izpis_h1_title_alt

Političnomarketinški pristop k spodbujanju volilne udeležbe na primeru volitev v Evropski parlament v RS : diplomsko delo
ID Pozvek, Maja (Avtor), ID Kamin, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_pozvek-maja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:volilna udeležba, Politično trženje, Volitve, Participacija, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Pozvek]
Leto izida:2016
Št. strani:54 str.
PID:20.500.12556/RUL-86687 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:324(043.2)
COBISS.SI-ID:34337885 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.10.2016
Število ogledov:1495
Število prenosov:210
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Political marketing, Elections, Participation, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj