Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Željko Bellina:
Commercial diplomacy as an instrument for enhancing national economy internationalisation
Magistrska dela (30)
Chaowei Zhang:
An overview of China's economic challenges
Urška Judež, Darijo Krivaja:
Analiza privlačnosti trgov v razvoju za farmacevtske družbe
Gjorgji Damjanovski:
Overview of foreign direct investment strategies of multinational companies
Miroslav Vučković:
Are economic development indicators biased by cultural background?
Saikal Esenamanova:
Generation Y
Zanda Brikmane:
An overview of the crafts and creative economy
Metka Dernovšek:
An analysis of Wal-Mart's global strategy in the Brazilian market
Giedre Šadeikaite:
An analysis of design thinking and innovation management approaches in European business schools
Anastasiia Iudina:
Analiza vstopa ruskih podjetij na slovenski trg
Davor Vuchkovski:
The impact of cross-cultural differences, attitudes and stereotypes on hina-CEE economic relations
Zhonghui Ding:
Analysis of young-adults' consumer behavior
Ana Drobnjak:
Vloga slovenske gospodarske diplomacije pri spodbujanju internacionalizacije podjetij
Mark Babnik:
Analiza priložnosti za slovenska vina in vinarje na kitajskem trgu
Bogdan Dular:
Izzivi trženjske strategije blagovne znamke Lisca na nemškem trgu
Jasna Kneipp, Zef Berišaj:
Analiza kitajskega emitivnega turističnega trga za države bivše Jugoslavije
Domen Silič:
Analiza trga jaht na Kitajskem z vidika priložnosti za slovenska podjetja
Anamarija Patricija Kelc Grah:
Analiza podjetja Grammer po transnacionalni tipolgiji Bartletta in Ghoshala
Maja Cok:
Marketing Korean cosmetics in Italy
Olga Yugay:
An analysis of Kazakhstani investment environment and a policy framework for attracting foreign direct investments
Urška Pengov Bitenc:
Potovalne navade kitajskih turistov
Milana Majkić:
Generation Y stereotypes and their impact on conflict management in international business
Matic Boh:
Analiza možnosti za internacionalizacijo izbranega slovenskega podjetja na trge JV Azije
Matjaž Babič:
Oblikovanje strategije širitve poslovanja izbranega podjetja na kitajskem trg[u]
Matjaž Babič:
Internacionalizacija podjetja MonteMoro
Alen Ćoralić:
Analiza slovenskih stereotipov o Turkih
Martin Kosaber:
Analiza luksuznih blagovnih znamk žganih pijač v Sloveniji
Lovrenc Golle:
Raziskava trga za potencialni vstop podjetja Medex na japonski trg
Hariz Zulji:
An analysis of supplier satisfaction
Adrijana Lazić, Mirzad Brkić:
An analysis of decision-making factors of international students in selecting the summer programme
Anna Toffoli:
Developing an e-commerce platform for Electrolux professional brand
Diplomska dela (43)
Matevž Rašković:
Segmentacija končnih porabnikov piva na slovenskem trgu
Sandra Juvan:
Medkulturne ovire pri mednarodnem poslovanju malih in srednje velikih podjetij na izbranih trgih
Mateja Veselica:
Tržno komuniciranje korporativne blagovne znamke Volkswagen v lokalnem okolju na primeru Slovenije
Vanja Ivanović:
Sponzorstvo v športu kot orodje tržnega komuniciranja
Petra Alič:
Spremljanje zadovoljstva odjemalcev na primeru podjetja Habjan Transport d.o.o.
Rok Jakelj:
Vstop blagovne znamke Cockta na estonski trg
Kada Halilović:
Nacionalni interesi izvozno-kreditnih agencij
Duška Brnčič:
Pregled logistične funkcije v podjetju Beti Moda d.o.o.
