izpis_h1_title_alt

Strategija prodora blagovne znamke Afrodita kozmetika na finski trg : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Zajc, Petra (Avtor), ID Rašković, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/zajc206.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, kozmetika, industrijsko podjetje, Kozmetika Afrodita, poslovanje podjetja, internacionalizacija, uinanja trgovina, izvoz, blagovne znamke, konkurenca, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Zajc]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/RUL-15555 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20328678 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2471
Število prenosov:314
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, cosmetics, industrial enterprises, company performance, internationalization, exports, trademarks, competition, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj