Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Tanja Petrušič:
Identifikacija dejavnikov kakovosti poučevanja predmeta šport
MSc theses (75)
Tjaša Kralj:
Povezanost gibalne/športne aktivnosti učencev z njihovim zdravjem in odnosom do šole
Lara Pavlič:
Model planinskega krožka v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Jasmina Vodovnik:
Športna aktivnost razrednih učiteljev v povezavi s kakovostjo športne vzgoje
Gašper Kump:
Mnenje razrednih učiteljev o poučevanju malega rokometa
Natalija Pernuš:
Povezanost med gibalnimi dejavnostmi in znanjem angleščine pri učencih drugega razreda osnovne šole
Anja Plut:
Analiza kolesarske aktivnosti in športno-vzgojnih kartonov učencev od 1. do 5. razreda OŠ Belokranjskega odreda Semič ter predlogi za vzpostavitev infrastrukture v občini Semič
Primož Mirtič Dolenec:
Efektivni čas pri pouku športa
Nina Jančič:
Stališča razrednih učiteljev do športa v povezavi s kakovostjo izvajanja športno-vzgojnega procesa
Barbara Tomšič:
Plezanje kot elementarni gibalni vzorec učencev, starih od 8 do 11 let
Ingrid Sever:
Poučevanje na daljavo pri predmetu šport na razredni stopnji med epidemijo COVID-19
Nika Potočnik:
Izzivi učiteljev razrednega pouka pri poučevanju predmeta šport na podružničnih šolah
Sara Traven:
Vključevanje elementov plavanja v minuto za zdravje
Andraž Zaplotnik:
Uporaba pripomočkov za aktivno sedenje med učenci razredne stopnje
Sabina Mlakar:
Gibalna/športna aktivnost študentov UL Pedagoške fakultete v času 1. vala epidemije koronavirusa SARS-CoV-2
Katja Zof:
Izvajanje obveznih in dodatnih vsebin športne vzgoje v času epidemije Covid-19
Vanja Šenica:
Minuta za zdravje v drugem triletju osnovne šole
Anja Breznik:
Odnos staršev osrednjeslovenske regije do predmeta Šport
Pia Belak:
Gimnastične vsebine skozi oči študentov
Medita Huskić:
Strokovna in didaktična ustreznost spletnih učnih priprav za predmet šport
Jasmina Subič:
Izvajanje individualizacije in diferenciacije pri predmetu šport v prvem in drugem triletju osnovne šole
Nina Jerina:
Najpogostejše napake učencev pri izvedbi osnovnih plavalnih tehnik po 20-urnem plavalnem tečaju v prvem triletju osnovne šole
Eva Zaletelj Krajnik:
Mnenje učencev drugega triletja o vsebinah plesa pri predmetu šport
Katja Remec:
Uresničevanje planinskih vsebin na razredni stopnji
Laura Gabrič:
Mnenje učencev o različnih vrstah elementarnih iger v glavnem delu ure pri predmetu šport
Barbara Hočevar:
Mnenje študentov o predmetu šport v osnovni in srednji šoli
Mateja Repovž Lisec:
Prehranske navade in športna aktivnost osnovnošolcev
Ksenija Pirih Tavčar:
Opisno ocenjevanje pri predmetu Šport
Maja Krušič:
Kompetence učiteljev za izvajanje športne aktivnosti v podaljšanem bivanju
Tina Šlajkovec:
Kompetence učiteljev razrednega pouka za zagotavljanje kakovosti predmeta Šport
Kaja Berlot:
Nordijsko smučanje v prvem in drugem triletju osnovne šole
Vesna Špehar:
Primerjava mnenj učencev o pedagoških ravnanjih njihovih učiteljev pri učenju plavanja
Tanja Šušteršič:
Vpliv razteznih vaj na pozornost učencev v petem razredu osnovne šole
Urša Žužek:
Priljubljenost vaj aerobike v primerjavi z gimnastičnimi vajami v uvodnem delu ure športa pri petošolcih
Rosana Dular:
Vpliv dodatne gibalne aktivnosti na telesne značilnosti, gibalne sposobnosti in gibalne navade 7 do 9-letnih otrok
Lucija Kupec:
Povezanost med količino in intenzivnostjo gibalne/športne aktivnosti ter gibalnimi sposobnostmi otrok, starih od 6 do 9 let
Eva Klemenčič:
Aerobna vzdržljivost otrok od 2. do 5. razreda osnovne šole
Urška Kovač:
Ocenjevanje standardov znanja pri predmetu Šport v prvih petih razredih osnovne šole
Maša Cokan:
Vključevanje vsebin športa v pouk angleščine v prvem razredu osnovne šole
Maja Vogrič:
Primerjava slovenskega in nizozemskega osnovnošolskega učnega načrta za športno vzgojo
Vesna Blatnik:
Prilagajanje pouka športa debelim in prekomerno težkim učencem v prvem in drugem triletju
Melita Čibej:
Odnos učencev 2. in 3. razreda do predmeta šport glede na indeks telesne mase
Katja Štebe:
Priprava, izvedba in vrednotenje planinskih športnih dni v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Tadeja Begelj:
Odnos učencev 4. in 5. razreda do predmeta šport glede na indeks telesne mase
Klara Volaj:
Materialni pogoji za poučevanje športa v 1. in 2. triletju osnovnih šol v Ljubljani in njeni bližnji okolici
Tajda Vidič:
Planinski športni dnevi z medpredmetnim povezovanjem v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju na Tolminskem
Alja Jurkošek:
Najpogostejše napake učencev pri izvedbi osnovnih plavalnih tehnik po 20-urnem plavalnem tečaju v prvem triletju osnovne šole
Eva Planinšek:
Vpliv joge na gibalne sposobnosti otrok v 1. razredu osnovne šole
Katarina Kotar:
Postopki učenja izbranih ljudskih plesov na razredni stopnji
Maja Mattiazzi:
Učno okolje, ki spodbuja gibanje
Lara Glavič:
Priprava telovadnice v funkciji kakovostne izvedbe ur športa
Zala Mehonić:
Vpliv gibanja ter pripomočkov, ki spodbujajo gibanje, na študente v pedagoškem procesu kot intervencija proti sedentarnemu načinu življenja
Katja Zupan:
Analiza gorniških nesreč osnovnošolcev v slovenskem gorskem svetu od leta 2006 do 2019
Melita Marinč:
Povezava med gibalno/športno aktivnostjo otrok in njihovimi gibalnimi sposobnostmi
Marta Lampič:
Primerjava mnenj učencev o pedagoških ravnanjih razrednega učitelja pri predmetu šport in pri drugih predmetih v 4. in 5. razredu osnovne šole
Pika Kerpan:
Analiza uvodnega dela pouka športa učiteljev razrednega pouka in športnih pedagogov
Marika Prošek:
Pogostost uporabe formativnega spremljanja pri predmetu šport na razredni stopnji
Karolina Aškerc:
Kompetence razrednih učiteljev za poučevanje ritmične gimnastike na razredni stopnji
Kaja Toplišek:
Kompetence učiteljev razrednega pouka za poučevanje gimnastičnih vsebin v prvem triletju osnovne šole
Darja Požun:
Vključevanje matematičnih vsebin v pouk športa v 3. razredu
Lara Henigman:
Vključevanje slovenskih ljudskih plesov v pouk
Sara Plahuta:
Učinki vključevanja gibalnih aktivnosti pri urah matematike na znanje drugošolcev o izbranih aritmetičnih vsebinah
Kerin Škantelj Čretnik:
Organizacija šole v naravi in analiza mnenj učencev, staršev in učiteljev
Tilen Šenk:
Vloga vizualizacije pri medpredmetnem povezovanju likovne umetnosti in športa
Martina Orehek:
Kompetence učiteljev za poučevanje plesa v prvem in drugem triletju
Nina Grobelšek:
Varnost pri pouku športa 1. in 2. triletja osnovnih šol savinjske regije
Nataša Frank:
Vpliv elementov joge na nekatere gibalne sposobnosti učencev v 1. razredu
Nika Miličič:
Mnenja učiteljev razrednega pouka o spolni diferenciaciji pri predmetu šport v prvem in drugem triletju osnovne šole
Anja Peterman:
Mnenje pedagoških delavcev o uporabi palic pri planinarjenju in smučanju osnovnošolcev
Metka Kuk:
Gibalna/športna aktivnost učencev druge triade med obdobjem šolanja na daljavo v času epidemije SARS-CoV-2 (COVID-19)
Danaja Knez:
Razširjenost iger z loparji med razrednimi učitelji v prvem in drugem triletju osnovne šole
Sabina Hatič:
Oblikovanje širšega in ožjega okolja šole, ki spodbuja gibanje
Kaja Kozjek:
Razširjenost alpskega smučanja med učenci prvega in drugega triletja
Petra Marinko:
Vsebine učnega načrta za športno vzgojo in interesi učencev ter učiteljev
Jerca Žvanut:
Primerjava učenja angleščine z metodo gibalnih iger v osnovni in plesni šoli
Saša Kristan:
Vpliv plesne vadbe Zumba® Kids na izbrane gibalne sposobnosti učenk 4. razreda osnovne šole
BSc theses (81)
Lucija Peklaj:
Analiza iger v uvodnem delu ure športne vzgoje
Petra Kelert:
Izvajanje športnih dejavnosti v oddelku podaljšanega bivanja
Vanja Gregorič:
Priljubljenost iger z žogo
Eva Osredkar:
Analiza 5-dnevnega programa smučanja za otroke druge triade
Barbara Zorc:
Ocenjevanje športne vzgoje
Ana Kosmač:
Ocenjevanje športne vzgoje
Jana Rus:
Medpredmetno povezovanje s plesom pri športni vzgoji v 1. razredu osnovne šole
Jasna Kalan:
Analiza izvedbe športnih programov Zlati sonček in Krpan v gorenjski regiji
Aneja Cafuta:
Družabno-plesne igre v prvem triletju osnovne šole
Dijana Brdar:
Medpredmetne povezave pri planinski vzgoji
Petra Brvar:
Ocenjevanje športne vzgoje v ljubljanski regiji
Stanka Hebar:
Pohodništvo in gorništvo v podaljšanem bivanju
Petra Kočevar:
Pogostost ploskih stopal pri osnovnošolcih
Maja Svoljšak:
Mnenja učiteljev razrednega pouka štajerske regije o ocenjevanju športne vzgoje
Franka Čosić:
Zdravje razrednih učiteljev, ki poučujejo na osnovnih šolah v Zasavju
Ana Hočevar:
Deskanje na snegu na razredni stopnji
Anja Bernik:
Napredek učencev v znanju plavanja v občini Škofja Loka
Nina Kocjan:
Zdravje razrednih učiteljev v osrednji Sloveniji
Anja Alič:
Zdravstvene težave, okvare in poškodbe kot posledica opravljanja učiteljskega poklica v Gorenjski regiji
Katja Šivec:
Zdravje učiteljev Notranjsko-kraške regije
Julija Žigon:
Nekatere kompetence študentov razrednega pouka v odnosu do športa
Mateja Petan:
Zdravstveni status učiteljev, ki poučujejo športno vzgojo
Andreja Janečko Goličič:
Zaznavanje športnovzgojnega procesa učencev 2. triade v šolah gorenjske regije
Nina Leban Vindiš:
Debelost in prekomerna prehranjenost v novomeških osnovnih šolah
Lara Trbižan:
Primer rolanja kot dodatne športne vsebine
Sara Bojić:
Ocenjevanje športne vzgoje
Anja Ferfila:
Športne interesne dejavnosti na izbranih šolah v kraški regiji
Tjaša Ponikvar:
Kako športno vzgojo doživljajo učenci drugega triletja z območja Notranjske
Katja Obleščak:
Analiza plavalnega tečaja tretješolcev Osnovne šole Šenčur
Špela Bobnar:
Povezanost ploskosti stopal z odrivno nogo
Tamara Mesec:
Analiza ponudbe aktivnih počitnic za otroke na Vrhniki
Anja Ribnikar:
Zdravje razrednih učiteljev, ki poučujejo na osnovnih šolah v jugovzhodni regiji
Tadeja Pezdirc:
Mnenja učiteljev o ocenjevanju športne vzgoje v zasavski regiji
Katja Kržič:
Kako učenci drugega triletja osnovnih šol v ljubljanski regiji doživljajo športno vzgojo
Tjaša Švigelj:
Zaznavanje športnovzgojnega procesa učencev 2. triade v šolah štajersko-koroške regije
Anja Petrič:
Razlike v telesnih značilnostih in gibalnih sposobnostih med plesno aktivnimi in plesno neaktivnimi otroki
Anamari Posel Ilijevec:
Kajenje in športna aktivnost študentov Oddelka za razredni pouk Pedagoške fakultete
Katja Lavrič:
Zdravje razrednih učiteljev Obalno-kraške regije
Živa Košak:
Zaznavanje športnovzgojnega procesa učencev 2. triletja v šolah zasavske regije
Ana Košir:
Vključevanje učencev izbranih šol gorenjske regije v športne interesne dejavnosti
Urška Kužnik:
Mnenje učiteljev o usposobljenosti za poučevanje gimnastičnih vsebin pri športni vzgoji
Petra Jerman:
Razlike v ploskosti stopal učencev mestne in primestne šole
Teja Koželj:
Znanje plavanja prsne tehnike pri študentih razrednega pouka Pedagoške fakultete
Jana Škrajnar:
Ocenjevanje športne vzgoje v Goriški regiji
Barbara Knavs:
Zaznavanje športnovzgojnega procesa učencev drugega triletja z goriške regije
Marjeta Colarič:
Zaznavanje športovzgojnega procesa učencev 2. triade v šolah spodnjeposavske regije
Katja Novak:
Ugotavljanje odrivne noge pri študentkah Pedagoške fakultete
Anže Haler:
Kegljanje v prvi in drugi triadi osnovne šole
Darja Matkovič:
Kako športno vzgojo doživljajo učenci druge triade iz dolenjske regije
Mariša Semič:
Mnenje razrednih učiteljev o predmetu šport
Marko Susman:
Mnenje razrednih učiteljev o poučevanju vsebin male košarke
Kaja Kos:
Povezanost odrivne noge s ploskostjo stopala pri študentkah razrednega pouka
Mojca Klun:
Razlike v telesnih značilnostih in gibalnih sposobnostih med učenci, ki obiskujejo športnointeresne dejavnosti, in učenci, ki ne obiskujejo športnointeresnih dejavnosti.
Sabina Trdan:
Učenje smučanja na razredni stopnji osnovne šole
Jora Vilicer:
Odnos učencev 4., 6. in 9. razreda do hoje v hribe
Eva Turk:
Primerjava izmerjenih Clarkovih kotov na izbrane načine
Larisa Boštjan:
Zdravje učiteljev razredne stopnje Koroške regije
Nuša Skumavc:
Motivacija učencev prve in druge triade osnovne šole za ukvarjanje s planinstvom
Tajana Novinić:
Kako predmet Šport doživljajo otroci 2. triletja osnove šole (regija Prekmurje)
Eva Kavčnik:
Povezanost učnega uspeha z rezultati športnovzgojnega kartona
Nina Avguštin Logar:
Povezanost indeksa telesne mase s ploskostjo stopala pri učencih prve triade
Polona Ravnikar:
Metodični postopki v atletiki v prvem in drugem triletju osnovne šole (avdio-vizualni pripomoček z metodičnimi postopki)
Dušan Šut:
Aktivna pot v/iz šole učencev Osnovne šole Gornja Radgona
Gabi Čimžar:
Uresničevanje športnih dni s planinsko vsebino v osnovnih šolah z vidika koncentričnih krogov
Jožica Cirnski:
Analiza programa Mali sonček v vzgojno varstvenem zavodu Kekec Grosuplje
Špela Gregorčič:
Povezava med ploskostjo stopala in naklonom Ahilove tetive
Darja Rovšek:
Ploskost stopal v prvem triletju v OŠ Pirniče v obdobju od leta 1983 do leta 2016
Klavdija Winder Pantner:
Plosko stopalo in odrivna noga
Katja Podjed:
Športna aktivnost staršev osnovnošolskih otrok v povezavi z izdatki, ki jih namenijo za šport
Maja Vtič:
Razširjenost smučarskih skokov med učenci prvega triletja osnovne šole
Mojca Rode:
Ritmična gimnastika v prvi in drugi triadi osnovne šole
Eva Tušek:
Varnost v gorah
Nina Kobentar:
Zdravje učiteljev Goriške regije
Špela Mrvar:
Kako športno vzgojo doživljajo učenci drugega triletja z Obalno-kraške regije
Maja Papež:
Učenje plavanja na razredni stopnji osnovne šole
Špela Jezeršek:
Igre z žogo v vsakdanjem življenju učenk in učencev nekaterih gorenjskih šol
Urša Polajžer:
Ocenjevanje športne vzgoje v pomurski regiji
Anna Lotte Mulej:
Ocenjevanje pri predmetu Šport v Obalno-kraški regiji
Eva Karničnik:
Ugotavljanje odrivne noge
Alenka Bogataj:
Zdravje učiteljev prekmurske regije
Teja Kum:
Uspešnost računanja po različnih oblikah rekreativnega odmora
Other documents (18)
Vesna Štemberger:
Športna vzgoja na podružnični šoli
Vesna Štemberger, Tanja Petrušič:
Teachersʼ opinions of different methods of grading in physical education (PE)
Vesna Štemberger:
Medpredmetno povezovanje in športna vzgoja
Vesna Štemberger, Franc Krpač:
Optimizing physical education lessons in the second and third triennium of elementary school
Tanja Petrušič:
Mnenje učencev 3. razredov o predmetu šport
Neža Lončar:
Ocenjevanje znanja učencev s posebnimi potrebami pri predmetu šport
Vanja Tomšič:
Mnenje staršev primorsko-notranjske regije o predmetu šport
Lucija Štebe:
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije za spodbujanje gibalnih dejavnosti pri športu
Tjaša Filipčič, Vesna Štemberger, Neža Lončar:
Ocenjevanje učencev s posebnimi potrebami pri predmetu Šport
Marjana Grabnar:
Pot do plavalnega znanja študentov razrednega pouka
Mario Kasović, Lovro Štefan, Vilko Petrić, Vesna Štemberger, Iva Blažević:
Functional endurance capacity is associated with multiple other physical fitness components in 7-14-year-olds: a cross-sectional study
Matea Gašparović, Vilko Petrić, Vesna Štemberger, Marija Rakovac, Iva Blažević:
Kardiorespiratorna sposobnost učencev osnovnošolskega izobraževanja
Učitelj v vlogi raziskovalca
Tanja Petrušič, Vesna Štemberger:
Učinkoviti modeli poučevanja športa na daljavo med epidemijo covida-19
Mario Kasović, Lovro Štefan, Vilko Petrić, Vesna Štemberger, Iva Blažević:
Defining optimal cut-points for cardiorespiratory fitness associated with overweight/obesity in children
Janez Vogrinc, Iztok Devetak, Tatjana Devjak, Janez Krek, Saša Glažar, Vesna Ferk Savec, Robert Potočnik, Karmen Pižorn, Vesna Štemberger, Jurij Selan:
Contemporary topics in education IV: part I
Vesna Štemberger, Tanja Petrušič:
Razlike u fizičkoj aktivnosti adolescenata različitih polova uzrasta od 12 do 15 godina različitim danima u nedelji
Peter Sagat, Lovro Štefan, Vilko Petrić, Vesna Štemberger, Iva Blažević:
Normative values of cardiorespiratory fitness in Croatian children and adolescents