Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (4)
Sanja Temnik:
Kakovost življenja obolelih za rakom
Romana Zidar:
Uporabnost modelov strateškega socialnega marketinga za teorijo in prakso socialnega dela
Sara Atanasova:
Družbeno strukturne lastnosti in psihološko opolnomočenje v spletnih zdravstvenih skupnostih
Sinja Gerdina:
Družbeno-kulturni vidiki smrti in vedenja pri darovanju organov po smrti
Magistrska dela (24)
Sara Atanasova:
Opolnomočenje v družbenih poljih spleta skozi Bourdieujevo teorijo simbolne moči
Tina Osterman:
Novinarski diskurz o novi zdravstveni reformi
Nina Lemež:
Mediatizacija energetike v slovenskih spletnih medijih
Sara Verderber:
Prakse in pomeni uživanja pijač z dodanim sladkorjem med osnovnošolci
Jana Juvan:
Vloga in pomen kriznega komuniciranja v javnih zdravstvenih zavodih
Petra Lukač:
Komercialno-socialni marketing
Sanel Ramović:
Vloga opolnomočenja na spletnih zdravstvenih skupnostih v odnosu med zdravnikom in bolnikom
Aljoša Kirič:
Pomen dobro načrtovane komunikacijske kampanje na platformah za množično financiranje
Katja Sreš:
Problematika zavržene hrane v slovenskih gospodinjstvih
Iva Đekić Tajnšek:
Vloga energetske in okoljske pismenosti pri prehodu v trajnostni energetski sistem: energetska stališča in vedenje mladih potrošnikov v Sloveniji.
Simona Rupar:
Geneza samosledenja in njegov vpliv na razumevanje, doživljanje in upravljanje zdravja
Tin Kos:
Nasilje nad ženskami v intimnopartnerskem razmerju in izhodišča za prihodnje socialnomarketinške kampanje v Sloveniji
Luka Blažič:
Marketinško upravljanje mestnih jeder v Sloveniji
Nika Todorovski:
Umeščanje izdelkov v kuharskih resničnostnih šovih
Sinja Gerdina:
Uokvirjanje sporočil v intervencijah za promoviranje darovanja organov po smrti
Jan Peloza:
Marketinško komuniciranje iger na srečo v Sloveniji
Eva Gradišar:
Posmrtno darovanje organov v republiki Sloveniji
Ajda Miška:
Marketinška usmeritev in oblikovanje v slovenski pohištveni industriji
Grega Zakrajšek:
Blockchain in konstrukcija četrte industrijske revolucije
Tjaša Jarc:
Zaznavanje kakovosti izdelkov in storitev pri spremembi uporabe strategij potega in potiska
Maja Završnik:
“Beg možganov” med mladimi Slovenci
Petra Pance:
Socialnomarketinški pristopi za zmanjšanje uporabe plastične embalaže za enkratno uporabo med mladimi potrošniki
Argresa Bylykbashi:
Stališča zdravstvenih delavcev v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana do darovanja organov
Nina Furlan:
Krizno komuniciranje in zaupanje v slovenske javnozdravstvene institucije med mladimi: primer Nacionalnega inštituta za javno zdravje
Diplomska dela (148)
Jure Golob:
Oglaševanje malih podjetij v tiskanih medijih
Martina Meke:
Disciplinirano telo
Milan Mirjanič:
Socialni marketing zdravja
Nina Intihar:
Širjenje blagovne znamke
Helena Mohar:
Kartica zvestobe na primeru podjetja Adria mobil, d.o.o.
Sabina Plaznik:
Vizualna konstrukcija zdravja v oglasih v ženskih revijah
Peter Klemenčič:
Informiranje o zdravilih na recept
Nina Zupančič:
Oglaševalska agencija na prepihu
Ana-Seta Pucihar:
Upravljanje dogodkov
Gregor Strajnar:
Načrtovanje zakupa medijskega prostora
Kristina Žagar:
Mediji in prehranjevalne navade mladostnikov
Rok Kunej:
Odnosi z javnostmi v znanstvenoraziskovalnih organizacijah
Mateja Bizjak:
Pozicioniranje tržnih znamk v slovenske filme
Vesna Hajnšek:
Atmosferika v tržnem komuniciranju
Manja Štokojnik:
Popularna glasba in oglaševanje
Katarina Košmrlj:
Potrošnja vina
Tina Parazajda:
Uporaba inovativnih medijev v boju za pozornost potrošnika
Katarina Petrović:
Pravična trgovina
Urban Laurenčič:
Oglaševanje na mobilnih površinah
Urška Boršič:
Izdelki (za) zdravo življenje
Maja Mišanović:
Diskurzi potrošniške pismenosti v dobi potrošniške družbe
Branka Stiplošek:
Javno dnevno otroško varstvo kot mehanizem usklajevanja dela in družine v Sloveniji in izbranih evropskih državah
Tina Grošelj:
Spletna televizija za gluhe in naglušne
Petra Prelog:
Upravljanje dogodkov na primeru Slovenskega oglaševalskega festivala
Nataša Ogorevc:
Promocija nekonvencionalnih metod zdravljenja
Tamara Toplak:
Socialni marketing izobraževanja
Sanda Vidmar:
Sistem kot komunikacijsko orodje za vzpostavljanje odnosov med podjetji
Maša Puklavec:
Študijska potovanja tujih novinarjev v Slovenijo kot del tržnega komuniciranja Slovenske turistične organizacije
Nina Perossa:
Marketinški odnosi med oglaševalskimi agencijami in oglaševalci
Andreja Okorn:
Slovenski športni medijski prostor
Helena Dolšak:
Meje kreativnosti v socialnem oglaševanju
Kaja Andolšek Jesenovec:
Trendi v trgovinskem oglaševanju
Maša Čeplak:
Uvajanje blagovne znamke na novi trg; Vstop Zavarovalnice Triglav, d.d. na Slovaško
Tamara Toman:
Trženje mesta Nova Gorica
Martina Pavlović:
Trženje stanovanjskih nepremičnin - novogradnje
Ana Svoljšak:
Korporacijska znamka
Martina Žoldoš:
Reprezentacija alkohola v tiskanih medijih
Katja Grebenc:
"Alkohol ubija. Največkrat nedolžne." - analiza socialnomarketinškega programa
Tanja Knez:
Fondazione Pubblicità Progresso - Primer uspešnega izvajalca socialnega marketinga v Italiji
Lara Šesek:
Tržno komuniciranje tobačne industrije
Mojca Klenovšek:
Pasti družbene odgovornosti
Polona Dvoršak:
Spreminjanje vedenja potrošnikov na primeru ločenega zbiranja odpadkov
Ena Kobentar:
Zelene trditve v oglaševanju
Blaž Kranjc:
Odnos Slovencev do igranja namiznih družabnih iger
Maša Sajko:
Analiza oglaševanja hrane in pijače v slovenskih revijah za otroke in mladostnike
Tina Fonović:
Uporaba klasičnih marketinških tehnik in načel socialnega marketinga pri vzgoji v cestnem prometu
Neža Mirnik:
Prepričevalni pristop k promociji zdravja
Luka Strasner:
Video igra kot oglas
Katjuša Leban:
Seksualni vidiki preobrazbe intimnosti in njihova komercializacija
Mojca Mesojedec:
Komuniciranje krvodajalstva - študija primera Rdečega križa Slovenije
Urška Kolar:
Diskurz družbene odgovornosti
Neja Činkole:
Problem plastičnih vrečk in trgovinska podjetja
Boštjan Jamnikar:
Kdo je Lumpi?
Špela Sila:
Tržno komuniciranje hrane otrokom na spletu
Neža Lavrenčič:
Oglasna igra kot orodje trženja prehrane za otroke
Dalija Hadler:
Kampanje za boj proti raku v Sloveniji
Nives Nadoh:
Marketing v visokem šolstvu
Tamara Hozjan:
Spletne skupnosti kot orodja odnosov z javnostmi
Špela Pajnik:
Socialni marketing
Lidija Hvastja Rupnik:
Otrokove pravice - Program Varuha človekovih pravic RS
Helena Hostnik:
Tržno komuniciranje muzejev na primeru muzejske dejavnosti Javnega zavoda Bogenšperk
Bojan Popović:
Spletno virusno tržno komuniciranje
Špela Bovha:
Zunanje oglaševanje kot del identitete mesta
Urša Miočinovič:
Ideologija uspeha
Grega Zakrajšek:
Vpliv trženja hrane in pijače na otroke in mladostnike
Neja Škrinjar:
Oglaševanje in umetnost se potrebujeta
Nina Lemež:
Odkrivanje okoljskega zavajanja v podjetjih
Darko Malić:
Oglaševanje v virtualnem svetu Second Life
Simona Šturm:
Kultura wellnessa
Lea Vornšek:
Dejavniki dolgoročnega vzdrževanja zmanjšane telesne teže in njihovo komuniciranje
Romana Miklavž:
Reprezentacija duševnega zdravja v reviji Lepa & zdrava
Matjaž Mali:
Humor v oglaševanju
Sara Tomazin:
Prepoznavanje dejavnikov sprememb v neprofitnih organizacijah in načrtovanje marketing rešitev
Silvija Zemljak:
Uporaba interaktivnega tržnega komuniciranja v bančnem marketingu
Sandra Zafirovič:
Vpliv trženja na odločitve vodje prehrane v osnovni šoli pri sestavljanju jedilnikov
Majda Dreisiebner:
Marketing vinske ceste
Anja Filej:
Tržno komunikacijski načrt za mladinski hotel v Goriških brdih
Emil Jusić:
Tržno komuniciranje z dovoljenjem v kategoriji produktov FMCG
Špela Pavlin:
Komunikacijska strategija "Študentsko delo ni napaka na trgu dela!"
Melita Božič:
Stres v tržno-komunikacijski agenciji
Jasna Simović:
Storitveni marketinški splet na primeru festivala Teden mladih 2011
Lara Oven:
Oglaševanje in družbeni mediji
Petra Zemljič:
Trženje hrane otrokom
Nika Novak:
Emocije v oglaševanju
Pia Turel:
Trženje hrane otrokom v računalniških igricah
Katarina Jenko:
Učinkovitost regulative na področju tržnega komuniciranja alkoholnih pijač
Judita Kulovec:
Zdravje imigrantk v Sloveniji
Kaja Cunk:
Raba socialno-marketinških pristopov pri spodbujanju aktivne politične participacije mladih v Sloveniji
Tina Juršič:
Uporaba in licenciranje glasbe v oglasih
Ana Lina Merhar:
Kako otroci med četrtim in desetim letom starosti prepoznajo in prikličejo tržne znamke?
Pavle Terzič:
Prisotnost zdravstvenih tem v stripu Alan Ford
Nika Nolda:
Podiranje preprek med nakupno intenco in nakupnim vedenjem potrošnikov v "okoljskem marketingu"
Teja Kampuš:
Vstopanje ideologije zdravja na področje kozmetike
Jerneja Varšek:
Tržno komuniciranje farmacevtske industrije v Sloveniji
Ana Pisar:
Vpeljava novih medijev v marketinško strategijo na področju socialnega marketinga za promocijo zdravja
Adrijana Korez:
Vpliv kampanje Kupujem slovensko na zaznavo izdelkov slovenskega porekla pri potrošnikih
Eva Požar:
Promocija duševnega zdravja med študenti
Zala Velkavrh:
Potencial alternativnih potrošniških praks
Ana Plut:
Družbeni mediji
Ana Petančič:
Najboljša uporabniška izkušnja na prodajnem mestu
Luka Blažič:
Vloga socialnega marketinga pri oblikovanju nacionalnih politik v Sloveniji
Manja Turk:
Gnus v apelih strahu v oglasih za promoviranje zdravja
Tilen Kegl:
Pozicioniranje energijskih pijač v Sloveniji
Pavlina Japelj:
Slovenska identiteta skozi prizmo prehrane v obdobju od osamosvojitve do priključitve Evropski uniji
Maša Butara:
Regulacija marketinških aktivnosti strani alkoholnih pijač na družbenem omrežju Facebook
Ajda Miklavčič:
Vpliv posameznikovega kulturnega kapitala na njegovo nakupno vedenje
Ajda Miška:
Trženje z dogodki in sponzorstvo dogodkov na javnih površinah v Ljubljani
Dijana Tomić:
Pojmovanje družbene odgovornosti v oglaševalskih agencijah
Kaja Kirn:
Izzivi tržnega komuniciranja bank v povezavi s spremembami poslovanja v času pandemije zaradi COVID-19
Petra Geč:
Vpliv trženja hrane in pijač na problematiko debelosti med otroki
Igor Mlinar:
Ustvarjalne stranpoti oglaševalcev alkohola v tiskanih medijih
Nika Brodnik:
Družbena odgovornost v oglaševanju na primeru podjetja UniCredit Banka Slovenija d.d.
Rok Mišo Spasović:
Korporativno znamčenje skozi teorijo družbenega konstrukcionizma in paradigmo soustvarjanja
Denis Džaferović:
Oglaševanje v video igrah: luksuzne znamke v igri Roblox
Domen Švegelj:
Merchandising: sredstvo komuniciranja in vir financiranja v nogometnih klubih
Maja Kirbiš:
Reprezentacija užitka v oglaševanju hrane skozi foodporn
Katja Sreš:
Spodbujevalni in zaviralni dejavniki pri uporabi pralnih plenic
Anja Weitzer:
Vegetarijanstvo kot upor
Lavra Škulj:
Odnos dijakov do zdravega prehranjevanja in oglaševanja "zdrave" prehrane
Petra Pance:
Vpliv igrifikacije na vedenjsko spremembo
Alja Žorž:
Vpliv samosledilnih naprav na dojemanje telesa in zdravja
Tea Dežman:
Uporaba subkulturnih simbolov in elementov v oglaševanju na primeru komercialnega grafita
Tjaša Pavlič:
Igrifikacija oglaševanja v Sloveniji
Maja Pozvek:
Političnomarketinški pristop k spodbujanju volilne udeležbe na primeru volitev v Evropski parlament v RS
Nina Bergoč:
Oglaševanje kozmetičnih izdelkov v reviji Naša žena med leti 1945 in 2015
Sinja Gerdina:
Socialno-marketinške intervencije za darovanje organov
Diana Abdagić:
Problematika igralništva v Sloveniji
Maja Šušnjara Gabor:
Socialni marketing in analiza preventivnih programov na področju problematične rabe alkohola med mladimi
Živa Matkovič:
Pomen marketinga v malih podjetjih in primer Mojster Miha, d.o.o.
Urška Lisjak:
Prodaja živil v razsutem stanju kot podaljšek ponudbe organsko in lokalno pridelane hrane
Balladero:
Vloga glasbe v oglaševanju
Dalibor Jugović:
Socialno-marketinški pristop k reševanju družbenih problemov na primeru krvodajalstva
Manca Kranjec:
Prehranska panika v medijih
Tea Gobec:
Razumevanje vrednosti pri opredelitvi za darovanje organov
Eva Remic:
Vloga spletnih družbenih omrežij pri doseganju družbene podpore za darovanje organov po smrti
Lea Grilc:
Snapchat kot novo marketinško-komunikacijsko orodje
Janja Brčič:
Družbena odgovornost v tržnokomunikacijskih kampanjah podjetij alkoholne industrije
Miša Sajovic:
Promocija slovenskih ročno narejenih izdelkov
Matic Slabe:
Marketing turističnih destinacij v času družbeno-političnih pretresov
Katja Trop:
Integrirano komuniciranje v fizičnem in računalniško posredovanem tržnem prostoru
Ajda Miklavčič:
Proglas skozi oglaševalski trikotnik
Teja Zupančič, Eva Pirih:
Primerjalno oglaševanje in motivacijski mehanizmi v ozadju
Tina Pivar, Anita Rudolf:
Mediatizacija zdravstvenih priporočil za diabetike
Anamarija Carotta, Mateja Kurež:
Promocija duševnega zdravja med študenti Univerze v Ljubljani
Meta Galjot, Zala Andrina Logar:
Analiza slovenskih HIV/aids prevencijskih kampanj po merilih socialnega marketinga
Alma Mudri:
Multimodalna analiza komunikacijske kampanje o raku na dojki
Blažka Klarić:
Marketinško komuniciranje turistične agencije Palma v času pandemije zaradi COVID-19
Mira Grabanica:
Socialnomarketinški pristop k vključevanju albanskih priseljenk v programe za učenje slovenskega jezika
Druga dela (16)
Tanja Kamin:
Mirjana Nastran Ule: Spregledna razmerja: O družbenih vidikih sodobne medicine. Maribor: Aristej, zbirka Dialogi, 2003
Tanja Kamin, Blanka Tivadar:
Laično upravljanje s telesom v imenu zdravja
Tanja Kamin, Blanka Tivadar:
Kapital(i) in zdravje
Barbara Uštar, Tanja Kamin:
Odnos in stališča zdravstvenih delavcev do darovanja organov po smrti ter donorske in transplantacijske dejavnosti v Sloveniji
Tanja Kamin, Nina Perger:
Failures in crisis communication during the Covid-19 pandemic in Slovenia
Primož Medved, Urša Golob, Tanja Kamin:
Learning and diffusion of knowledge in clean energy communities
Tanja Kamin:
Social marketing of a different pace
Sara Atanasova, Tanja Kamin, Gregor Petrič:
Exploring the benefits and challenges of health professionals' participation in online health communities: emergence of (dis)empowerment processes and outcomes
Tanja Kamin, Krzysztof Kubacki, Sara Atanasova:
Empowerment in social marketing
Tanja Kamin, Barbara Koroušić-Seljak, Nataša Fidler Mis:
Water wins, communication matters
Jake Barnes, Paula Hansen, Tanja Kamin, Urša Golob:
Energy communities as demand-side innovators?
Urša Golob, Tanja Kamin, Jake Barnes:
Knowledge and skills required to set up and operate clean energy communities
Zlatko Fras, Boštjan Jakše, Samo Kreft, Žiga Malek, Tanja Kamin, Nika Tavčar, Nataša Fidler Mis:
The activities of the Slovenian Strategic Council for Nutrition 2023/24 to improve the health of the Slovenian population and the sustainability of food
Jake Barnes, Paula Hansen, Tanja Kamin, Urša Golob, Sarah Darby, Nicolien van der Grijp, Daniel Petrovics:
Creating valuable outcomes
Andreja Vezovnik, Tanja Kamin:
Young flexitarians
Tanja Kamin, Andreja Vezovnik, Irena Bolko:
Changing our food habits one bite at a time