izpis_h1_title_alt

Multimodalna analiza komunikacijske kampanje o raku na dojki
ID Mudri, Alma (Avtor), ID Kamin, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,37 MB)
MD5: 74ADB56D4F9F67F635515D88B5CE83B3

Izvleček
Družbeno dojemanje raka dojk se je skozi čas spreminjalo, dandanes pa se ob še vedno prisotni stigmi pojavljajo tudi drugačni diskurzi, ki raka konstruirajo na način oplemenitene življenjske preizkušnje. Ženske tako niso več le »žrtve« te bolezni, temveč so »roza premagovalke«. Obenem je rak dojk na zdravstvenem področju zelo raziskana tema, z družbenega vidika reprezentacij in pomenov pa slovenskih analiz primanjkuje. Namen diplomskega dela je raziskati, kako neprofitna organizacija Europa Donna komunicira o raku dojk in kako ga skozi svoje komunikacijske kampanje konstruira. Z diplomskim delom pokažem, da se pomen te bolezni konstruira na način, ki je skladen z diskurzi in vrednotami, ki v nekem obdobju prevladujejo v družbi. Dandanes je v javnosti izreden poudarek na preventivi, odgovornosti posameznika za lastno zdravje in optimističnem spopadanju z boleznijo. Z multimodalno analizo dokažem, da so ravno te ideje vpete tudi v posamezne semiotske izbire pri komunikacijski kampanji »Lep je dan« in izpostavim določene problematike takšnih konstrukcij. V sklepnem delu spoznanja analize primerjam s tujimi ugotovitvami, pri čemer se izkaže, da so konstrukcije raka dojk v Sloveniji podobne tistim drugje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:rak na dojkah, multimodalna analiza, Europa Donna, reprezentacije.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-108369 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:36282205 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.06.2019
Število ogledov:1220
Število prenosov:201
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Multimodal analysis of a breast cancer communication campaign
Izvleček:
The perceptions of breast cancer within a society have changed in time. Although still largely surrounded by stigma, several other discourses emerged, constructing breast cancer as a life-affirming experience. Women, afflicted by the disease, are now portrayed as “pink survivors” or “she-roes”, and not only as “victims”. Within the field of health care breast cancer in Slovenia is a well-researched topic, but in terms of social aspects such as representations and meaning-creation it remains moderately unresearched. The main objective of this thesis is to explore how a non-profit organisation Europa Donna communicates about breast cancer and creates constructions of it through its communication campaigns. This thesis shows that the meanings of breast cancer are constructed in a way that reflects the current discourse practices and values in society such as increased emphasis on factors of prevention, individual responsibility and maintaining an optimistic mindset while battling the disease. The following multimodal analysis then reveals those exact ideas embedded within different semiotic choices and affordances as part of a “Lep je dan” communication campaign. The thesis shows how these kinds of constructions and representations can be problematic and concludes in agreement with certain findings made by other authors, therefore positioning Slovenian constructions of breast cancer in line with them.

Ključne besede:breast cancer, multimodal analysis, Europa Donna, representations.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj