izpis_h1_title_alt

Empowerment in social marketing : systematic review and critical reflection
ID Kamin, Tanja (Avtor), ID Kubacki, Krzysztof (Avtor), ID Atanasova, Sara (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (883,00 KB)
MD5: C949788A7FB84C0652EAC250CBF069FC
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/0267257X.2022.2078864 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
This paper analyses how social marketing scholarship engages with the concept of empowerment and reflects critically on its usage and conceptualisations. Based on a systematic literature review, the paper discusses the importance of empowerment theory for increasing the emancipatory potential of social marketing in pursuit of community betterment and social change. The paper offers a definition of empowerment for the social marketing discipline, constructs a conceptual framework of empowerment for social marketers, and clarifies the main aspects and principles of empowerment theory relevant for the development of critical social marketing, thereby providing sources for future research, continuing critical reflections and critique.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:empowerment, empowerment theory, critical social marketing, systematic review, social marketing, social change
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 1104–1136
Številčenje:Vol. 38, no. 11/12
PID:20.500.12556/RUL-137060 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:364.614.2:339.138
ISSN pri članku:0267-257X
DOI:10.1080/0267257X.2022.2078864 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:109889795 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.05.2022
Število ogledov:460
Število prenosov:95
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Journal of marketing management
Skrajšan naslov:MM, J. mark. manage.
Založnik:Taylor & Francis, Academy of Marketing, Westburn Publishers
ISSN:0267-257X
COBISS.SI-ID:16458333 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:socialno trženje, družbene spremembe

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj