Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Željko Bellina: Commercial diplomacy as an instrument for enhancing national economy internationalisation

Magistrska dela (30)

  1. Chaowei Zhang: An overview of China's economic challenges
  2. Urška Judež, Darijo Krivaja: Analiza privlačnosti trgov v razvoju za farmacevtske družbe
  3. Gjorgji Damjanovski: Overview of foreign direct investment strategies of multinational companies
  4. Miroslav Vučković: Are economic development indicators biased by cultural background?
  5. Saikal Esenamanova: Generation Y
  6. Zanda Brikmane: An overview of the crafts and creative economy
  7. Metka Dernovšek: An analysis of Wal-Mart's global strategy in the Brazilian market
  8. Giedre Šadeikaite: An analysis of design thinking and innovation management approaches in European business schools
  9. Anastasiia Iudina: Analiza vstopa ruskih podjetij na slovenski trg
  10. Davor Vuchkovski: The impact of cross-cultural differences, attitudes and stereotypes on hina-CEE economic relations
  11. Zhonghui Ding: Analysis of young-adults' consumer behavior
  12. Ana Drobnjak: Vloga slovenske gospodarske diplomacije pri spodbujanju internacionalizacije podjetij
  13. Mark Babnik: Analiza priložnosti za slovenska vina in vinarje na kitajskem trgu
  14. Bogdan Dular: Izzivi trženjske strategije blagovne znamke Lisca na nemškem trgu
  15. Jasna Kneipp, Zef Berišaj: Analiza kitajskega emitivnega turističnega trga za države bivše Jugoslavije
  16. Domen Silič: Analiza trga jaht na Kitajskem z vidika priložnosti za slovenska podjetja
  17. Anamarija Patricija Kelc Grah: Analiza podjetja Grammer po transnacionalni tipolgiji Bartletta in Ghoshala
  18. Maja Cok: Marketing Korean cosmetics in Italy
  19. Olga Yugay: An analysis of Kazakhstani investment environment and a policy framework for attracting foreign direct investments
  20. Urška Pengov Bitenc: Potovalne navade kitajskih turistov
  21. Milana Majkić: Generation Y stereotypes and their impact on conflict management in international business
  22. Matic Boh: Analiza možnosti za internacionalizacijo izbranega slovenskega podjetja na trge JV Azije
  23. Matjaž Babič: Oblikovanje strategije širitve poslovanja izbranega podjetja na kitajskem trg[u]
  24. Matjaž Babič: Internacionalizacija podjetja MonteMoro
  25. Alen Ćoralić: Analiza slovenskih stereotipov o Turkih
  26. Martin Kosaber: Analiza luksuznih blagovnih znamk žganih pijač v Sloveniji
  27. Lovrenc Golle: Raziskava trga za potencialni vstop podjetja Medex na japonski trg
  28. Hariz Zulji: An analysis of supplier satisfaction
  29. Adrijana Lazić, Mirzad Brkić: An analysis of decision-making factors of international students in selecting the summer programme
  30. Anna Toffoli: Developing an e-commerce platform for Electrolux professional brand

Diplomska dela (43)

  1. Matevž Rašković: Segmentacija končnih porabnikov piva na slovenskem trgu
  2. Sandra Juvan: Medkulturne ovire pri mednarodnem poslovanju malih in srednje velikih podjetij na izbranih trgih
  3. Mateja Veselica: Tržno komuniciranje korporativne blagovne znamke Volkswagen v lokalnem okolju na primeru Slovenije
  4. Vanja Ivanović: Sponzorstvo v športu kot orodje tržnega komuniciranja
  5. Petra Alič: Spremljanje zadovoljstva odjemalcev na primeru podjetja Habjan Transport d.o.o.
  6. Rok Jakelj: Vstop blagovne znamke Cockta na estonski trg
  7. Kada Halilović: Nacionalni interesi izvozno-kreditnih agencij
  8. Duška Brnčič: Pregled logistične funkcije v podjetju Beti Moda d.o.o.
  9. Dušica Ajnik: Analiza slovenskega trga nepremičnin z ocenami prihodnjega razvoja
  10. Bine Smolej: Medorganizacijsko trženje na primeru slovenskega mednarodnega podjetja
  11. Jasmina Šimunac: Značilnosti tržnega komuniciranja starejšim porabnikom
  12. Enisa Behrić: Dejavniki nakupne odločitve tehnološkega izdelka
  13. Petra Volk: Trženje v modni industriji in strategija vstopa podjetja Lisca d.d. na ruski trg
  14. Maja Hren: Utaje davka na dodano vrednost
  15. Robin Werner: Leadership in multinational corporations
  16. Maja Merčon: Značilnosti japonskega in kitajskega pogajalskega sloga
  17. Alenka Ražman: Management oskrbovalnih verig, logistika ter vloga informacijske tehnologije: teoretični pregled
  18. Tjaša Sjekloča: Predstavitev možnosti vstopa podjetja GRC d.o.o. na ruski trg
  19. Maja Lukač: Predstavitev in analiza tržnih poti v podjetju Cegram d.o.o.
  20. Minca Ilar: Prikaz možnosti vstopa podjetja Sitik d.o.o. na italijanski trg
  21. Dragan Simić: Pregled in primerjava neposrednih tujih investicij za Češko in Slovenijo s predlogi za okrepitev sodelovanja
  22. Andreja Sevšek: Pregled različnih oblik razvojnega financiranja mednarodnega poslovanja v Sloveniji
  23. Tina Černejšek: Predstavitev oblik financiranja in tveganj na področju mednarodnega poslovanja v podjetju X
  24. Kaja Terlikar: Trženje turistične destinacije Bled
  25. Polona Grahek: Dejavniki nakupnega odločanja mladih porabnikov
  26. Sandra Đurašević: Analiza poljskega pogajalskega sloga skozi izkušnje slovenskih podjetij
  27. Tanja Druks: Vstop podjetja Spark Promotions na hrvaški trg
  28. Petra Zajc: Strategija prodora blagovne znamke Afrodita kozmetika na finski trg
  29. Nika Petkovšek: Posebnosti ruskega pogajalskega sloga in izkušnje slovenskih podjetij
  30. Urša Petek: Dejavniki zaznane kakovosti vina
  31. Katra Terlep Vlachy: Kulturološke značilnosti in njihov vpliv na pogajalski slog
  32. Samo Strniša: Pregled slovenske gospodarske diplomacije
  33. Eva Kalan: Odzivnost mlajših žensk na oglaševanje kozmetičnih izdelkov na spletnem omrežju Facebook
  34. Sabina Todić: Medkulturna primerjava dejavnikov nakupnega odločanja mladih porabnikov iz Slovenije, Srbije in Črne gore
  35. Uroš Škrinjar: Prikaz mednarodnega posla s Kazahstanom
  36. Špela Strle: Uvajanje novih trženjskih konceptov v modni industriji
  37. Anja Keržič: Kulturne razlike v poslovanju podjetja Grundfos Pumpen Vertrieb
  38. Tjaša Ribič: Analiza možnosti za vstop podjetja Rihter d.o.o. na turški trg
  39. Jordi Ezekiel Rosales Luna: Oglaševanje in pregled dejavnikov njegove uspešnosti
  40. Gregor Babnik: Internacionalizacija kitajskega renminbi juana v mednarodno valuto
  41. Maja Trifković: Oris mednarodnega posla
  42. Kaja Korošec: Azijska infrastrukturna investicijska banka (AIIB) - komplementarnost ali konkurenčnost obstoječim multilateralnim finančnim institucijam?
  43. Žiga Pustavrh: Analiza podjetja Trimo po tipologiji mednarodnih podjetij Bartletta in Ghoshala

Druga dela (4)

  1. Maja Zalaznik, Matevž Rašković, Miha Škerlavaj: Odnosi med zaposlenimi in podjetji in njihov vpliv na uspešnost poslovanja
  2. Matevž Rašković, Marjan Svetličič: Pomen poznavanja nacionalnega značaja in kulturnih posebnosti za slovensko gospodarsko diplomacijo
  3. Nada Zupan, Robert Kaše, Matej Černe, Matevž Rašković: Anticipatory psychological contracts of young labour market entrants
  4. Matevž Rašković, Katalin Takacs Haynes, Anastas Vangeli: The emergence of populism as an institution and its recursive mechanisms