Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (4)

  1. Sanja Temnik: Kakovost življenja obolelih za rakom
  2. Romana Zidar: Uporabnost modelov strateškega socialnega marketinga za teorijo in prakso socialnega dela
  3. Sara Atanasova: Družbeno strukturne lastnosti in psihološko opolnomočenje v spletnih zdravstvenih skupnostih
  4. Sinja Gerdina: Družbeno-kulturni vidiki smrti in vedenja pri darovanju organov po smrti

Magistrska dela (24)

  1. Sara Atanasova: Opolnomočenje v družbenih poljih spleta skozi Bourdieujevo teorijo simbolne moči
  2. Tina Osterman: Novinarski diskurz o novi zdravstveni reformi
  3. Nina Lemež: Mediatizacija energetike v slovenskih spletnih medijih
  4. Sara Verderber: Prakse in pomeni uživanja pijač z dodanim sladkorjem med osnovnošolci
  5. Jana Juvan: Vloga in pomen kriznega komuniciranja v javnih zdravstvenih zavodih
  6. Petra Lukač: Komercialno-socialni marketing
  7. Sanel Ramović: Vloga opolnomočenja na spletnih zdravstvenih skupnostih v odnosu med zdravnikom in bolnikom
  8. Aljoša Kirič: Pomen dobro načrtovane komunikacijske kampanje na platformah za množično financiranje
  9. Katja Sreš: Problematika zavržene hrane v slovenskih gospodinjstvih
  10. Iva Đekić Tajnšek: Vloga energetske in okoljske pismenosti pri prehodu v trajnostni energetski sistem: energetska stališča in vedenje mladih potrošnikov v Sloveniji.
  11. Simona Rupar: Geneza samosledenja in njegov vpliv na razumevanje, doživljanje in upravljanje zdravja
  12. Tin Kos: Nasilje nad ženskami v intimnopartnerskem razmerju in izhodišča za prihodnje socialnomarketinške kampanje v Sloveniji
  13. Luka Blažič: Marketinško upravljanje mestnih jeder v Sloveniji
  14. Nika Todorovski: Umeščanje izdelkov v kuharskih resničnostnih šovih
  15. Sinja Gerdina: Uokvirjanje sporočil v intervencijah za promoviranje darovanja organov po smrti
  16. Jan Peloza: Marketinško komuniciranje iger na srečo v Sloveniji
  17. Eva Gradišar: Posmrtno darovanje organov v republiki Sloveniji
  18. Ajda Miška: Marketinška usmeritev in oblikovanje v slovenski pohištveni industriji
  19. Grega Zakrajšek: Blockchain in konstrukcija četrte industrijske revolucije
  20. Tjaša Jarc: Zaznavanje kakovosti izdelkov in storitev pri spremembi uporabe strategij potega in potiska
  21. Maja Završnik: “Beg možganov” med mladimi Slovenci
  22. Petra Pance: Socialnomarketinški pristopi za zmanjšanje uporabe plastične embalaže za enkratno uporabo med mladimi potrošniki
  23. Argresa Bylykbashi: Stališča zdravstvenih delavcev v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana do darovanja organov
  24. Nina Furlan: Krizno komuniciranje in zaupanje v slovenske javnozdravstvene institucije med mladimi: primer Nacionalnega inštituta za javno zdravje

Diplomska dela (148)

  1. Jure Golob: Oglaševanje malih podjetij v tiskanih medijih
  2. Martina Meke: Disciplinirano telo
  3. Milan Mirjanič: Socialni marketing zdravja
  4. Nina Intihar: Širjenje blagovne znamke
  5. Helena Mohar: Kartica zvestobe na primeru podjetja Adria mobil, d.o.o.
  6. Sabina Plaznik: Vizualna konstrukcija zdravja v oglasih v ženskih revijah
  7. Peter Klemenčič: Informiranje o zdravilih na recept
  8. Nina Zupančič: Oglaševalska agencija na prepihu
  9. Ana-Seta Pucihar: Upravljanje dogodkov
  10. Gregor Strajnar: Načrtovanje zakupa medijskega prostora
  11. Kristina Žagar: Mediji in prehranjevalne navade mladostnikov
  12. Rok Kunej: Odnosi z javnostmi v znanstvenoraziskovalnih organizacijah
  13. Mateja Bizjak: Pozicioniranje tržnih znamk v slovenske filme
  14. Vesna Hajnšek: Atmosferika v tržnem komuniciranju
  15. Manja Štokojnik: Popularna glasba in oglaševanje
  16. Katarina Košmrlj: Potrošnja vina
  17. Tina Parazajda: Uporaba inovativnih medijev v boju za pozornost potrošnika
  18. Katarina Petrović: Pravična trgovina
  19. Urban Laurenčič: Oglaševanje na mobilnih površinah
  20. Urška Boršič: Izdelki (za) zdravo življenje
  21. Maja Mišanović: Diskurzi potrošniške pismenosti v dobi potrošniške družbe
  22. Branka Stiplošek: Javno dnevno otroško varstvo kot mehanizem usklajevanja dela in družine v Sloveniji in izbranih evropskih državah
  23. Tina Grošelj: Spletna televizija za gluhe in naglušne
  24. Petra Prelog: Upravljanje dogodkov na primeru Slovenskega oglaševalskega festivala
  25. Nataša Ogorevc: Promocija nekonvencionalnih metod zdravljenja
  26. Tamara Toplak: Socialni marketing izobraževanja
  27. Sanda Vidmar: Sistem kot komunikacijsko orodje za vzpostavljanje odnosov med podjetji
  28. Maša Puklavec: Študijska potovanja tujih novinarjev v Slovenijo kot del tržnega komuniciranja Slovenske turistične organizacije
  29. Nina Perossa: Marketinški odnosi med oglaševalskimi agencijami in oglaševalci
  30. Andreja Okorn: Slovenski športni medijski prostor
  31. Helena Dolšak: Meje kreativnosti v socialnem oglaševanju
  32. Kaja Andolšek Jesenovec: Trendi v trgovinskem oglaševanju
  33. Maša Čeplak: Uvajanje blagovne znamke na novi trg; Vstop Zavarovalnice Triglav, d.d. na Slovaško
  34. Tamara Toman: Trženje mesta Nova Gorica
  35. Martina Pavlović: Trženje stanovanjskih nepremičnin - novogradnje
  36. Ana Svoljšak: Korporacijska znamka
  37. Martina Žoldoš: Reprezentacija alkohola v tiskanih medijih
  38. Katja Grebenc: "Alkohol ubija. Največkrat nedolžne." - analiza socialnomarketinškega programa
  39. Tanja Knez: Fondazione Pubblicità Progresso - Primer uspešnega izvajalca socialnega marketinga v Italiji
  40. Lara Šesek: Tržno komuniciranje tobačne industrije
  41. Mojca Klenovšek: Pasti družbene odgovornosti
  42. Polona Dvoršak: Spreminjanje vedenja potrošnikov na primeru ločenega zbiranja odpadkov
  43. Ena Kobentar: Zelene trditve v oglaševanju
  44. Blaž Kranjc: Odnos Slovencev do igranja namiznih družabnih iger
  45. Maša Sajko: Analiza oglaševanja hrane in pijače v slovenskih revijah za otroke in mladostnike
  46. Tina Fonović: Uporaba klasičnih marketinških tehnik in načel socialnega marketinga pri vzgoji v cestnem prometu
  47. Neža Mirnik: Prepričevalni pristop k promociji zdravja
  48. Luka Strasner: Video igra kot oglas
  49. Katjuša Leban: Seksualni vidiki preobrazbe intimnosti in njihova komercializacija
  50. Mojca Mesojedec: Komuniciranje krvodajalstva - študija primera Rdečega križa Slovenije
  51. Urška Kolar: Diskurz družbene odgovornosti
  52. Neja Činkole: Problem plastičnih vrečk in trgovinska podjetja
  53. Boštjan Jamnikar: Kdo je Lumpi?
  54. Špela Sila: Tržno komuniciranje hrane otrokom na spletu
  55. Neža Lavrenčič: Oglasna igra kot orodje trženja prehrane za otroke
  56. Dalija Hadler: Kampanje za boj proti raku v Sloveniji
  57. Nives Nadoh: Marketing v visokem šolstvu
  58. Tamara Hozjan: Spletne skupnosti kot orodja odnosov z javnostmi
  59. Špela Pajnik: Socialni marketing
  60. Lidija Hvastja Rupnik: Otrokove pravice - Program Varuha človekovih pravic RS
  61. Helena Hostnik: Tržno komuniciranje muzejev na primeru muzejske dejavnosti Javnega zavoda Bogenšperk
  62. Bojan Popović: Spletno virusno tržno komuniciranje
  63. Špela Bovha: Zunanje oglaševanje kot del identitete mesta
  64. Urša Miočinovič: Ideologija uspeha
  65. Grega Zakrajšek: Vpliv trženja hrane in pijače na otroke in mladostnike
  66. Neja Škrinjar: Oglaševanje in umetnost se potrebujeta
  67. Nina Lemež: Odkrivanje okoljskega zavajanja v podjetjih
  68. Darko Malić: Oglaševanje v virtualnem svetu Second Life
  69. Simona Šturm: Kultura wellnessa
  70. Lea Vornšek: Dejavniki dolgoročnega vzdrževanja zmanjšane telesne teže in njihovo komuniciranje
  71. Romana Miklavž: Reprezentacija duševnega zdravja v reviji Lepa & zdrava
  72. Matjaž Mali: Humor v oglaševanju
  73. Sara Tomazin: Prepoznavanje dejavnikov sprememb v neprofitnih organizacijah in načrtovanje marketing rešitev
  74. Silvija Zemljak: Uporaba interaktivnega tržnega komuniciranja v bančnem marketingu
  75. Sandra Zafirovič: Vpliv trženja na odločitve vodje prehrane v osnovni šoli pri sestavljanju jedilnikov
  76. Majda Dreisiebner: Marketing vinske ceste
  77. Anja Filej: Tržno komunikacijski načrt za mladinski hotel v Goriških brdih
  78. Emil Jusić: Tržno komuniciranje z dovoljenjem v kategoriji produktov FMCG
  79. Špela Pavlin: Komunikacijska strategija "Študentsko delo ni napaka na trgu dela!"
  80. Melita Božič: Stres v tržno-komunikacijski agenciji
  81. Jasna Simović: Storitveni marketinški splet na primeru festivala Teden mladih 2011
  82. Lara Oven: Oglaševanje in družbeni mediji
  83. Petra Zemljič: Trženje hrane otrokom
  84. Nika Novak: Emocije v oglaševanju
  85. Pia Turel: Trženje hrane otrokom v računalniških igricah
  86. Katarina Jenko: Učinkovitost regulative na področju tržnega komuniciranja alkoholnih pijač
  87. Judita Kulovec: Zdravje imigrantk v Sloveniji
  88. Kaja Cunk: Raba socialno-marketinških pristopov pri spodbujanju aktivne politične participacije mladih v Sloveniji
  89. Tina Juršič: Uporaba in licenciranje glasbe v oglasih
  90. Ana Lina Merhar: Kako otroci med četrtim in desetim letom starosti prepoznajo in prikličejo tržne znamke?
  91. Pavle Terzič: Prisotnost zdravstvenih tem v stripu Alan Ford
  92. Nika Nolda: Podiranje preprek med nakupno intenco in nakupnim vedenjem potrošnikov v "okoljskem marketingu"
  93. Teja Kampuš: Vstopanje ideologije zdravja na področje kozmetike
  94. Jerneja Varšek: Tržno komuniciranje farmacevtske industrije v Sloveniji
  95. Ana Pisar: Vpeljava novih medijev v marketinško strategijo na področju socialnega marketinga za promocijo zdravja
  96. Adrijana Korez: Vpliv kampanje Kupujem slovensko na zaznavo izdelkov slovenskega porekla pri potrošnikih
  97. Eva Požar: Promocija duševnega zdravja med študenti
  98. Zala Velkavrh: Potencial alternativnih potrošniških praks
  99. Ana Plut: Družbeni mediji
  100. Ana Petančič: Najboljša uporabniška izkušnja na prodajnem mestu
  101. Luka Blažič: Vloga socialnega marketinga pri oblikovanju nacionalnih politik v Sloveniji
  102. Manja Turk: Gnus v apelih strahu v oglasih za promoviranje zdravja
  103. Tilen Kegl: Pozicioniranje energijskih pijač v Sloveniji
  104. Pavlina Japelj: Slovenska identiteta skozi prizmo prehrane v obdobju od osamosvojitve do priključitve Evropski uniji
  105. Maša Butara: Regulacija marketinških aktivnosti strani alkoholnih pijač na družbenem omrežju Facebook
  106. Ajda Miklavčič: Vpliv posameznikovega kulturnega kapitala na njegovo nakupno vedenje
  107. Ajda Miška: Trženje z dogodki in sponzorstvo dogodkov na javnih površinah v Ljubljani
  108. Dijana Tomić: Pojmovanje družbene odgovornosti v oglaševalskih agencijah
  109. Kaja Kirn: Izzivi tržnega komuniciranja bank v povezavi s spremembami poslovanja v času pandemije zaradi COVID-19
  110. Petra Geč: Vpliv trženja hrane in pijač na problematiko debelosti med otroki
  111. Igor Mlinar: Ustvarjalne stranpoti oglaševalcev alkohola v tiskanih medijih
  112. Nika Brodnik: Družbena odgovornost v oglaševanju na primeru podjetja UniCredit Banka Slovenija d.d.
  113. Rok Mišo Spasović: Korporativno znamčenje skozi teorijo družbenega konstrukcionizma in paradigmo soustvarjanja
  114. Denis Džaferović: Oglaševanje v video igrah: luksuzne znamke v igri Roblox
  115. Domen Švegelj: Merchandising: sredstvo komuniciranja in vir financiranja v nogometnih klubih
  116. Maja Kirbiš: Reprezentacija užitka v oglaševanju hrane skozi foodporn
  117. Katja Sreš: Spodbujevalni in zaviralni dejavniki pri uporabi pralnih plenic
  118. Anja Weitzer: Vegetarijanstvo kot upor
  119. Lavra Škulj: Odnos dijakov do zdravega prehranjevanja in oglaševanja "zdrave" prehrane
  120. Petra Pance: Vpliv igrifikacije na vedenjsko spremembo
  121. Alja Žorž: Vpliv samosledilnih naprav na dojemanje telesa in zdravja
  122. Tea Dežman: Uporaba subkulturnih simbolov in elementov v oglaševanju na primeru komercialnega grafita
  123. Tjaša Pavlič: Igrifikacija oglaševanja v Sloveniji
  124. Maja Pozvek: Političnomarketinški pristop k spodbujanju volilne udeležbe na primeru volitev v Evropski parlament v RS
  125. Nina Bergoč: Oglaševanje kozmetičnih izdelkov v reviji Naša žena med leti 1945 in 2015
  126. Sinja Gerdina: Socialno-marketinške intervencije za darovanje organov
  127. Diana Abdagić: Problematika igralništva v Sloveniji
  128. Maja Šušnjara Gabor: Socialni marketing in analiza preventivnih programov na področju problematične rabe alkohola med mladimi
  129. Živa Matkovič: Pomen marketinga v malih podjetjih in primer Mojster Miha, d.o.o.
  130. Urška Lisjak: Prodaja živil v razsutem stanju kot podaljšek ponudbe organsko in lokalno pridelane hrane
  131. Balladero: Vloga glasbe v oglaševanju
  132. Dalibor Jugović: Socialno-marketinški pristop k reševanju družbenih problemov na primeru krvodajalstva
  133. Manca Kranjec: Prehranska panika v medijih
  134. Tea Gobec: Razumevanje vrednosti pri opredelitvi za darovanje organov
  135. Eva Remic: Vloga spletnih družbenih omrežij pri doseganju družbene podpore za darovanje organov po smrti
  136. Lea Grilc: Snapchat kot novo marketinško-komunikacijsko orodje
  137. Janja Brčič: Družbena odgovornost v tržnokomunikacijskih kampanjah podjetij alkoholne industrije
  138. Miša Sajovic: Promocija slovenskih ročno narejenih izdelkov
  139. Matic Slabe: Marketing turističnih destinacij v času družbeno-političnih pretresov
  140. Katja Trop: Integrirano komuniciranje v fizičnem in računalniško posredovanem tržnem prostoru
  141. Ajda Miklavčič: Proglas skozi oglaševalski trikotnik
  142. Teja Zupančič, Eva Pirih: Primerjalno oglaševanje in motivacijski mehanizmi v ozadju
  143. Tina Pivar, Anita Rudolf: Mediatizacija zdravstvenih priporočil za diabetike
  144. Anamarija Carotta, Mateja Kurež: Promocija duševnega zdravja med študenti Univerze v Ljubljani
  145. Meta Galjot, Zala Andrina Logar: Analiza slovenskih HIV/aids prevencijskih kampanj po merilih socialnega marketinga
  146. Alma Mudri: Multimodalna analiza komunikacijske kampanje o raku na dojki
  147. Blažka Klarić: Marketinško komuniciranje turistične agencije Palma v času pandemije zaradi COVID-19
  148. Mira Grabanica: Socialnomarketinški pristop k vključevanju albanskih priseljenk v programe za učenje slovenskega jezika

Druga dela (16)

  1. Tanja Kamin: Mirjana Nastran Ule: Spregledna razmerja: O družbenih vidikih sodobne medicine. Maribor: Aristej, zbirka Dialogi, 2003
  2. Tanja Kamin, Blanka Tivadar: Laično upravljanje s telesom v imenu zdravja
  3. Tanja Kamin, Blanka Tivadar: Kapital(i) in zdravje
  4. Barbara Uštar, Tanja Kamin: Odnos in stališča zdravstvenih delavcev do darovanja organov po smrti ter donorske in transplantacijske dejavnosti v Sloveniji
  5. Tanja Kamin, Nina Perger: Failures in crisis communication during the Covid-19 pandemic in Slovenia
  6. Primož Medved, Urša Golob, Tanja Kamin: Learning and diffusion of knowledge in clean energy communities
  7. Tanja Kamin: Social marketing of a different pace
  8. Sara Atanasova, Tanja Kamin, Gregor Petrič: Exploring the benefits and challenges of health professionals' participation in online health communities: emergence of (dis)empowerment processes and outcomes
  9. Tanja Kamin, Krzysztof Kubacki, Sara Atanasova: Empowerment in social marketing
  10. Tanja Kamin, Barbara Koroušić-Seljak, Nataša Fidler Mis: Water wins, communication matters
  11. Jake Barnes, Paula Hansen, Tanja Kamin, Urša Golob: Energy communities as demand-side innovators?
  12. Urša Golob, Tanja Kamin, Jake Barnes: Knowledge and skills required to set up and operate clean energy communities
  13. Zlatko Fras, Boštjan Jakše, Samo Kreft, Žiga Malek, Tanja Kamin, Nika Tavčar, Nataša Fidler Mis: The activities of the Slovenian Strategic Council for Nutrition 2023/24 to improve the health of the Slovenian population and the sustainability of food
  14. Jake Barnes, Paula Hansen, Tanja Kamin, Urša Golob, Sarah Darby, Nicolien van der Grijp, Daniel Petrovics: Creating valuable outcomes
  15. Andreja Vezovnik, Tanja Kamin: Young flexitarians
  16. Tanja Kamin, Andreja Vezovnik, Irena Bolko: Changing our food habits one bite at a time