izpis_h1_title_alt

Internacionalizacija podjetja MonteMoro : analiza možnosti vstopa na kitajski vinski trg
ID Babič, Matjaž (Avtor), ID Rašković, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/babic5278.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Kitajska, vinarstvo, trg, trženje, podjetje, internacionalizacija, strategija, primeri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Babič]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 112, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-91609 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.9
COBISS.SI-ID:23476966 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1531
Število prenosov:173
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Internationalisation of the MonteMoro company: an analysis of market entry possibilities into the Chinese wine market
Ključne besede:Slovenia, China, wine-business, market, marketing, enterprises, internationalization, strategy, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj