izpis_h1_title_alt

Uvajanje novih trženjskih konceptov v modni industriji : primer luksuznih blagovnih znamk
ID Strle, Špela (Avtor), ID Rašković, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/strle4784.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, tekstilna industrija, blagovne znamke, oglas, družbena odgovornost, poslovno komuniciranje, cena, rrodaja, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Strle]
Leto izida:2013
Št. strani:II, 49, 32 str.
PID:20.500.12556/RUL-28444 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21768934 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1831
Število prenosov:144
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, textile industry, trademarks, advertisement, social responsibility, business communication, price, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj