izpis_h1_title_alt

Socialnomarketinški pristop k vključevanju albanskih priseljenk v programe za učenje slovenskega jezika : diplomsko delo
ID Grabanica, Mira (Avtor), ID Kamin, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (973,66 KB)
MD5: FDEC70ED4E8F52B48A46B0B1D27B4883

Izvleček
Albanski priseljenci s Kosova trenutno predstavljajo eno izmed najhitreje rastočih skupin priseljencev v Kranju, kažejo pa se težave pri njihovem vključevanju v lokalno okolje. Posebej izstopa problematika albanskih žensk, ki večinoma ostajajo doma in skrbijo za gospodinjstvo, kar jim dodatno otežuje vključevanje. Pogosto zaradi tega slabo znajo slovenski jezik in niso samostojne pri opravljanju vsakodnevnih obveznosti zunaj doma. Za spodbujanje vključevanja albanskih priseljenk v programe za učenje slovenskega jezika je potrebno razumeti njihove potrebe, izzive, ovire pa tudi priložnosti glede vključevanja v take programe da bi jih lahko ustrezno vzpodbudili in motivirali za aktivno (in prostovoljno) vključevanje v take programe. S pomočjo fokusnih skupin sem želela raziskati dejavnike, ki spodbujajo oz. zavirajo albanske priseljenke pri obiskovanju tovrstnih programov. Na podlagi raziskave sem s pomočjo ključnih usmeritev socialnomarketinškega pristopa oblikovala priporočila za prilagojen jezikovni program, ki bi albanskim priseljenkam omogočal lažje vključevanje v lokalno okolje ter posledično koristil njim in skupnosti v Kranju.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:socialni marketing, albanske priseljenke s Kosova, jezikovni programi za priseljence, vključevanje priseljencev, integracija, migrantje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:M. Grabanica
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (63 str.))
PID:20.500.12556/RUL-156094 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:364.614.2:339.138:376-054.62(043.2)
COBISS.SI-ID:195172867 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.05.2024
Število ogledov:85
Število prenosov:17
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A social marketing approach to engage Albanian female migrants in Slovenian language learning programs
Izvleček:
Kosovar Albanian immigrants represent one of the fastest growing communities in Kranj, yet their local integration faces persistent challenges. One prominent issue relates specifically to Albanian women, who mostly stay at home and take care of household duties which limits their integration opportunities. They often have poor knowledge of the Slovenian language and are not independent in performing daily tasks outside of their home. To facilitate their integration, Slovenian language learning programs have been identified as a primary tool. For the former to be successful, it is necessary to understand Albanian women’s needs and obstacles in order to influence their active and voluntary participation in such programs. Through a qualitative study, I aimed to investigate the factors that encourage or hinder Albanian immigrant women from attending Slovenian language learning programs.Based on the findings and a social marketing approach, I formulated recommendations for an adapted language learning program that would more effectively integrate Albanian immigrant women, ultimately benefiting them and the community in Kranj.

Ključne besede:social marketing, female Kosovar Albanian migrants, language learning programs for migrants, integration of migrants, integration, migrants

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj