izpis_h1_title_alt

Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije za spodbujanje gibalnih dejavnosti pri športu
ID Štebe, Lucija (Avtor), ID Štemberger, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3180/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Predmet proučevanja magistrskega dela je informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) pri predmetu šport. Bistvo raziskave je ugotoviti, v kolikšni meri učitelji upoštevajo splošna izhodišča učnega načrta in uporabljajo ter poznajo IKT, ki jo lahko uporabljamo pri predmetu šport, in kakšno je njihovo stališče do uporabe računalniških iger pri športu. V raziskavi smo uporabili kvantitativni raziskovalni pristop. Uporabljena metoda raziskovanja je deskriptivna. V raziskavo so bili vključeni učitelji in učiteljice razrednega pouka in športa. Tehnika zbiranja podatkov je anketa. Spremenljivke anketnega vprašalnika smo vnesli v Microsoft Excel in jih obdelali s programom SPSS. Za analizo anketnega vprašalnika smo uporabili naslednje statistične postopke: frekvence, odstotke, χ2 preizkus hipoteze neodvisnosti in Kullbackov 2I-preizkus. Rezultati so pokazali nepoznavanje in neuporabo IKT pri športu. Še posebej se je pokazalo neznanje na področju računalniških/gibalnih iger. Izkazalo se je, da si učitelji želijo dodatne izobrazbe na področju IKT pri športu.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:šport
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/RUL-73124 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:10757705 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.10.2015
Število ogledov:1892
Število prenosov:125
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The use of information and communication technology to promote physical activities in physical education
Izvleček:
The main object of the study of this thesis is information-communication technology (ICT) in physical education. The essence of the study is how well teachers preform teaching in comparison with curriculum, what is the knowledge and usage of information-communication technology which can be used in physical education and what is their opinion about computer games in physical education. In this study, we used quantitative research approach. The method used is descriptive research. The study included teachers of primary school and physical education. Data collecting technique is survey. The variables of the survey were entered into Microsoft Excel and analysed using the program SPPS. The following statistical methods were used for the analysis: frequency, percentage distribution, Pearson Chi-Square and Likelihood Ratio. The results show weak knowledge and usage of ICT in physical education. The weakest knowledge of ICT among teachers is computer games and exergames. It turns out that teachers would like additional education in ICT in physical education.

Ključne besede:physical education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj