izpis_h1_title_alt

An analysis of Wal-Mart's global strategy in the Brazilian market : master's thesis
ID Dernovšek, Metka (Avtor), ID Rašković, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Zajc Kejžar, Katja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/dernovsek2506-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Brazil, multinational companies, internationalization, strategy, marketing, segmentation, consumer, competition, market, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2017
Založnik:[M. Dernovšek]
Št. strani:III, 104, 1 str.
PID:20.500.12556/RUL-94751 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.5
COBISS.SI-ID:23857638 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2017
Število ogledov:1044
Število prenosov:236
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Analiza globalne strategije podjetja Wal-Mart na brazilskem trgu
Ključne besede:Brazilija, multinacionalne družbe, Wal-Mart, internacionalizacija, strategija, trženje, segmentacija, potrošnik, konkurenca, trg, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj