izpis_h1_title_alt

Socialno-marketinške intervencije za darovanje organov : diplomsko delo
Čož, Sinja (Avtor), Kamin, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_coz-sinja.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Darovanje organov, tkiv ipd., Socialni marketing, Promocija zdravja, Slovenija, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2016
Založnik:[S. Čož]
Št. strani:52 str.
UDK:616-089.843(043.2)
COBISS.SI-ID:34345821 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:710
Število prenosov:188
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Donation of organs, tissues, etc., Social marketing, Health promotion, Slovenia, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj