Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (14)

  1. Domen Petrovčič: Preverba poslovne priložnosti posoje delovne sile na domačem in tujem trgu ostalim podjetjem preko izbranega podjetja
  2. Jerneja Kregar: Analiza vpliva domačih živali na delovnem mestu na počutje zaposlenih v majhnem podjetju
  3. Sebastijan Jankovič: Ocena podjetniške priložnosti spletne platforme za aktivnost jadranja na deski
  4. Nina Pirc: Psihološko profiliranje podjetnikov in podjetniških timov
  5. Maruša Mikeln: Primerjava podpornega okolja za spodbujanje in razvoj podjetništva v Sloveniji in Združenem kraljestvu
  6. Aljaž Lavrenčič: Ocena podjetniške priložnosti na primeru Korejske restavracije v Sloveniji
  7. Boris Horvat: Učenje iz neuspeha na platformah množičnega financiranja
  8. Saša Puntarić Makuc: Razumevanje stigme podjetniškega neuspeha skozi naklonjenost družbe in podjetnika k tveganju
  9. Aja Zebič: Razvoj podjetniške priložnosti na področju storitev
  10. Helena Treska: Podjetje, ki ga vodi lokalna skupnost
  11. Petra Krapež: Analiza prednosti in izzivov zadružništva kot alternativnega poslovnega modela v Sloveniji
  12. Matjaž Rojc: Vpliv zakonodaje na količino reciklirane odpadne embalaže v Sloveniji
  13. Alja Hrovatič: Analiza procesa zaposlovanja v socialnem podjetništvu
  14. Borut Brulc: Analiza vpliva potovanj podjetnikov na izvozno naravnanost mikro podjetij

Diplomska dela (65)

  1. Tamara Boškić: Telesna govorica kot del nebesedne komunikacije na razgovorih za delo
  2. Tina Vojska: Uvedba promocije zdravja na delovnem mestu v izbranem podjetju
  3. Tonka Tomić: Vloga in zaščita žvižgačev pri razkrivanju nepravilnosti v bančnem sektorju
  4. Petra Mahnič: Analiza zadovoljstva gostov Hostla Soča Rocks in predlog za nadaljnje poslovanje
  5. Katja Kurent: Predlogi za vpeljavo nove dejavnosti v podjetju Grading Kurent d.o.o.
  6. Neva Lotrič: Načrt trženja za uvedbo novega izdelka v izbranem podjetju
  7. Toni Valpatič: Pomen blagovne znamke za majhna in srednje velika podjetja
  8. Filip Pfeifer: Izzivi nasledstva v družinskem podjetju Kava bar Zmajeva votlina
  9. Nika Škrjanec: Ravnotežje med delom in družino zaposlenih v izbranem podjetju
  10. Tjaša Ristić: Poslovni načrt za Masažni salon Alegria
  11. Tamara Zaletelj: Sporne prakse v slovenskih oglasih
  12. Brigita Petek: Analiza socialnega dampinga v transportni panogi
  13. Petra Tegelj: Analiza notranjega okolja podjetja s hitro prehrano
  14. Kristina Žitnik: Analiza usklajevanja poklicnega in družinskega življenja v podjetju Messer Slovenija
  15. Miha Zarič: Analiza vodenja in motivacije nogometašev v Nogometnem društvu Gorica
  16. Ula Sovdat: Analiza posledic nedelovanja krožno kabinske žičnice Kanin
  17. Eva Meglič: Analiza trženja preko vplivnežev v Sloveniji
  18. Teja Rutar: Usklajevanje študija in študentskega dela
  19. Marjeta Lapanja: Vpliv tehničnih ovir na obmejne ponudnike turističnih storitev ob hrvaški meji
  20. Aleksandra Drljača: Diskriminacija žensk v poslovnem svetu
  21. Majda Klenovšek: Podjetniške mreže
  22. Klavdija Zupančič: Zadružništvo in delavski prevzemi v zadružništvu
  23. Nina Žurbi: Ravnanje z gradbenimi odpadki kot vir konkurenčne prednosti
  24. Karmen Kaker: Analiza okoljske odgovornosti v podjetju C&A Slovenija
  25. Nataša Ošep: Analiza poslovnega modela zavoda za medgeneracijsko solidarnost Sopotniki
  26. Špela Šavli: Organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju Intereuropa d.d.
  27. Damijana Flis: Analiza komunikacije v izbranem podjetju
  28. Alex Kodba: Analiza kompetenc vodij oddelkov v podjetju Rosenbauer
  29. Katja Lesjak: Etika v prikritem oglaševanju
  30. Marjeta Kutnar: Predlog nasledstva družinskega podjetja Okrepčevalnica Kutnarjev hram
  31. Sabina Halilovič: Sistemi motiviranja in nagrajevanja zaposlenih v podjetju Thermana Laško
  32. Suzana Habot: Analiza družbenih učinkov izbranega slovenskega socialnega podjetja
  33. Veronika Vovk: Raziskava o pogledih slovenskih porabnikov o hrani iz humano rejenih živali
  34. Simona Černe: Pomen etike v Zavarovalnici Triglav, d.d.
  35. Saša Zavašnik: Preverba poslovne priložnosti za akvaponiko
  36. Katja Pezdir: Strategija razvoja izbrane turistične kmetije
  37. Matic Križman: Analiza slovenskega trga pridelave in predelave industrijske konoplje
  38. Jerneja Kregar: Domače živali na delovnem mestu
  39. Žiga Debeljak: Analiza učinkov prekarnega dela na delavce, podjetja in državo
  40. Tjaša Leben: Analiza projekta navideznega nakupovanja v podjetju 3DVA d.o.o.
  41. Janja Vovk: Z motivacijo in primernim nagrajevanjem do večje uspešnosti v podjetju Avto Slak d.o.o.
  42. Andreja Kalčič: Analiza odnosov med zaposlenimi, ravnotežja med delom in družino ter motivacije zaposlenih osnovne šole in vrtca Rudija Mahniča - Brkinca Pregarje
  43. Nina Rojc: Analiza možnosti ekoturizma v občini Žužemberk
  44. Aleksandra Vonča: Od dopolnilne dejavnosti do gospodarske družbe
  45. Mojca Rusjan: Prevzemi v dejavnosti šol vožnje v Sloveniji
  46. Aleksandra Kovačević: Analiza nasledstva v družinskem podjetju ABAK
  47. Laura Ribič: Družbena odgovornost podjetja do naravnega okolja na primeru Nuklearne elektrarne Krško
  48. Nina Komič: Analiza promocije zdravja na delovnem mestu v podjetju Danfoss Trata
  49. Petra Penko: Analiza promocije zdravja in obvladovanja stresa na delovnem mestu v organizacijah na območju občine Ilirska Bistrica
  50. Teja Bizjak: Preverba poslovne priložnosti multifunkcijske svetilke preko dizajnerskega pristopa
  51. Ivana Alexandra Simčič: Analiza motivacije socialnih podjetnikov v izbranih podjetjih
  52. Urška Ban: Analiza donosnosti investicije v nove proizvodne prostore za izbrano podjetje
  53. Ines Erzetič: Okoljska odgovornost v vinogradništvu
  54. Sabina Kajtazović: Analiza motivacije in nagrajevanja zaposlenih v izbrani slovenski bolnišnici
  55. Sebastjan Obradovič: Analiza motivacije in zadovoljstva zaposlenih v izbranem podjetju
  56. Mateja Podgornik: Analiza komunikacije in reševanja konfliktov v Zavarovalnici Maribor, območni enoti Nova Gorica
  57. Patricija Stare: Kupčeva zaznana vrednost družbene odgovornosti velikih trgovcev v Sloveniji
  58. Martina Vnučec: Strategija nasledstva v izbranem družinskem podjetju
  59. Andreja Mesarič: Analiza organizacijske klime v Vrtcu Trnovo
  60. Tina Leskovec: Splet 2.0 in izzivi za podjetja v Sloveniji
  61. Katica Cekovska: Obvladovanje stresa pri mladih iskalcih zaposlitve
  62. Barbara Bernot: Varstvo potrošnikov pri spletnem nakupovanju in sprejetje spletnega nakupovanja v Sloveniji
  63. Tina Setnikar: Analiza notranjega poslovnega okolja v izbranem podjetju
  64. Marija Pajk: Etičnost oglaševanja in spolni stereotipi v televizijskih oglasih na treh najbolj gledanih slovenskih televizijskih postajah
  65. Blaž Kink: Analiza uspešnosti podjetja Steuber d.o.o. in predlogi prihodnjih razvojnih smernic

Druga dela (4)

  1. Ivija Bernatović, Alenka Slavec Gomezel, Matej Černe: Mapping the knowledge-hiding field and its future prospects
  2. Darija Aleksić, Kaja Rangus, Alenka Slavec Gomezel: Microfoundations of SME open innovation
  3. Alenka Slavec Gomezel, Darija Aleksić: The relationships between technological turbulence, flow experience, innovation performance and small firm growth
  4. Michelle Booth, Hyemi Shin, Alenka Slavec Gomezel: Human resource management challenges in a Slovenian social enterprise