Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of the University of Ljubljana
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Numbers
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (4)
Sanja Temnik:
Kakovost življenja obolelih za rakom
Romana Zidar:
Uporabnost modelov strateškega socialnega marketinga za teorijo in prakso socialnega dela
Sara Atanasova:
Družbeno strukturne lastnosti in psihološko opolnomočenje v spletnih zdravstvenih skupnostih
Sinja Gerdina:
Družbeno-kulturni vidiki smrti in vedenja pri darovanju organov po smrti
MSc theses (25)
Sara Atanasova:
Opolnomočenje v družbenih poljih spleta skozi Bourdieujevo teorijo simbolne moči
Tina Osterman:
Novinarski diskurz o novi zdravstveni reformi
Nina Lemež:
Mediatizacija energetike v slovenskih spletnih medijih
Sara Verderber:
Prakse in pomeni uživanja pijač z dodanim sladkorjem med osnovnošolci
Jana Juvan:
Vloga in pomen kriznega komuniciranja v javnih zdravstvenih zavodih
Petra Lukač:
Komercialno-socialni marketing
Sanel Ramović:
Vloga opolnomočenja na spletnih zdravstvenih skupnostih v odnosu med zdravnikom in bolnikom
Aljoša Kirič:
Pomen dobro načrtovane komunikacijske kampanje na platformah za množično financiranje
Katja Sreš:
Problematika zavržene hrane v slovenskih gospodinjstvih
Iva Đekić Tajnšek:
Vloga energetske in okoljske pismenosti pri prehodu v trajnostni energetski sistem: energetska stališča in vedenje mladih potrošnikov v Sloveniji.
Simona Rupar:
Geneza samosledenja in njegov vpliv na razumevanje, doživljanje in upravljanje zdravja
Tin Kos:
Nasilje nad ženskami v intimnopartnerskem razmerju in izhodišča za prihodnje socialnomarketinške kampanje v Sloveniji
Luka Blažič:
Marketinško upravljanje mestnih jeder v Sloveniji
Nika Todorovski:
Umeščanje izdelkov v kuharskih resničnostnih šovih
Sinja Gerdina:
Uokvirjanje sporočil v intervencijah za promoviranje darovanja organov po smrti
Jan Peloza:
Marketinško komuniciranje iger na srečo v Sloveniji
Eva Gradišar:
Posmrtno darovanje organov v republiki Sloveniji
Ajda Miška:
Marketinška usmeritev in oblikovanje v slovenski pohištveni industriji
Grega Zakrajšek:
Blockchain in konstrukcija četrte industrijske revolucije
Tjaša Jarc:
Zaznavanje kakovosti izdelkov in storitev pri spremembi uporabe strategij potega in potiska
Maja Završnik:
“Beg možganov” med mladimi Slovenci
Petra Pance:
Socialnomarketinški pristopi za zmanjšanje uporabe plastične embalaže za enkratno uporabo med mladimi potrošniki
Argresa Bylykbashi:
Stališča zdravstvenih delavcev v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana do darovanja organov
Nina Furlan:
Krizno komuniciranje in zaupanje v slovenske javnozdravstvene institucije med mladimi: primer Nacionalnega inštituta za javno zdravje
Staša Turnšek:
Uporaba apelov strahu v intervencijah za doseganje vedenjskih in družbenih sprememb z vidika socialnega marketinga: primer »Hiša strahov«
BSc theses (148)
Jure Golob:
Oglaševanje malih podjetij v tiskanih medijih
Martina Meke:
Disciplinirano telo
Milan Mirjanič:
Socialni marketing zdravja
Nina Intihar:
Širjenje blagovne znamke
Helena Mohar:
Kartica zvestobe na primeru podjetja Adria mobil, d.o.o.
Sabina Plaznik:
Vizualna konstrukcija zdravja v oglasih v ženskih revijah
Peter Klemenčič:
Informiranje o zdravilih na recept
Nina Zupančič:
Oglaševalska agencija na prepihu
Ana-Seta Pucihar:
Upravljanje dogodkov
Gregor Strajnar:
Načrtovanje zakupa medijskega prostora
Kristina Žagar:
Mediji in prehranjevalne navade mladostnikov
Rok Kunej:
Odnosi z javnostmi v znanstvenoraziskovalnih organizacijah
Mateja Bizjak:
Pozicioniranje tržnih znamk v slovenske filme
Vesna Hajnšek:
Atmosferika v tržnem komuniciranju
Manja Štokojnik:
Popularna glasba in oglaševanje
Katarina Košmrlj:
Potrošnja vina
Tina Parazajda:
Uporaba inovativnih medijev v boju za pozornost potrošnika
Katarina Petrović:
Pravična trgovina
Urban Laurenčič:
Oglaševanje na mobilnih površinah
Urška Boršič:
Izdelki (za) zdravo življenje
Maja Mišanović:
Diskurzi potrošniške pismenosti v dobi potrošniške družbe
Branka Stiplošek:
Javno dnevno otroško varstvo kot mehanizem usklajevanja dela in družine v Sloveniji in izbranih evropskih državah
Tina Grošelj:
Spletna televizija za gluhe in naglušne
Petra Prelog:
Upravljanje dogodkov na primeru Slovenskega oglaševalskega festivala
Nataša Ogorevc:
Promocija nekonvencionalnih metod zdravljenja
Tamara Toplak:
Socialni marketing izobraževanja
Sanda Vidmar:
Sistem kot komunikacijsko orodje za vzpostavljanje odnosov med podjetji
Maša Puklavec:
Študijska potovanja tujih novinarjev v Slovenijo kot del tržnega komuniciranja Slovenske turistične organizacije
Nina Perossa:
Marketinški odnosi med oglaševalskimi agencijami in oglaševalci
Andreja Okorn:
Slovenski športni medijski prostor
Helena Dolšak:
Meje kreativnosti v socialnem oglaševanju
Kaja Andolšek Jesenovec:
Trendi v trgovinskem oglaševanju
Maša Čeplak:
Uvajanje blagovne znamke na novi trg; Vstop Zavarovalnice Triglav, d.d. na Slovaško
Tamara Toman:
Trženje mesta Nova Gorica
Martina Pavlović:
Trženje stanovanjskih nepremičnin - novogradnje
Ana Svoljšak:
Korporacijska znamka
Martina Žoldoš:
Reprezentacija alkohola v tiskanih medijih
Katja Grebenc:
"Alkohol ubija. Največkrat nedolžne." - analiza socialnomarketinškega programa
Tanja Knez:
Fondazione Pubblicità Progresso - Primer uspešnega izvajalca socialnega marketinga v Italiji
Lara Šesek:
Tržno komuniciranje tobačne industrije
Mojca Klenovšek:
Pasti družbene odgovornosti
Polona Dvoršak:
Spreminjanje vedenja potrošnikov na primeru ločenega zbiranja odpadkov
Ena Kobentar:
Zelene trditve v oglaševanju
Blaž Kranjc:
Odnos Slovencev do igranja namiznih družabnih iger
Maša Sajko:
Analiza oglaševanja hrane in pijače v slovenskih revijah za otroke in mladostnike
Tina Fonović:
Uporaba klasičnih marketinških tehnik in načel socialnega marketinga pri vzgoji v cestnem prometu
Neža Mirnik:
Prepričevalni pristop k promociji zdravja
Luka Strasner:
Video igra kot oglas
Katjuša Leban:
Seksualni vidiki preobrazbe intimnosti in njihova komercializacija
Mojca Mesojedec:
Komuniciranje krvodajalstva - študija primera Rdečega križa Slovenije
Urška Kolar:
Diskurz družbene odgovornosti
Neja Činkole:
Problem plastičnih vrečk in trgovinska podjetja
Boštjan Jamnikar:
Kdo je Lumpi?
Špela Sila:
Tržno komuniciranje hrane otrokom na spletu
Neža Lavrenčič:
Oglasna igra kot orodje trženja prehrane za otroke
Dalija Hadler:
Kampanje za boj proti raku v Sloveniji
Nives Nadoh:
Marketing v visokem šolstvu
Tamara Hozjan:
Spletne skupnosti kot orodja odnosov z javnostmi
Špela Pajnik:
Socialni marketing
Lidija Hvastja Rupnik:
Otrokove pravice - Program Varuha človekovih pravic RS
Helena Hostnik:
Tržno komuniciranje muzejev na primeru muzejske dejavnosti Javnega zavoda Bogenšperk
Bojan Popović:
Spletno virusno tržno komuniciranje
Špela Bovha:
Zunanje oglaševanje kot del identitete mesta
Urša Miočinovič:
Ideologija uspeha
Grega Zakrajšek:
Vpliv trženja hrane in pijače na otroke in mladostnike
Neja Škrinjar:
Oglaševanje in umetnost se potrebujeta
Nina Lemež:
Odkrivanje okoljskega zavajanja v podjetjih
Darko Malić:
Oglaševanje v virtualnem svetu Second Life
Simona Šturm:
Kultura wellnessa
Lea Vornšek:
Dejavniki dolgoročnega vzdrževanja zmanjšane telesne teže in njihovo komuniciranje
Romana Miklavž:
Reprezentacija duševnega zdravja v reviji Lepa & zdrava
Matjaž Mali:
Humor v oglaševanju
Sara Tomazin:
Prepoznavanje dejavnikov sprememb v neprofitnih organizacijah in načrtovanje marketing rešitev
Silvija Zemljak:
Uporaba interaktivnega tržnega komuniciranja v bančnem marketingu
Sandra Zafirovič:
Vpliv trženja na odločitve vodje prehrane v osnovni šoli pri sestavljanju jedilnikov
Majda Dreisiebner:
Marketing vinske ceste
Anja Filej:
Tržno komunikacijski načrt za mladinski hotel v Goriških brdih
Emil Jusić:
Tržno komuniciranje z dovoljenjem v kategoriji produktov FMCG
Špela Pavlin:
Komunikacijska strategija "Študentsko delo ni napaka na trgu dela!"
Melita Božič:
Stres v tržno-komunikacijski agenciji
Jasna Simović:
Storitveni marketinški splet na primeru festivala Teden mladih 2011
Lara Oven:
Oglaševanje in družbeni mediji
Petra Zemljič:
Trženje hrane otrokom
Nika Novak:
Emocije v oglaševanju
Pia Turel:
Trženje hrane otrokom v računalniških igricah
Katarina Jenko:
Učinkovitost regulative na področju tržnega komuniciranja alkoholnih pijač
Judita Kulovec:
Zdravje imigrantk v Sloveniji
Kaja Cunk:
Raba socialno-marketinških pristopov pri spodbujanju aktivne politične participacije mladih v Sloveniji
Tina Juršič:
Uporaba in licenciranje glasbe v oglasih
Ana Lina Merhar:
Kako otroci med četrtim in desetim letom starosti prepoznajo in prikličejo tržne znamke?
Pavle Terzič:
Prisotnost zdravstvenih tem v stripu Alan Ford
Nika Nolda:
Podiranje preprek med nakupno intenco in nakupnim vedenjem potrošnikov v "okoljskem marketingu"
Teja Kampuš:
Vstopanje ideologije zdravja na področje kozmetike
Jerneja Varšek:
Tržno komuniciranje farmacevtske industrije v Sloveniji
Ana Pisar:
Vpeljava novih medijev v marketinško strategijo na področju socialnega marketinga za promocijo zdravja
Adrijana Korez:
Vpliv kampanje Kupujem slovensko na zaznavo izdelkov slovenskega porekla pri potrošnikih
Eva Požar:
Promocija duševnega zdravja med študenti
Zala Velkavrh:
Potencial alternativnih potrošniških praks
Ana Plut:
Družbeni mediji
Ana Petančič:
Najboljša uporabniška izkušnja na prodajnem mestu
Luka Blažič:
Vloga socialnega marketinga pri oblikovanju nacionalnih politik v Sloveniji
Manja Turk:
Gnus v apelih strahu v oglasih za promoviranje zdravja
Tilen Kegl:
Pozicioniranje energijskih pijač v Sloveniji
Pavlina Japelj:
Slovenska identiteta skozi prizmo prehrane v obdobju od osamosvojitve do priključitve Evropski uniji
Maša Butara:
Regulacija marketinških aktivnosti strani alkoholnih pijač na družbenem omrežju Facebook
Ajda Miklavčič:
Vpliv posameznikovega kulturnega kapitala na njegovo nakupno vedenje
Ajda Miška:
Trženje z dogodki in sponzorstvo dogodkov na javnih površinah v Ljubljani
Dijana Tomić:
Pojmovanje družbene odgovornosti v oglaševalskih agencijah
Kaja Kirn:
Izzivi tržnega komuniciranja bank v povezavi s spremembami poslovanja v času pandemije zaradi COVID-19
Petra Geč:
Vpliv trženja hrane in pijač na problematiko debelosti med otroki
Igor Mlinar:
Ustvarjalne stranpoti oglaševalcev alkohola v tiskanih medijih
Nika Brodnik:
Družbena odgovornost v oglaševanju na primeru podjetja UniCredit Banka Slovenija d.d.
Rok Mišo Spasović:
Korporativno znamčenje skozi teorijo družbenega konstrukcionizma in paradigmo soustvarjanja
Denis Džaferović:
Oglaševanje v video igrah: luksuzne znamke v igri Roblox
Domen Švegelj:
Merchandising: sredstvo komuniciranja in vir financiranja v nogometnih klubih
Maja Kirbiš:
Reprezentacija užitka v oglaševanju hrane skozi foodporn
Katja Sreš:
Spodbujevalni in zaviralni dejavniki pri uporabi pralnih plenic
Anja Weitzer:
Vegetarijanstvo kot upor
Lavra Škulj:
Odnos dijakov do zdravega prehranjevanja in oglaševanja "zdrave" prehrane
Petra Pance:
Vpliv igrifikacije na vedenjsko spremembo
Alja Žorž:
Vpliv samosledilnih naprav na dojemanje telesa in zdravja
Tea Dežman:
Uporaba subkulturnih simbolov in elementov v oglaševanju na primeru komercialnega grafita
Tjaša Pavlič:
Igrifikacija oglaševanja v Sloveniji
Maja Pozvek:
Političnomarketinški pristop k spodbujanju volilne udeležbe na primeru volitev v Evropski parlament v RS
Nina Bergoč:
Oglaševanje kozmetičnih izdelkov v reviji Naša žena med leti 1945 in 2015
Sinja Gerdina:
Socialno-marketinške intervencije za darovanje organov
Diana Abdagić:
Problematika igralništva v Sloveniji
Maja Šušnjara Gabor:
Socialni marketing in analiza preventivnih programov na področju problematične rabe alkohola med mladimi
Živa Matkovič:
Pomen marketinga v malih podjetjih in primer Mojster Miha, d.o.o.
Urška Lisjak:
Prodaja živil v razsutem stanju kot podaljšek ponudbe organsko in lokalno pridelane hrane
Balladero:
Vloga glasbe v oglaševanju
Dalibor Jugović:
Socialno-marketinški pristop k reševanju družbenih problemov na primeru krvodajalstva
Manca Kranjec:
Prehranska panika v medijih
Tea Gobec:
Razumevanje vrednosti pri opredelitvi za darovanje organov
Eva Remic:
Vloga spletnih družbenih omrežij pri doseganju družbene podpore za darovanje organov po smrti
Lea Grilc:
Snapchat kot novo marketinško-komunikacijsko orodje
Janja Brčič:
Družbena odgovornost v tržnokomunikacijskih kampanjah podjetij alkoholne industrije
Miša Sajovic:
Promocija slovenskih ročno narejenih izdelkov
Matic Slabe:
Marketing turističnih destinacij v času družbeno-političnih pretresov
Katja Trop:
Integrirano komuniciranje v fizičnem in računalniško posredovanem tržnem prostoru
Ajda Miklavčič:
Proglas skozi oglaševalski trikotnik
Teja Zupančič, Eva Pirih:
Primerjalno oglaševanje in motivacijski mehanizmi v ozadju
Tina Pivar, Anita Rudolf:
Mediatizacija zdravstvenih priporočil za diabetike
Anamarija Carotta, Mateja Kurež:
Promocija duševnega zdravja med študenti Univerze v Ljubljani
Meta Galjot, Zala Andrina Logar:
Analiza slovenskih HIV/aids prevencijskih kampanj po merilih socialnega marketinga
Alma Mudri:
Multimodalna analiza komunikacijske kampanje o raku na dojki
Blažka Klarić:
Marketinško komuniciranje turistične agencije Palma v času pandemije zaradi COVID-19
Mira Grabanica:
Socialnomarketinški pristop k vključevanju albanskih priseljenk v programe za učenje slovenskega jezika
Other documents (16)
Tanja Kamin:
Mirjana Nastran Ule: Spregledna razmerja: O družbenih vidikih sodobne medicine. Maribor: Aristej, zbirka Dialogi, 2003
Tanja Kamin, Blanka Tivadar:
Laično upravljanje s telesom v imenu zdravja
Tanja Kamin, Blanka Tivadar:
Kapital(i) in zdravje
Barbara Uštar, Tanja Kamin:
Odnos in stališča zdravstvenih delavcev do darovanja organov po smrti ter donorske in transplantacijske dejavnosti v Sloveniji
Tanja Kamin, Nina Perger:
Failures in crisis communication during the Covid-19 pandemic in Slovenia
Primož Medved, Urša Golob, Tanja Kamin:
Learning and diffusion of knowledge in clean energy communities
Tanja Kamin:
Social marketing of a different pace
Sara Atanasova, Tanja Kamin, Gregor Petrič:
Exploring the benefits and challenges of health professionals' participation in online health communities: emergence of (dis)empowerment processes and outcomes
Tanja Kamin, Krzysztof Kubacki, Sara Atanasova:
Empowerment in social marketing
Tanja Kamin, Barbara Koroušić-Seljak, Nataša Fidler Mis:
Water wins, communication matters
Jake Barnes, Paula Hansen, Tanja Kamin, Urša Golob:
Energy communities as demand-side innovators?
Urša Golob, Tanja Kamin, Jake Barnes:
Knowledge and skills required to set up and operate clean energy communities
Zlatko Fras, Boštjan Jakše, Samo Kreft, Žiga Malek, Tanja Kamin, Nika Tavčar, Nataša Fidler Mis:
The activities of the Slovenian Strategic Council for Nutrition 2023/24 to improve the health of the Slovenian population and the sustainability of food
Jake Barnes, Paula Hansen, Tanja Kamin, Urša Golob, Sarah Darby, Nicolien van der Grijp, Daniel Petrovics:
Creating valuable outcomes
Andreja Vezovnik, Tanja Kamin:
Young flexitarians
Tanja Kamin, Andreja Vezovnik, Irena Bolko:
Changing our food habits one bite at a time