Dušica Ajnik:
Analiza slovenskega trga nepremičnin z ocenami prihodnjega razvoja
Bine Smolej:
Medorganizacijsko trženje na primeru slovenskega mednarodnega podjetja
Jasmina Šimunac:
Značilnosti tržnega komuniciranja starejšim porabnikom
Enisa Behrić:
Dejavniki nakupne odločitve tehnološkega izdelka
Petra Volk:
Trženje v modni industriji in strategija vstopa podjetja Lisca d.d. na ruski trg
Maja Hren:
Utaje davka na dodano vrednost
Robin Werner:
Leadership in multinational corporations
Maja Merčon:
Značilnosti japonskega in kitajskega pogajalskega sloga
Alenka Ražman:
Management oskrbovalnih verig, logistika ter vloga informacijske tehnologije: teoretični pregled
Tjaša Sjekloča:
Predstavitev možnosti vstopa podjetja GRC d.o.o. na ruski trg
Maja Lukač:
Predstavitev in analiza tržnih poti v podjetju Cegram d.o.o.
Minca Ilar:
Prikaz možnosti vstopa podjetja Sitik d.o.o. na italijanski trg
Dragan Simić:
Pregled in primerjava neposrednih tujih investicij za Češko in Slovenijo s predlogi za okrepitev sodelovanja
Andreja Sevšek:
Pregled različnih oblik razvojnega financiranja mednarodnega poslovanja v Sloveniji
Tina Černejšek:
Predstavitev oblik financiranja in tveganj na področju mednarodnega poslovanja v podjetju X
Kaja Terlikar:
Trženje turistične destinacije Bled
Polona Grahek:
Dejavniki nakupnega odločanja mladih porabnikov
Sandra Đurašević:
Analiza poljskega pogajalskega sloga skozi izkušnje slovenskih podjetij
Tanja Druks:
Vstop podjetja Spark Promotions na hrvaški trg
Petra Zajc:
Strategija prodora blagovne znamke Afrodita kozmetika na finski trg
Nika Petkovšek:
Posebnosti ruskega pogajalskega sloga in izkušnje slovenskih podjetij
Urša Petek:
Dejavniki zaznane kakovosti vina
Katra Terlep Vlachy:
Kulturološke značilnosti in njihov vpliv na pogajalski slog
Samo Strniša:
Pregled slovenske gospodarske diplomacije
Eva Kalan:
Odzivnost mlajših žensk na oglaševanje kozmetičnih izdelkov na spletnem omrežju Facebook
Sabina Todić:
Medkulturna primerjava dejavnikov nakupnega odločanja mladih porabnikov iz Slovenije, Srbije in Črne gore
Uroš Škrinjar:
Prikaz mednarodnega posla s Kazahstanom
Špela Strle:
Uvajanje novih trženjskih konceptov v modni industriji
Anja Keržič:
Kulturne razlike v poslovanju podjetja Grundfos Pumpen Vertrieb
Tjaša Ribič:
Analiza možnosti za vstop podjetja Rihter d.o.o. na turški trg
Jordi Ezekiel Rosales Luna:
Oglaševanje in pregled dejavnikov njegove uspešnosti
Gregor Babnik:
Internacionalizacija kitajskega renminbi juana v mednarodno valuto
Maja Trifković:
Oris mednarodnega posla
Kaja Korošec:
Azijska infrastrukturna investicijska banka (AIIB) - komplementarnost ali konkurenčnost obstoječim multilateralnim finančnim institucijam?
Žiga Pustavrh:
Analiza podjetja Trimo po tipologiji mednarodnih podjetij Bartletta in Ghoshala
Druga dela (4)
Maja Zalaznik, Matevž Rašković, Miha Škerlavaj:
Odnosi med zaposlenimi in podjetji in njihov vpliv na uspešnost poslovanja
Matevž Rašković, Marjan Svetličič:
Pomen poznavanja nacionalnega značaja in kulturnih posebnosti za slovensko gospodarsko diplomacijo
Nada Zupan, Robert Kaše, Matej Černe, Matevž Rašković:
Anticipatory psychological contracts of young labour market entrants
Matevž Rašković, Katalin Takacs Haynes, Anastas Vangeli:
The emergence of populism as an institution and its recursive mechanisms