izpis_h1_title_alt

Značilnosti tržnega komuniciranja starejšim porabnikom : diplomsko delo
ID Šimunac, Jasmina (Avtor), ID Rašković, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/simunac3979.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, oglas, potrošnik, starost, demografija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Šimunac]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 45 str., 22 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13916 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18915814 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1606
Število prenosov:205
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, advertisement, consumer, age, demography, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj