izpis_h1_title_alt

Snapchat kot novo marketinško-komunikacijsko orodje : diplomsko delo
ID Grilc, Lea (Avtor), ID Kamin, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_grilc-lea.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:mobilne aplikacije, digitalni marketing, Tržno komuniciranje, Pametni telefoni, Oglaševanje, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Grilc]
Leto izida:2017
Št. strani:70 str.
PID:20.500.12556/RUL-99103 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.113:004.738.52(043.2)
COBISS.SI-ID:35377501 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.01.2018
Število ogledov:2633
Število prenosov:180
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing communication, Smartphones, Advertising, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj