirniče v obdobju od leta 1983 do leta 2016
  67. Klavdija Winder Pantner: Plosko stopalo in odrivna noga
  68. Katja Podjed: Športna aktivnost staršev osnovnošolskih otrok v povezavi z izdatki, ki jih namenijo za šport
  69. Maja Vtič: Razširjenost smučarskih skokov med učenci prvega triletja osnovne šole
  70. Mojca Rode: Ritmična gimnastika v prvi in drugi triadi osnovne šole
  71. Eva Tušek: Varnost v gorah
  72. Nina Kobentar: Zdravje učiteljev Goriške regije
  73. Špela Mrvar: Kako športno vzgojo doživljajo učenci drugega triletja z Obalno-kraške regije
  74. Maja Papež: Učenje plavanja na razredni stopnji osnovne šole
  75. Špela Jezeršek: Igre z žogo v vsakdanjem življenju učenk in učencev nekaterih gorenjskih šol
  76. Urša Polajžer: Ocenjevanje športne vzgoje v pomurski regiji
  77. Anna Lotte Mulej: Ocenjevanje pri predmetu Šport v Obalno-kraški regiji
  78. Eva Karničnik: Ugotavljanje odrivne noge
  79. Alenka Bogataj: Zdravje učiteljev prekmurske regije
  80. Teja Kum: Uspešnost računanja po različnih oblikah rekreativnega odmora

Druga dela (22)

  1. Vesna Štemberger: Športna vzgoja na podružnični šoli
  2. Vesna Štemberger, Tanja Petrušič: Teachersʼ opinions of different methods of grading in physical education (PE)
  3. Vesna Štemberger: Medpredmetno povezovanje in športna vzgoja
  4. Vesna Štemberger: Vloga ravnatelja pri zagotavljanju kakovosti športne vzgoje
  5. Vesna Štemberger, Damir Knjaz, Tomislav Rupčić: Comparison between Slovenian and Croatian students in their knowledge about healthy food and their eating habits
  6. Vesna Štemberger: Športna vzgoja na podružnični šoli
  7. Vesna Štemberger, Franc Krpač: Optimizing physical education lessons in the second and third triennium of elementary school
  8. Vesna Štemberger, Franc Krpač: Optimizing physical education lessons in the second and third triennium of elementary school
  9. Tanja Petrušič: Mnenje učencev 3. razredov o predmetu šport
  10. Neža Lončar: Ocenjevanje znanja učencev s posebnimi potrebami pri predmetu šport
  11. Vanja Tomšič: Mnenje staršev primorsko-notranjske regije o predmetu šport
  12. Lucija Štebe: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije za spodbujanje gibalnih dejavnosti pri športu
  13. Tjaša Filipčič, Vesna Štemberger, Neža Lončar: Ocenjevanje učencev s posebnimi potrebami pri predmetu Šport
  14. Tjaša Filipčič, Vesna Štemberger, Neža Lončar: Ocenjevanje učencev s posebnimi potrebami pri predmetu Šport
  15. Marjana Grabnar: Pot do plavalnega znanja študentov razrednega pouka
  16. Mario Kasović, Lovro Štefan, Vilko Petrić, Vesna Štemberger, Iva Blažević: Functional endurance capacity is associated with multiple other physical fitness components in 7-14-year-olds: a cross-sectional study
  17. Matea Gašparović, Vilko Petrić, Vesna Štemberger, Marija Rakovac, Iva Blažević: Kardiorespiratorna sposobnost učencev osnovnošolskega izobraževanja
  18. Učitelj v vlogi raziskovalca
  19. Tanja Petrušič, Vesna Štemberger: Učinkoviti modeli poučevanja športa na daljavo med epidemijo covida-19
  20. Mario Kasović, Lovro Štefan, Vilko Petrić, Vesna Štemberger, Iva Blažević: Defining optimal cut-points for cardiorespiratory fitness associated with overweight/obesity in children
  21. Janez Vogrinc, Iztok Devetak, Tatjana Devjak, Janez Krek, Saša Glažar, Vesna Ferk Savec, Robert Potočnik, Karmen Pižorn, Vesna Štemberger, Jurij Selan: Contemporary topics in education IV: part I
  22. Vesna Štemberger, Tanja Petrušič: Razlike u fizičkoj aktivnosti adolescenata različitih polova uzrasta od 12 do 15 godina različitim danima u nedelji