Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Učitelj v vlogi raziskovalca : akcijsko raziskovanje na področjih medpredmetnega povezovanja in vzgojne zasnove v javni šoli
ID
Krek, Janez
(
Editor
),
ID
Hodnik, Tatjana
(
Editor
),
ID
Vogrinc, Janez
(
Editor
),
ID
Sicherl-Kafol, Barbara
(
Editor
),
ID
Devjak, Tatjana
(
Editor
),
ID
Štemberger, Vesna
(
Editor
)
URL - Presentation file, Visit
http://www.biblos.si/lib/book/9789612531249
Image galllery
Abstract
Za akcijsko raziskovanje je značilno, da ga izvajajo učitelji praktiki, ki poskušajo poiskati rešitve za vsakodnevne probleme oziroma poiskati načine, s katerimi bi izboljšali znanje učencev. Tisti učitelji, ki imajo izkušnje z lastnim raziskovalnim delom, so običajno tudi bolj usposobljeni za prenos ugotovitev drugih raziskav v lastno prakso.
Language:
Slovenian
Keywords:
izobraževanje
,
pedagoško raziskovanje
,
učitelji
,
učni proces
,
učni predmeti
,
medpredmetno povezovanje
,
elektronske knjige
Work type:
Proceedings
Organization:
PEF - Faculty of Education
Place of publishing:
Ljubljana
Publisher:
Pedagoška fakulteta
Year:
2013
PID:
20.500.12556/RUL-51721
ISBN:
978-961-253-124-9
UDC:
37.012(082)(0.034.2)
COBISS.SI-ID:
268006912
Publication date in RUL:
10.07.2015
Views:
3720
Downloads:
363
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back