izpis_h1_title_alt

Uporaba subkulturnih simbolov in elementov v oglaševanju na primeru komercialnega grafita : diplomsko delo
ID Dežman, Tea (Avtor), ID Velikonja, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kamin, Tanja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_dezman-tea.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:coolhunting, Subkultura, Grafiti, Oglaševanje, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Dežman]
Leto izida:2016
Št. strani:38 str.
PID:20.500.12556/RUL-86667 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:316.72(043.2)
COBISS.SI-ID:34346333 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.10.2016
Število ogledov:1217
Število prenosov:148
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Subculture, Graffiti, Advertising, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj