izpis_h1_title_alt

Tržno komuniciranje korporativne blagovne znamke Volkswagen v lokalnem okolju na primeru Slovenije : diplomsko delo
ID Veselica, Mateja (Avtor), ID Rašković, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/veselica3699.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, blagovne znamke, poslovno komuniciranje, pospeševanje prodaje, direktno trženje, oglas, organizacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Veselica]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 45 str., 12 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13320 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18380262 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1479
Število prenosov:337
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, marketing, trademarks, business communication, sales promotion, direct selling, advertisement, organization

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj