Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Učitelj v vlogi raziskovalca : akcijsko raziskovanje na področjih medpredmetnega povezovanja in vzgojne zasnove v javni šoli
ID
Krek, Janez
(
Urednik
),
ID
Hodnik, Tatjana
(
Urednik
),
ID
Vogrinc, Janez
(
Urednik
),
ID
Sicherl-Kafol, Barbara
(
Urednik
),
ID
Devjak, Tatjana
(
Urednik
),
ID
Štemberger, Vesna
(
Urednik
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.biblos.si/lib/book/9789612531249
Galerija slik
Izvleček
Za akcijsko raziskovanje je značilno, da ga izvajajo učitelji praktiki, ki poskušajo poiskati rešitve za vsakodnevne probleme oziroma poiskati načine, s katerimi bi izboljšali znanje učencev. Tisti učitelji, ki imajo izkušnje z lastnim raziskovalnim delom, so običajno tudi bolj usposobljeni za prenos ugotovitev drugih raziskav v lastno prakso.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
izobraževanje
,
pedagoško raziskovanje
,
učitelji
,
učni proces
,
učni predmeti
,
medpredmetno povezovanje
,
elektronske knjige
Vrsta gradiva:
Zbornik
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/RUL-51721
UDK:
37.012(082)(0.034.2)
ISBN:
978-961-253-124-9
COBISS.SI-ID:
268006912
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
3715
Število prenosov:
362
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj