izpis_h1_title_alt

Učitelj v vlogi raziskovalca : akcijsko raziskovanje na področjih medpredmetnega povezovanja in vzgojne zasnove v javni šoli
Krek, Janez (Urednik), Hodnik Čadež, Tatjana (Urednik), Vogrinc, Janez (Urednik), Sicherl-Kafol, Barbara (Urednik), Devjak, Tatjana (Urednik), Štemberger, Vesna (Urednik)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.biblos.si/lib/book/9789612531249 Novo okno

Izvleček
Za akcijsko raziskovanje je značilno, da ga izvajajo učitelji praktiki, ki poskušajo poiskati rešitve za vsakodnevne probleme oziroma poiskati načine, s katerimi bi izboljšali znanje učencev. Tisti učitelji, ki imajo izkušnje z lastnim raziskovalnim delom, so običajno tudi bolj usposobljeni za prenos ugotovitev drugih raziskav v lastno prakso.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:izobraževanje, pedagoško raziskovanje, učitelji, učni proces, učni predmeti, medpredmetno povezovanje, elektronske knjige
Vrsta gradiva:Zbornik (z)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2013
Založnik:Pedagoška fakulteta
Kraj:Ljubljana
UDK:37.012(082)(0.034.2)
ISBN:978-961-253-124-9
COBISS.SI-ID:268006912 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1134
Število prenosov:78
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj