izpis_h1_title_alt

Etičnost oglaševanja in spolni stereotipi v televizijskih oglasih na treh najbolj gledanih slovenskih televizijskih postajah : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Pajk, Marija (Avtor), ID Slavec Gomezel, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/pajk283.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, etika, spol, televizija, oglas, komparacije, zakonodaja
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:V Ljubljani
Založnik:[M. Pajk]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/RUL-80372 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:22607846 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1409
Število prenosov:196
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertising, ethics, sex, television, advertisement, comparisons, legislation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj