izpis_h1_title_alt

Medkulturna primerjava dejavnikov nakupnega odločanja mladih porabnikov iz Slovenije, Srbije in Črne gore : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Todić, Sabina (Avtor), ID Rašković, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/todic228.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Srbija, Črna gora, medkulturno delovanje, kultura, trženje, potrošnik, nakup, odločanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Todić]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/RUL-16799 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:21384934 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1070
Število prenosov:186
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, Serbia, Montenegro, cross-cultural activities, culture, marketing, consumer, purchasing, decision making

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj