izpis_h1_title_alt

Kupčeva zaznana vrednost družbene odgovornosti velikih trgovcev v Sloveniji : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Stare, Patricija (Avtor), ID Slavec Gomezel, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/stare337.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trgovinsko podjetje, Mercator, Špar, Tuš, družbena odgovornost, nakup, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Stare]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 26, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-88850 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:23232742 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.01.2017
Število ogledov:1292
Število prenosov:224
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:The customer's perceived value of corporate social responsibility of large retailers in Slovenia
Ključne besede:Slovenia, commercial enterprise, Mercator, Špar, Tuš, social responsibility, purchasing, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj