Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (22)

  1. Maja Rigler: Oblikovanje tematske vizualne identitete za Exit festival
  2. Maša Pušnik: Načrtovanje in postavitev prostorske intervencije z družbeno kritičnim sporočilom
  3. Maja Ferjanc: Umestitev digitalne ilustracije v fotografijo s pomočjo dolgega osvetlitvenega časa
  4. Nina Lepoša: Fotografiranje letenja s toplozračnimi baloni
  5. Luka Šantl: Ustvarjanje kratkega animiranega filma po lirski predlogi
  6. Žan Kladnik: Oblikovanje vizualne identitete in načrtovanje spletne aplikacije s poudarkom na uporabniško usmerjenem oblikovanju
  7. Lara Pirjevec: Vizualna predstavitev Divaške jame s stereofotografijo
  8. Eva Ožbot: Oblikovanje in ilustracija slikovnega zemljevida
  9. Ksenja Gorenak: Priprava promocijskih materialov in oblikovanje spletne strani za blagovno znamko unikatne keramike
  10. Katarina Lipušček: Pristopi virtualne fotografije v računalniških igrah v primerjavi z digitalno fotografijo
  11. Nejc Bočaj: Vpliv vizualne kompleksnosti spletnih oglasov na percepcijo uporabnikov spletnih strani
  12. Žan Reberšek-Gavrič: 3D vizualizacije za uporabo pri oblikovanju spletne strani
  13. Maja Grojzdek: Načrtovanje in oblikovanje komunikacijske kampanje za turistično kmetijo
  14. Hana Fabjan: Optimizacija fotografskega delokroga in procesa dela v podjetju Unicasting
  15. Lara Dolinšek: Proces dela grafičnega oblikovalca v glasbeni industriji od ideje do načrtovanja in izvedbe
  16. Kaja Klančar: Raziskava učinkovitosti prenosa sporočila z uporabo animirane fotografije
  17. Petra Lapajne Povirk: Razvoj fotografske serije po dramskem delu in analiza vpliva prisotnosti besedila na prenos zgodbe
  18. Dominika Rozina: Uporaba humorja v produkciji vidnih sporočil
  19. Sara Krašovec: Načrtovanje in oblikovanje vizualne identitete aplikacije s poudarkom na sistemu ilustracij
  20. Jasmina Ajdini: Primerjava metod pridobivanja podatkov za analizo sledenja očesnim premikom
  21. Mark Breznik: Produkcija fotografskega zina in pregled uporabe zina na področju fotografije
  22. Vita Auguštin: Vpliv kulturnih značilnosti Slovenije in Portugalske na grafično oblikovanje

Diplomska dela (69)

  1. Melani Medved: Analiza in preoblikovanje plakatov za razstave Zavoda Kersnikova
  2. Pia Gaber: Makro fotografija človeškega očesa
  3. Petra Lapajne Povirk: Izdelava fotografskega priročnika na podlagi primerjave učinkovitosti delovanja doma izdelane in profesionalne fotografske opreme
  4. Nik Hrovat: Promocija Centra Noordung v Turistični destinaciji Rogla-Pohorje
  5. Urška Mori: Analogna fotografija LGBTQ+ oseb na slovenskem podeželju
  6. Tjaša Blaško: Analiza vpliva glasbene podlage na zaznavo televizijskega oglasa
  7. Taja Marčetič: Razvoj blagovne znamke za linijo izdelkov naravne kozmetike
  8. Nac Kaker: Sodobni jugoslovanski politično-sociološki propagandni plakati
  9. Ines Oražem: Preoblikovanje celostne grafične podobe za podjetje Kamitex d. o. o.
  10. Sara Prinčič: Izdelava celostne grafične podobe za turistično nastanitev v Goriških Brdih
  11. Nika Rudolf: Fotografska pripoved izkušnje bolezni in zdravljenja
  12. Nino Kolar: Vpliv postprodukcije na čustveno zaznavo pri portretni fotografiji
  13. Ana Pečovnik: Izdelava celostne grafične podobe za Velenje Underground
  14. Nik Jurak Uštar: Vizualno oblikovanje predstavitve izdelka za namene trženjske kampanje in analiza učinkovitih kreativnih rešitev
  15. Tara Semečnik: Stvaritev videospota za pesem Les Cornichons
  16. Tadeja Čander: Celostna grafična podoba internetne osebnosti
  17. Lovro Frece: Uporaba orodij generativne umetne inteligence v preoblikovanju oblikovalskega procesa
  18. Anja Skok: Postprodukcija studijskega portreta
  19. Pia Lubej: Smernice kulinaričnega fotografa
  20. Luka Svetic: Oblikovanje in objava modne zgodbe
  21. Martina Nose: Pomen in vpliv zvočne znamke
  22. Maja Grojzdek: Izdelava spletne trgovine za naročnika Dilca Rogovilca
  23. Maja Černe: Prostorska produktna fotografija
  24. Kaja Škorjanc: Varovanje okolja v Gambiji skozi fotografski objektiv
  25. Jaka Ceglar: Izboljšanje oglaševalske fotografije po vzoru fotografskih mojstrov
  26. Miha Skrt: Zgodba v komercialni fotografiji
  27. Teja Medvešček: Načrtovanje in oblikovanje zemljevida prog za gorske kolesarje
  28. Katarina Mlakar: Načrtovanje in oblikovanje grafične podobe za lepotni salon
  29. Žan Kreft: Načrtovanje in oblikovanje vizualne identitete z navdihom iz preteklih obdobij oblikovanja
  30. Ana Jakončič: Prenova celostne grafične podobe podjetja Punčke za punčke
  31. Janja Cerar: Načrtovanje in oblikovanje avtomobilskega uporabniškega vmesnika
  32. Eva Bužanin: Oblikovanje grafične podobe glasbene skupine in glasbenega albuma
  33. Karin Čotar: Prenova celostne grafične podobe podjetja Portal Inženiring d.o.o.
  34. Tia Török: Reportažna fotografija kmečkih običajev Prekmurja
  35. Milena Gasparin: Reklamni plakat na Slovenskem
  36. Dajana Anić: Oblikovanje brošure s komercialnimi fotografijami
  37. Ana Kandare: Fotografski portreti prebivalcev Gambije
  38. Maja Račič: Izdelava fotografskih plakatov s tehniko sitotiska
  39. Iana Kušer: Vpliv postavitve in vsebine fotografij na nakup v spletnih trgovinah
  40. Neja Mele: Portretna fotografija z UV svetlobnim učinkom
  41. Lucia Jamnik: Gibanje v grafičnem oblikovanju plakatov
  42. Katarina Lipušček: Prenova spletnega mesta za multikonferenco
  43. Matic Strgar: Analiza zaznave čustev v fotografskem portretu
  44. Jaka Fefer: Razvoj in vzpostavitev blagovne znamke
  45. Jasmina Ajdini: Predlog prenove spletnega mesta Naravoslovnotehniške fakultete
  46. Niko Obran: Digitalizacija filmskih negativov na različne načine
  47. Lucija Semič: Izdelava in oglaševanje voščilnic
  48. Sintija Habjanič: Modna fotografija v slogu Helmuta Newtona
  49. Alen Herič: Gambija - reportažna fotografija
  50. Sergej Radosavac: Vpliv ambienta v produktni fotografiji
  51. Manca Rus: Problematika retuširanja fotografij v oglaševalski industriji in na družbenih omrežjih
  52. Urška Klenovšek: Ustvarjanje celostne grafične podobe linije izdelkov za lase
  53. Katarina Fišer: Oblikovanje vizualne podobe tržne znamke uniseks oblačil
  54. Sara Gavranović: Portretna fotografija za promocijo nakita znamke The Lie by JPZ
  55. Lara Mrhar: Analiza razvoja in izdelava filmskih plakatov
  56. Lara Zuza: Analiza in oblikovanje animiranih plakatov
  57. Neja Kenda: Oblikovanje vizualne identitete za festival Gora Rocka
  58. Tom Macarol: Vpliv goriščne razdalje na reprezentacijo motivov v različnih fotografskih žanrih
  59. Liza Jerončič: Izdelava celostne grafične podobe kolekcije torbic
  60. Nadja Zgrabič: Načrtovanje in oblikovanje celostne grafične podobe blagovne znamke
  61. Urban Selič: Avtomobilistična pobarvanka Pobrumvanka
  62. Marina Mlačić: Oglaševanje izdelkov podjetja Maristella na družbenih omrežjih
  63. Tina Černetič: Uporaba svetlobnih slogov v portretni fotografiji
  64. Mark Vidic: Fotografiranje nočnega neba
  65. Tisa Praprotnik: Opozarjanje na podnebne spremembe skozi serijo fotografij
  66. Rebeka Žerovnik: Oblikovanje komunikacijskih materialov digitalnega inovacijskega stičišča na področju zdravja
  67. Larisa Matijevič: Izdelava konceptualne fotografske serije v obliki fotoknjige
  68. Lorena Baš: Fotografiranje različnih plesnih stilov
  69. Miša Marguč Jensterle: Prilagoditev celostne grafične podobe za trideseto obletnico Slovenskega društva Hospic

Druga dela (1)

  1. Andrej Učakar, Ana Sterle, Martina Vuga, Tamara Trček Pečak, Denis Trček, Jure Ahtik, Karin Košak, Deja Muck, Helena Gabrijelčič Tomc, Tanja Nuša Kočevar: 3D digital preservation, presentation, and interpretation of wooden cultural heritage on the example of sculptures of the FormaViva Kostanjevica na Krki collection