izpis_h1_title_alt

Kupčeva zaznana vrednost družbene odgovornosti velikih trgovcev v Sloveniji : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
Stare, Patricija (Avtor), Slavec Gomezel, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/stare337.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trgovinsko podjetje, Mercator, Špar, Tuš, družbena odgovornost, nakup, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga (mb12)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2016
Založnik:[P. Stare]
Št. strani:II, 26, 4 str.
UDK:658
COBISS.SI-ID:23232742 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:497
Število prenosov:154
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:The customer's perceived value of corporate social responsibility of large retailers in Slovenia
Ključne besede:Slovenia, commercial enterprise, Mercator, Špar, Tuš, social responsibility, purchasing, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj