Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Tanja Petrušič:
Identifikacija dejavnikov kakovosti poučevanja predmeta šport
Magistrska dela (75)
Tjaša Kralj:
Povezanost gibalne/športne aktivnosti učencev z njihovim zdravjem in odnosom do šole
Lara Pavlič:
Model planinskega krožka v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Jasmina Vodovnik:
Športna aktivnost razrednih učiteljev v povezavi s kakovostjo športne vzgoje
Gašper Kump:
Mnenje razrednih učiteljev o poučevanju malega rokometa
Natalija Pernuš:
Povezanost med gibalnimi dejavnostmi in znanjem angleščine pri učencih drugega razreda osnovne šole
Anja Plut:
Analiza kolesarske aktivnosti in športno-vzgojnih kartonov učencev od 1. do 5. razreda OŠ Belokranjskega odreda Semič ter predlogi za vzpostavitev infrastrukture v občini Semič
Primož Mirtič Dolenec:
Efektivni čas pri pouku športa
Nina Jančič:
Stališča razrednih učiteljev do športa v povezavi s kakovostjo izvajanja športno-vzgojnega procesa
Barbara Tomšič:
Plezanje kot elementarni gibalni vzorec učencev, starih od 8 do 11 let
Ingrid Sever:
Poučevanje na daljavo pri predmetu šport na razredni stopnji med epidemijo COVID-19
Nika Potočnik:
Izzivi učiteljev razrednega pouka pri poučevanju predmeta šport na podružničnih šolah
Sara Traven:
Vključevanje elementov plavanja v minuto za zdravje
Andraž Zaplotnik:
Uporaba pripomočkov za aktivno sedenje med učenci razredne stopnje
Sabina Mlakar:
Gibalna/športna aktivnost študentov UL Pedagoške fakultete v času 1. vala epidemije koronavirusa SARS-CoV-2
Katja Zof:
Izvajanje obveznih in dodatnih vsebin športne vzgoje v času epidemije Covid-19
Vanja Šenica:
Minuta za zdravje v drugem triletju osnovne šole
Anja Breznik:
Odnos staršev osrednjeslovenske regije do predmeta Šport
Pia Belak:
Gimnastične vsebine skozi oči študentov
Medita Huskić:
Strokovna in didaktična ustreznost spletnih učnih priprav za predmet šport
Jasmina Subič:
Izvajanje individualizacije in diferenciacije pri predmetu šport v prvem in drugem triletju osnovne šole
Nina Jerina:
Najpogostejše napake učencev pri izvedbi osnovnih plavalnih tehnik po 20-urnem plavalnem tečaju v prvem triletju osnovne šole
Eva Zaletelj Krajnik:
Mnenje učencev drugega triletja o vsebinah plesa pri predmetu šport
Katja Remec:
Uresničevanje planinskih vsebin na razredni stopnji
Laura Gabrič:
Mnenje učencev o različnih vrstah elementarnih iger v glavnem delu ure pri predmetu šport
Barbara Hočevar:
Mnenje študentov o predmetu šport v osnovni in srednji šoli
Mateja Repovž Lisec:
Prehranske navade in športna aktivnost osnovnošolcev
Ksenija Pirih Tavčar:
Opisno ocenjevanje pri predmetu Šport
Maja Krušič:
Kompetence učiteljev za izvajanje športne aktivnosti v podaljšanem bivanju
Tina Šlajkovec:
Kompetence učiteljev razrednega pouka za zagotavljanje kakovosti predmeta Šport
Kaja Berlot:
Nordijsko smučanje v prvem in drugem triletju osnovne šole
Vesna Špehar:
Primerjava mnenj učencev o pedagoških ravnanjih njihovih učiteljev pri učenju plavanja
Tanja Šušteršič:
Vpliv razteznih vaj na pozornost učencev v petem razredu osnovne šole
Urša Žužek:
Priljubljenost vaj aerobike v primerjavi z gimnastičnimi vajami v uvodnem delu ure športa pri petošolcih
Rosana Dular:
Vpliv dodatne gibalne aktivnosti na telesne značilnosti, gibalne sposobnosti in gibalne navade 7 do 9-letnih otrok
Lucija Kupec:
Povezanost med količino in intenzivnostjo gibalne/športne aktivnosti ter gibalnimi sposobnostmi otrok, starih od 6 do 9 let
Eva Klemenčič:
Aerobna vzdržljivost otrok od 2. do 5. razreda osnovne šole
Urška Kovač:
Ocenjevanje standardov znanja pri predmetu Šport v prvih petih razredih osnovne šole
Maša Cokan:
Vključevanje vsebin športa v pouk angleščine v prvem razredu osnovne šole
Maja Vogrič:
Primerjava slovenskega in nizozemskega osnovnošolskega učnega načrta za športno vzgojo
Vesna Blatnik:
Prilagajanje pouka športa debelim in prekomerno težkim učencem v prvem in drugem triletju
Melita Čibej:
Odnos učencev 2. in 3. razreda do predmeta šport glede na indeks telesne mase
Katja Štebe:
Priprava, izvedba in vrednotenje planinskih športnih dni v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Tadeja Begelj:
Odnos učencev 4. in 5. razreda do predmeta šport glede na indeks telesne mase
Klara Volaj:
Materialni pogoji za poučevanje športa v 1. in 2. triletju osnovnih šol v Ljubljani in njeni bližnji okolici
Tajda Vidič:
Planinski športni dnevi z medpredmetnim povezovanjem v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju na Tolminskem
Alja Jurkošek:
Najpogostejše napake učencev pri izvedbi osnovnih plavalnih tehnik po 20-urnem plavalnem tečaju v prvem triletju osnovne šole
Eva Planinšek:
Vpliv joge na gibalne sposobnosti otrok v 1. razredu osnovne šole
Katarina Kotar:
Postopki učenja izbranih ljudskih plesov na razredni stopnji
Maja Mattiazzi:
Učno okolje, ki spodbuja gibanje
Lara Glavič:
Priprava telovadnice v funkciji kakovostne izvedbe ur športa
Zala Mehonić:
Vpliv gibanja ter pripomočkov, ki spodbujajo gibanje, na študente v pedagoškem procesu kot intervencija proti sedentarnemu načinu življenja
Katja Zupan:
Analiza gorniških nesreč osnovnošolcev v slovenskem gorskem svetu od leta 2006 do 2019
Melita Marinč:
Povezava med gibalno/športno aktivnostjo otrok in njihovimi gibalnimi sposobnostmi
Marta Lampič:
Primerjava mnenj učencev o pedagoških ravnanjih razrednega učitelja pri predmetu šport in pri drugih predmetih v 4. in 5. razredu osnovne šole
Pika Kerpan:
Analiza uvodnega dela pouka športa učiteljev razrednega pouka in športnih pedagogov
Marika Prošek:
Pogostost uporabe formativnega spremljanja pri predmetu šport na razredni stopnji
Karolina Aškerc:
Kompetence razrednih učiteljev za poučevanje ritmične gimnastike na razredni stopnji
Kaja Toplišek:
Kompetence učiteljev razrednega pouka za poučevanje gimnastičnih vsebin v prvem triletju osnovne šole
Darja Požun:
Vključevanje matematičnih vsebin v pouk športa v 3. razredu
Lara Henigman:
Vključevanje slovenskih ljudskih plesov v pouk
Sara Plahuta:
Učinki vključevanja gibalnih aktivnosti pri urah matematike na znanje drugošolcev o izbranih aritmetičnih vsebinah
Kerin Škantelj Čretnik:
Organizacija šole v naravi in analiza mnenj učencev, staršev in učiteljev
Tilen Šenk:
Vloga vizualizacije pri medpredmetnem povezovanju likovne umetnosti in športa
Martina Orehek:
Kompetence učiteljev za poučevanje plesa v prvem in drugem triletju
Nina Grobelšek:
Varnost pri pouku športa 1. in 2. triletja osnovnih šol savinjske regije
Nataša Frank:
Vpliv elementov joge na nekatere gibalne sposobnosti učencev v 1. razredu
Nika Miličič:
Mnenja učiteljev razrednega pouka o spolni diferenciaciji pri predmetu šport v prvem in drugem triletju osnovne šole
Anja Peterman:
Mnenje pedagoških delavcev o uporabi palic pri planinarjenju in smučanju osnovnošolcev
Metka Kuk:
Gibalna/športna aktivnost učencev druge triade med obdobjem šolanja na daljavo v času epidemije SARS-CoV-2 (COVID-19)
Danaja Knez:
Razširjenost iger z loparji med razrednimi učitelji v prvem in drugem triletju osnovne šole
Sabina Hatič:
Oblikovanje širšega in ožjega okolja šole, ki spodbuja gibanje
Kaja Kozjek:
Razširjenost alpskega smučanja med učenci prvega in drugega triletja
Petra Marinko:
Vsebine učnega načrta za športno vzgojo in interesi učencev ter učiteljev
Jerca Žvanut:
Primerjava učenja angleščine z metodo gibalnih iger v osnovni in plesni šoli
Saša Kristan:
Vpliv plesne vadbe Zumba® Kids na izbrane gibalne sposobnosti učenk 4. razreda osnovne šole
Diplomska dela (81)
Lucija Peklaj:
Analiza iger v uvodnem delu ure športne vzgoje
Petra Kelert:
Izvajanje športnih dejavnosti v oddelku podaljšanega bivanja
Vanja Gregorič:
Priljubljenost iger z žogo
Eva Osredkar:
Analiza 5-dnevnega programa smučanja za otroke druge triade
Barbara Zorc:
Ocenjevanje športne vzgoje
Ana Kosmač:
Ocenjevanje športne vzgoje
Jana Rus:
Medpredmetno povezovanje s plesom pri športni vzgoji v 1. razredu osnovne šole
Jasna Kalan:
Analiza izvedbe športnih programov Zlati sonček in Krpan v gorenjski regiji
Aneja Cafuta:
Družabno-plesne igre v prvem triletju osnovne šole
Dijana Brdar:
Medpredmetne povezave pri planinski vzgoji
Petra Brvar:
Ocenjevanje športne vzgoje v ljubljanski regiji
Stanka Hebar:
Pohodništvo in gorništvo v podaljšanem bivanju
Petra Kočevar:
Pogostost ploskih stopal pri osnovnošolcih
Maja Svoljšak:
Mnenja učiteljev razrednega pouka štajerske regije o ocenjevanju športne vzgoje
Franka Čosić:
Zdravje razrednih učiteljev, ki poučujejo na osnovnih šolah v Zasavju
Ana Hočevar:
Deskanje na snegu na razredni stopnji
Anja Bernik:
Napredek učencev v znanju plavanja v občini Škofja Loka
Nina Kocjan:
Zdravje razrednih učiteljev v osrednji Sloveniji
Anja Alič:
Zdravstvene težave, okvare in poškodbe kot posledica opravljanja učiteljskega poklica v Gorenjski regiji
Katja Šivec:
Zdravje učiteljev Notranjsko-kraške regije
Julija Žigon:
Nekatere kompetence študentov razrednega pouka v odnosu do športa
Mateja Petan:
Zdravstveni status učiteljev, ki poučujejo športno vzgojo
Andreja Janečko Goličič:
Zaznavanje športnovzgojnega procesa učencev 2. triade v šolah gorenjske regije
Nina Leban Vindiš:
Debelost in prekomerna prehranjenost v novomeških osnovnih šolah
Lara Trbižan:
Primer rolanja kot dodatne športne vsebine
Sara Bojić:
Ocenjevanje športne vzgoje
Anja Ferfila:
Športne interesne dejavnosti na izbranih šolah v kraški regiji
Tjaša Ponikvar:
Kako športno vzgojo doživljajo učenci drugega triletja z območja Notranjske
Katja Obleščak:
Analiza plavalnega tečaja tretješolcev Osnovne šole Šenčur
Špela Bobnar:
Povezanost ploskosti stopal z odrivno nogo
Tamara Mesec:
Analiza ponudbe aktivnih počitnic za otroke na Vrhniki
Anja Ribnikar:
Zdravje razrednih učiteljev, ki poučujejo na osnovnih šolah v jugovzhodni regiji
Tadeja Pezdirc:
Mnenja učiteljev o ocenjevanju športne vzgoje v zasavski regiji
Katja Kržič:
Kako učenci drugega triletja osnovnih šol v ljubljanski regiji doživljajo športno vzgojo
Tjaša Švigelj:
Zaznavanje športnovzgojnega procesa učencev 2. triade v šolah štajersko-koroške regije
Anja Petrič:
Razlike v telesnih značilnostih in gibalnih sposobnostih med plesno aktivnimi in plesno neaktivnimi otroki
Anamari Posel Ilijevec:
Kajenje in športna aktivnost študentov Oddelka za razredni pouk Pedagoške fakultete
Katja Lavrič:
Zdravje razrednih učiteljev Obalno-kraške regije
Živa Košak:
Zaznavanje športnovzgojnega procesa učencev 2. triletja v šolah zasavske regije
Ana Košir:
Vključevanje učencev izbranih šol gorenjske regije v športne interesne dejavnosti
Urška Kužnik:
Mnenje učiteljev o usposobljenosti za poučevanje gimnastičnih vsebin pri športni vzgoji
Petra Jerman:
Razlike v ploskosti stopal učencev mestne in primestne šole
Teja Koželj:
Znanje plavanja prsne tehnike pri študentih razrednega pouka Pedagoške fakultete
Jana Škrajnar:
Ocenjevanje športne vzgoje v Goriški regiji
Barbara Knavs:
Zaznavanje športnovzgojnega procesa učencev drugega triletja z goriške regije
Marjeta Colarič:
Zaznavanje športovzgojnega procesa učencev 2. triade v šolah spodnjeposavske regije
Katja Novak:
Ugotavljanje odrivne noge pri študentkah Pedagoške fakultete
Anže Haler:
Kegljanje v prvi in drugi triadi osnovne šole
Darja Matkovič:
Kako športno vzgojo doživljajo učenci druge triade iz dolenjske regije
Mariša Semič:
Mnenje razrednih učiteljev o predmetu šport
Marko Susman:
Mnenje razrednih učiteljev o poučevanju vsebin male košarke
Kaja Kos:
Povezanost odrivne noge s ploskostjo stopala pri študentkah razrednega pouka
Mojca Klun:
Razlike v telesnih značilnostih in gibalnih sposobnostih med učenci, ki obiskujejo športnointeresne dejavnosti, in učenci, ki ne obiskujejo športnointeresnih dejavnosti.
Sabina Trdan:
Učenje smučanja na razredni stopnji osnovne šole
Jora Vilicer:
Odnos učencev 4., 6. in 9. razreda do hoje v hribe
Eva Turk:
Primerjava izmerjenih Clarkovih kotov na izbrane načine
Larisa Boštjan:
Zdravje učiteljev razredne stopnje Koroške regije
Nuša Skumavc:
Motivacija učencev prve in druge triade osnovne šole za ukvarjanje s planinstvom
Tajana Novinić:
Kako predmet Šport doživljajo otroci 2. triletja osnove šole (regija Prekmurje)
Eva Kavčnik:
Povezanost učnega uspeha z rezultati športnovzgojnega kartona
Nina Avguštin Logar:
Povezanost indeksa telesne mase s ploskostjo stopala pri učencih prve triade
Polona Ravnikar:
Metodični postopki v atletiki v prvem in drugem triletju osnovne šole (avdio-vizualni pripomoček z metodičnimi postopki)
Dušan Šut:
Aktivna pot v/iz šole učencev Osnovne šole Gornja Radgona
Gabi Čimžar:
Uresničevanje športnih dni s planinsko vsebino v osnovnih šolah z vidika koncentričnih krogov
Jožica Cirnski:
Analiza programa Mali sonček v vzgojno varstvenem zavodu Kekec Grosuplje
Špela Gregorčič:
Povezava med ploskostjo stopala in naklonom Ahilove tetive
Darja Rovšek:
Ploskost stopal v prvem triletju v OŠ Pirniče v obdobju od leta 1983 do leta 2016
Klavdija Winder Pantner:
Plosko stopalo in odrivna noga
Katja Podjed:
Športna aktivnost staršev osnovnošolskih otrok v povezavi z izdatki, ki jih namenijo za šport
Maja Vtič:
Razširjenost smučarskih skokov med učenci prvega triletja osnovne šole
Mojca Rode:
Ritmična gimnastika v prvi in drugi triadi osnovne šole
Eva Tušek:
Varnost v gorah
Nina Kobentar:
Zdravje učiteljev Goriške regije
Špela Mrvar:
Kako športno vzgojo doživljajo učenci drugega triletja z Obalno-kraške regije
Maja Papež:
Učenje plavanja na razredni stopnji osnovne šole
Špela Jezeršek:
Igre z žogo v vsakdanjem življenju učenk in učencev nekaterih gorenjskih šol
Urša Polajžer:
Ocenjevanje športne vzgoje v pomurski regiji
Anna Lotte Mulej:
Ocenjevanje pri predmetu Šport v Obalno-kraški regiji
Eva Karničnik:
Ugotavljanje odrivne noge
Alenka Bogataj:
Zdravje učiteljev prekmurske regije
Teja Kum:
Uspešnost računanja po različnih oblikah rekreativnega odmora
Druga dela (18)
Vesna Štemberger:
Športna vzgoja na podružnični šoli
Vesna Štemberger, Tanja Petrušič:
Teachersʼ opinions of different methods of grading in physical education (PE)
Vesna Štemberger:
Medpredmetno povezovanje in športna vzgoja
Vesna Štemberger, Franc Krpač:
Optimizing physical education lessons in the second and third triennium of elementary school
Tanja Petrušič:
Mnenje učencev 3. razredov o predmetu šport
Neža Lončar:
Ocenjevanje znanja učencev s posebnimi potrebami pri predmetu šport
Vanja Tomšič:
Mnenje staršev primorsko-notranjske regije o predmetu šport
Lucija Štebe:
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije za spodbujanje gibalnih dejavnosti pri športu
Tjaša Filipčič, Vesna Štemberger, Neža Lončar:
Ocenjevanje učencev s posebnimi potrebami pri predmetu Šport
Marjana Grabnar:
Pot do plavalnega znanja študentov razrednega pouka
Mario Kasović, Lovro Štefan, Vilko Petrić, Vesna Štemberger, Iva Blažević:
Functional endurance capacity is associated with multiple other physical fitness components in 7-14-year-olds: a cross-sectional study
Matea Gašparović, Vilko Petrić, Vesna Štemberger, Marija Rakovac, Iva Blažević:
Kardiorespiratorna sposobnost učencev osnovnošolskega izobraževanja
Učitelj v vlogi raziskovalca
Tanja Petrušič, Vesna Štemberger:
Učinkoviti modeli poučevanja športa na daljavo med epidemijo covida-19
Mario Kasović, Lovro Štefan, Vilko Petrić, Vesna Štemberger, Iva Blažević:
Defining optimal cut-points for cardiorespiratory fitness associated with overweight/obesity in children
Janez Vogrinc, Iztok Devetak, Tatjana Devjak, Janez Krek, Saša Glažar, Vesna Ferk Savec, Robert Potočnik, Karmen Pižorn, Vesna Štemberger, Jurij Selan:
Contemporary topics in education IV: part I
Vesna Štemberger, Tanja Petrušič:
Razlike u fizičkoj aktivnosti adolescenata različitih polova uzrasta od 12 do 15 godina različitim danima u nedelji
Peter Sagat, Lovro Štefan, Vilko Petrić, Vesna Štemberger, Iva Blažević:
Normative values of cardiorespiratory fitness in Croatian children and adolescents