Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Željko Bellina: Commercial diplomacy as an instrument for enhancing national economy internationalisation

Magistrska dela (30)

  1. Anna Toffoli: Developing an e-commerce platform for Electrolux professional brand
  2. Lovrenc Golle: Raziskava trga za potencialni vstop podjetja Medex na japonski trg
  3. Hariz Zulji: An analysis of supplier satisfaction
  4. Gjorgji Damjanovski: Overview of foreign direct investment strategies of multinational companies
  5. Saikal Esenamanova: Generation Y
  6. Giedre Šadeikaite: An analysis of design thinking and innovation management approaches in European business schools
  7. Metka Dernovšek: An analysis of Wal-Mart's global strategy in the Brazilian market
  8. Zanda Brikmane: An overview of the crafts and creative economy
  9. Miroslav Vučković: Are economic development indicators biased by cultural background?
  10. Urška Judež, Darijo Krivaja: Analiza privlačnosti trgov v razvoju za farmacevtske družbe
  11. Chaowei Zhang: An overview of China's economic challenges
  12. Matjaž Babič: Internacionalizacija podjetja MonteMoro
  13. Matjaž Babič: Oblikovanje strategije širitve poslovanja izbranega podjetja na kitajskem trg[u]
  14. Alen Ćoralić: Analiza slovenskih stereotipov o Turkih
  15. Martin Kosaber: Analiza luksuznih blagovnih znamk žganih pijač v Sloveniji
  16. Jasna Kneipp, Zef Berišaj: Analiza kitajskega emitivnega turističnega trga za države bivše Jugoslavije
  17. Domen Silič: Analiza trga jaht na Kitajskem z vidika priložnosti za slovenska podjetja
  18. Anamarija Patricija Kelc Grah: Analiza podjetja Grammer po transnacionalni tipolgiji Bartletta in Ghoshala
  19. Maja Cok: Marketing Korean cosmetics in Italy
  20. Olga Yugay: An analysis of Kazakhstani investment environment and a policy framework for attracting foreign direct investments
  21. Urška Pengov Bitenc: Potovalne navade kitajskih turistov
  22. Milana Majkić: Generation Y stereotypes and their impact on conflict management in international business
  23. Matic Boh: Analiza možnosti za internacionalizacijo izbranega slovenskega podjetja na trge JV Azije
  24. Adrijana Lazić, Mirzad Brkić: An analysis of decision-making factors of international students in selecting the summer programme
  25. Davor Vuchkovski: The impact of cross-cultural differences, attitudes and stereotypes on hina-CEE economic relations
  26. Zhonghui Ding: Analysis of young-adults' consumer behavior
  27. Ana Drobnjak: Vloga slovenske gospodarske diplomacije pri spodbujanju internacionalizacije podjetij
  28. Mark Babnik: Analiza priložnosti za slovenska vina in vinarje na kitajskem trgu
  29. Bogdan Dular: Izzivi trženjske strategije blagovne znamke Lisca na nemškem trgu
  30. Anastasiia Iudina: Analiza vstopa ruskih podjetij na slovenski trg

Diplomska dela (43)

  1. Žiga Pustavrh: Analiza podjetja Trimo po tipologiji mednarodnih podjetij Bartletta in Ghoshala
  2. Maja Trifković: Oris mednarodnega posla
  3. Kaja Korošec: Azijska infrastrukturna investicijska banka (AIIB) - komplementarnost ali konkurenčnost obstoječim multilateralnim finančnim institucijam?
  4. Gregor Babnik: Internacionalizacija kitajskega renminbi juana v mednarodno valuto
  5. Jordi Ezekiel Rosales Luna: Oglaševanje in pregled dejavnikov njegove uspešnosti
  6. Tjaša Ribič: Analiza možnosti za vstop podjetja Rihter d.o.o. na turški trg
  7. Anja Keržič: Kulturne razlike v poslovanju podjetja Grundfos Pumpen Vertrieb
  8. Špela Strle: Uvajanje novih trženjskih konceptov v modni industriji
  9. Uroš Škrinjar: Prikaz mednarodnega posla s Kazahstanom
  10. Sabina Todić: Medkulturna primerjava dejavnikov nakupnega odločanja mladih porabnikov iz Slovenije, Srbije in Črne gore
  11. Eva Kalan: Odzivnost mlajših žensk na oglaševanje kozmetičnih izdelkov na spletnem omrežju Facebook
  12. Samo Strniša: Pregled slovenske gospodarske diplomacije
  13. Katra Terlep Vlachy: Kulturološke značilnosti in njihov vpliv na pogajalski slog
  14. Urša Petek: Dejavniki zaznane kakovosti vina
  15. Nika Petkovšek: Posebnosti ruskega pogajalskega sloga in izkušnje slovenskih podjetij
  16. Petra Zajc: Strategija prodora blagovne znamke Afrodita kozmetika na finski trg
  17. Tanja Druks: Vstop podjetja Spark Promotions na hrvaški trg
  18. Sandra Đurašević: Analiza poljskega pogajalskega sloga skozi izkušnje slovenskih podjetij
  19. Polona Grahek: Dejavniki nakupnega odločanja mladih porabnikov
  20. Kaja Terlikar: Trženje turistične destinacije Bled
  21. Tina Černejšek: Predstavitev oblik financiranja in tveganj na področju mednarodnega poslovanja v podjetju X
  22. Andreja Sevšek: Pregled različnih oblik razvojnega financiranja mednarodnega poslovanja v Sloveniji
  23. Dragan Simić: Pregled in primerjava neposrednih tujih investicij za Češko in Slovenijo s predlogi za okrepitev sodelovanja
  24. Minca Ilar: Prikaz možnosti vstopa podjetja Sitik d.o.o. na italijanski trg
  25. Maja Lukač: Predstavitev in analiza tržnih poti v podjetju Cegram d.o.o.
  26. Alenka Ražman: Management oskrbovalnih verig, logistika ter vloga informacijske tehnologije: teoretični pregled
  27. Tjaša Sjekloča: Predstavitev možnosti vstopa podjetja GRC d.o.o. na ruski trg
  28. Maja Merčon: Značilnosti japonskega in kitajskega pogajalskega sloga
  29. Robin Werner: Leadership in multinational corporations
  30. Maja Hren: Utaje davka na dodano vrednost
  31. Petra Volk: Trženje v modni industriji in strategija vstopa podjetja Lisca d.d. na ruski trg
  32. Enisa Behrić: Dejavniki nakupne odločitve tehnološkega izdelka
  33. Jasmina Šimunac: Značilnosti tržnega komuniciranja starejšim porabnikom
  34. Bine Smolej: Medorganizacijsko trženje na primeru slovenskega mednarodnega podjetja
  35. Dušica Ajnik: Analiza slovenskega trga nepremičnin z ocenami prihodnjega razvoja
  36. Duška Brnčič: Pregled logistične funkcije v podjetju Beti Moda d.o.o.
  37. Kada Halilović: Nacionalni interesi izvozno-kreditnih agencij
  38. Rok Jakelj: Vstop blagovne znamke Cockta na estonski trg
  39. Petra Alič: Spremljanje zadovoljstva odjemalcev na primeru podjetja Habjan Transport d.o.o.
  40. Vanja Ivanović: Sponzorstvo v športu kot orodje tržnega komuniciranja
  41. Mateja Veselica: Tržno komuniciranje korporativne blagovne znamke Volkswagen v lokalnem okolju na primeru Slovenije
  42. Sandra Juvan: Medkulturne ovire pri mednarodnem poslovanju malih in srednje velikih podjetij na izbranih trgih
  43. Matevž Rašković: Segmentacija končnih porabnikov piva na slovenskem trgu

Druga dela (3)

  1. Boštjan Udovič, Matevž Rašković: Export markets and types of international market(ing) cooperation of top Slovenian exporters
  2. Matevž Rašković, Marjan Svetličič: Pomen poznavanja nacionalnega značaja in kulturnih posebnosti za slovensko gospodarsko diplomacijo
  3. Maja Zalaznik, Matevž Rašković, Miha Škerlavaj: Odnosi med zaposlenimi in podjetji in njihov vpliv na uspešnost poslovanja