izpis_h1_title_alt

Oblikovanje strategije širitve poslovanja izbranega podjetja na kitajskem trg[u] : magistrsko delo
ID Babič, Matjaž (Avtor), ID Rašković, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/babic4780.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Kitajska, gumarska industrija, industrijsko podjetje, internacionalizacija, zunanja trgovina, izvoz, investicije, strategija, trendi
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Babič]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 101, 8 str.
PID:20.500.12556/RUL-91606 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.5
COBISS.SI-ID:23415526 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1688
Število prenosov:278
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The formulation of market expansion strategy of a selected company in the Chinese market
Ključne besede:Slovenia, China, rubber industry, industrial enterprises, internationalization, foreign trade, exports, investments, strategy, trends

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj