izpis_h1_title_alt

Strokovna in didaktična ustreznost spletnih učnih priprav za predmet šport : magistrsko delo
ID Huskić, Medita (Avtor), ID Štemberger, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3172/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V magistrskem delu smo ugotavljali strokovno in didaktično ustreznost že pripravljenih spletnih letnih učnih priprav za predmet šport in mnenje učiteljev o že pripravljenih gradivih s spleta. V teoretičnem delu naloge smo opredelili pomen gibanja in pomen predmeta šport v šoli, predvsem pa smo se osredotočili na načrtovanje pri tem predmetu. Izpostavili smo pomen, ravni in izhodišča načrtovanja ter predstavili vlogo učitelja pri načrtovanju. Danes nam internet omogoča dostop do številnih spletnih strani, ki vsebujejo že pripravljena gradiva, med drugimi tudi za predmet šport, zato nas je v raziskavi zanimalo več o teh gradivih. Osredotočili smo se na letne učne priprave za predmet šport. Predvsem nas je zanimalo ali so priprave, ki smo jih zajeli v analizo, strokovno ustrezno napisane v skladu s pravili pisanja priprav in veljavnim učnim načrtom za predmet šport. V raziskavo smo vključili 15 letnih učnih priprav, ki smo jih analizirali glede na postavljene kriterije. V drugem delu raziskave pa nas je zanimalo mnenje učiteljev o že pripravljenih gradivih s spleta. Anketni vprašalnik je rešilo 46 učiteljev, ki poučujejo predmet šport v prvi in drugi triadi. Zanimalo nas je ali učitelji uporabljajo že pripravljena gradiva s spleta, kdaj in kako pogosto. Zanimalo nas je tudi ali gradiva pred uporabo pregledajo, dopolnijo in prilagodijo učencem, ki jih poučujejo. Vprašanja v anketnem vprašalniku so se nanašala tudi na rabo že pripravljenih gradiv samo za predmet šport. Želeli smo ugotoviti kako pogosto učitelji uporabljajo ta gradiva in kakšno je njihovo mnenje o uporabnosti ter strokovnosti omenjenih gradiv. Učitelji so odgovarjali tudi na vprašanja o njihovih kompetencah za načrtovanje in poučevanje predmeta šport. V prvem delu raziskovanja so rezultati pokazali naslednje ugotovitve. Večina spletnih priprav, ki smo jih zajeli v analizo ne vsebuje vseh sestavnih delov, ki so značilni za določeno raven načrtovanja. Letnim učnim pripravam za predmet šport v celoti manjka pomemben element načrtovanja in sicer analiza stanja. Manjkajoče so tudi naslednje sestavine: število ur za posamezen tematski sklop, standardi znanja v skladu z učnim načrtom, vrsta in način preverjanja znanja. Večina analiziranih priprav je imela zapisane cilje, vendar pa smo pri slabi tretjini operativnih ciljev ugotovili, da niso ustrezno zapisani in da niso skladni s cilji iz učnega načrta. Boljše stanje se je pokazalo pri skladnosti vsebin z učnim načrtom. S pomočjo anketnega vprašalnika pa smo ugotovili, da velika večina anketirancev uporablja spletna gradiva. Prav tako poznajo veliko spletnih strani s katerih gradiva hitro in enostavno pridobijo. Največkrat spletna gradiva uporabijo kot dopolnitev in ko jim zmanjka idej. Najpogosteje uporabljajo spletna gradiva za matematiko, spoznavanje okolja in slovenski jezik. Zanimivo, na četrto mesto so se uvrstila spletna gradiva za predmet šport. Med vrstami gradiv so največkrat v uporabi urne priprave in učni listi. Rezultati so pokazali, da večina anketirancev meni, da so spletna gradiva za predmet šport uporabna in strokovno napisana. Velik delež anketirancev (72,1%) spletna gradiva pred uporabo vedno pregleda, 83,7% anketirancev tudi odpravi napake, ki se pojavljajo. Večina učiteljev meni, da ima dovolj znanja za poučevanje in načrtovanje predmeta šport, saj je tako odgovorilo 72,7% anketirancev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:predmet šport, učiteljevo načrtovanje, letna priprava, spletna gradiva
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[M. Huskić]
Leto izida:2015
Št. strani:73 str., [6] str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-73116 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.321:796(043.3)
COBISS.SI-ID:10754889 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.10.2015
Število ogledov:1475
Število prenosov:166
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Professional and educational appropriacy of the online lesson plans for sport education
Izvleček:
The intention of this master's thesis is to establish professional and educational appropriacy of annual online lesson plans for Physical Education (PE) and to learn about teachers' opinions about already prepared online material. In the theoretical part we defined meaning of motion and meaning of PE in school, but in particular we focused on planning of this subject. We exposed significance, levels, and basis of planning and presented the role of a teacher in planning. The internet today provides us with access to numerous web pages which contain already prepared lesson materials, including materials for PE. We wanted to find out more about that material in our research. We focused on annual lesson plans for PE. Mostly we were interested in finding out, whether the lesson plans were written according to the rules of writing of lesson plans and according to annual curriculum for PE. We included 15 annual lesson plans and we analysed them according to the given criteria. In the second part of our research we were interested in teachers' opinions about already prepared online material. Questionnaire was solved by 46 teachers who teach PE in the first and the second triad. We wanted to find out if teachers are using online materials and, when and how often do they use them. We wanted to know if they review the materials, before they use them, make any changes and if they adapt them to the pupils. Teachers were also answering questions about already made lesson materials only for PE. We wanted to find out about their usage of these materials, about their usefulness, and about teachers' expert opinions about online materials. They were also asked how competent they think they are for planning and teaching of PE. In the first part of our research the results showed us following findings: most of the online preparations included in our analysis didn't include all components that are required for certain level of planning. In annual lesson plans for PE the analysis of condition is completely left out. The following parts are also missing: the number of hours for a specific thematic unit, standards of knowledge according to the curriculum, and the type and method of knowledge testing. Most of the analysed materials had written objectives, but almost a third of operational objectives weren't written according to the lesson planed weren't in line with objectives of the curriculum. There was a better situation in compliance of contents with annual plan. The questionnaire showed us that most of the respondents are using online materials. They also know many web pages that contain materials that can be easily and quickly obtained. They use that material mostly as supplement or when they run out of ideas. Teachers are most frequently using materials for Mathematics, Environmental studies, and Slovenian language. On fourth place, there are materials for PE. The most frequently used materials are hour lesson plans and worksheets. Results of the questionnaire showed that most of the respondents think that online material for PE is rather useful and professionally written. Big part of respondents (72,1%) always reviews the material before use, 83,7% of them eliminate errors which are present. 72,7% of teachers thinks that they have enough knowledge for teaching and planning PE.

Ključne besede:physical education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj