Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Empowerment in social marketing : systematic review and critical reflection
ID
Kamin, Tanja
(
Avtor
),
ID
Kubacki, Krzysztof
(
Avtor
),
ID
Atanasova, Sara
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(883,00 KB)
MD5: C949788A7FB84C0652EAC250CBF069FC
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/0267257X.2022.2078864
Galerija slik
Izvleček
This paper analyses how social marketing scholarship engages with the concept of empowerment and reflects critically on its usage and conceptualisations. Based on a systematic literature review, the paper discusses the importance of empowerment theory for increasing the emancipatory potential of social marketing in pursuit of community betterment and social change. The paper offers a definition of empowerment for the social marketing discipline, constructs a conceptual framework of empowerment for social marketers, and clarifies the main aspects and principles of empowerment theory relevant for the development of critical social marketing, thereby providing sources for future research, continuing critical reflections and critique.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
empowerment
,
empowerment theory
,
critical social marketing
,
systematic review
,
social marketing
,
social change
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2022
Št. strani:
Str. 1104–1136
Številčenje:
Vol. 38, no. 11/12
PID:
20.500.12556/RUL-137060
UDK:
364.614.2:339.138
ISSN pri članku:
0267-257X
DOI:
10.1080/0267257X.2022.2078864
COBISS.SI-ID:
109889795
Datum objave v RUL:
31.05.2022
Število ogledov:
759
Število prenosov:
131
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Journal of marketing management
Skrajšan naslov:
MM, J. mark. manage.
Založnik:
Taylor & Francis, Westburn Publishers
ISSN:
0267-257X
COBISS.SI-ID:
16458333
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
socialno trženje
,
družbene spremembe
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj