Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Metodični postopki v atletiki v prvem in drugem triletju osnovne šole (avdio-vizualni pripomoček z metodičnimi postopki)
ID
Ravnikar, Polona
(
Avtor
),
ID
Štemberger, Vesna
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3557/
Galerija slik
Izvleček
V diplomskem delu je opredeljeno mesto atletske abecede in atletike pri športu v prvem in drugem triletju osnovne šole. Glavni cilj diplomskega dela je izdelati avdio-vizualni pripomoček z metodičnimi postopki učenja tehnike disciplin, ki so v učnem načrtu navedene za prvo in drugo triletje v osnovni šoli, pri atletiki. Delo vsebuje raziskavo o njegovi ustreznosti in uporabnosti, hkrati je vprašalnik tudi vseboval vprašanja o splošni uporabnosti avdio-vizualnih pripomočkov pri športu. V raziskavo je bilo vključenih 21 učiteljev, 17 razrednih učiteljic in 4 športni pedagogi iz ene izbrane osnovne šole. Vprašalnik, ki je obsegal deset vprašanj, smo analizirali s pomočjo osnovne statistike; kjer to ni bilo mogoče, smo enake ali podobne odgovore razvrstili v vsebinske sklope in določili število ponavljanj posameznega odgovora. Analiza vprašalnikov je pokazala, da učitelji pri športu avdio-vizualnih pripomočkov skorajda ne uporabljajo, če pa bi jih imeli na voljo, bi jih. Z vprašalnikom, ki je bil na voljo učiteljem smo tudi ugotavljali, kakšen naj bi bil avdio-vizualni pripomoček. Pripomoček so učitelji ocenili kot zelo uporaben pri podajanju novega znanja, utrjevanja in preverjanja. V fazi ocenjevanja pripomoček ne bi uporabljali. Predlagali so tudi nekatere konstruktivne rešitve, s katerimi bi lahko pripomoček izboljšali in še povečali njegovo uporabnost v praksi.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
osnovna šola
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/RUL-84231
COBISS.SI-ID:
11075657
Datum objave v RUL:
24.08.2016
Število ogledov:
1363
Število prenosov:
277
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Methodical procedures in athletics in first and the second triennial of primary school(avdio-visual device with methodical procedures)
Izvleček:
In my diploma work I defined the position of the athletics alphabet in physical education in the first and second triad of the primary school. The main purpose of my diploma work is to create the audio-visual accessory that will contain methodical proceedings of learning the techniques of disciplines that are supposed to learn by athletics in the first and the second triad of the primary school. In my diploma work is presented the research of suitability and the usefulness of this accessory. The questionnaire also contains the questions to determine general applicability of audio-visual accessories in physical education. In the research were included 21 teachers: 17 class teachers and 4 sport teachers from one primary school. The questionnaire included ten questions or statements, we analysed the results by descriptive statistics. In the case that this way of analyse was not possible we classified the same or the similar answers in content sections and we determined the number of repeated answers. The analyse demonstrated that most of the teachers do not use the audio-visual accessories in teaching physical education. But if they would have the material to use it, they would use them. With the questionnaire for the teachers we also researched what the audio-visual accessory should be like. The teachers accessed the accessory as very useful in presentation of new sport contents and in verification. In the phase of assessment they would not use it. They also proposed some constructive solutions that can improve the accessory and increase the usability of it in practice.
Ključne besede:
primary school
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj