izpis_h1_title_alt

Marketinško komuniciranje iger na srečo v Sloveniji : potencial kritičnega socialnega marketinga za omejevanje problematičnega igranja na srečo med mladimi
ID Peloza, Jan (Avtor), ID Kamin, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_peloza-jan.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:problematično igranje na srečo, Tržno komuniciranje, Igre na srečo, Mladina, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Peloza]
Leto izida:2017
Št. strani:148 str.
PID:20.500.12556/RUL-98830 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.346:794.9(043.3)
COBISS.SI-ID:35298909 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.12.2017
Število ogledov:1302
Število prenosov:195
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing communication, Gambling, Youth, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj