izpis_h1_title_alt

Socialno-marketinške intervencije za darovanje organov : diplomsko delo
ID Čož, Sinja (Avtor), ID Kamin, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_coz-sinja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Darovanje organov, tkiv ipd., Socialni marketing, Promocija zdravja, Slovenija, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Čož]
Leto izida:2016
Št. strani:52 str.
PID:20.500.12556/RUL-86692 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:616-089.843(043.2)
COBISS.SI-ID:34345821 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.10.2016
Število ogledov:1371
Število prenosov:241
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Donation of organs, tissues, etc., Social marketing, Health promotion, Slovenia, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj